recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilslutte subwoofer til Denon AVR 2809
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilslutte subwoofer til Denon AVR 2809

 Besvar Besvar Side  <1 34567 19>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Kralle88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-August-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kralle88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 12:58
Hvad kan jeg så gøre?
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 07:42
Når den så sidder i en front udgang og fronterne står til small, så tror jeg det er en dårlig ide!
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
Kralle88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-August-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kralle88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 02:03
Hvilket billede af displayet i forstærkeren?
Har sat den på stereo og mine fronter til small.
Til top
Kralle88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-August-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kralle88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 02:01
http://gupl.dk/713942/

Der hvor jeg har lavet en pil  der sidder kablet i nu og så spiller sub. Bruger det kabel jeg har købt i hifiklubben, men bruger jeg det andet gør den det samme.


Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 01:35
Oprindeligt skrevet af Kralle88 Kralle88 skrev:

Nu har jeg taget kablet i forstærker i et andet så spiller sub men ved ikke om det er sådan den skal lyde. det er ikke sådan et kabel der jeg har som du viser.

Du har to kabler men op lyser ikke hvad det er for et du har flyttet eller hvorfra og hvortil.

1)Hvor er kablet flyttet fra

2)Hvor er kablet flyttet til

3) tag et billede af displayet i forstærkeren mens du tester og der kommer lyd ud af højtalerne. Dette billede skal vi naturligvis se. 
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at hører på sin musik.
En audiofil har musik for at hører på sit anlæg.
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2013
Status: Offline
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 01:20
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Måske er det "stel-brum" der kommer fra din SUB. Hvis du havde et "rigtigt" SUB-kabel med separat stelledning, ville du kunne udligne stel mellem forstærker og SUB.

Et kabel som dette f.eks.:
http://www.tapeconnection.dk/Tilbehoer.aspx?id_category=101&product_number=6953451



M.v.h.

 
Hvad skal det gøre godt for? Skærmen i kablet forbinder jo i forvejen stel på forstærkeren med stel på subben. - Dvs det burde den gøre.
Til top
Lygtemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lygtemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2014 kl. 23:32




Redigeret af Lygtemanden - 03-September-2014 kl. 23:34
Til top
Kralle88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-August-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kralle88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2014 kl. 23:24
Nu har jeg taget kablet i forstærker i et andet så spiller sub men ved ikke om det er sådan den skal lyde. det er ikke sådan et kabel der jeg har som du viser.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2014 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af Kralle88 Kralle88 skrev:

Jo den har siddet der hele tiden.
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg gør forkert.

Det gør jeg.

READ THE FUCKING MANUAL
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2014 kl. 23:09
Måske er det "stel-brum" der kommer fra din SUB. Hvis du havde et "rigtigt" SUB-kabel med separat stelledning, ville du kunne udligne stel mellem forstærker og SUB.

Et kabel som dette f.eks.:
http://www.tapeconnection.dk/Tilbehoer.aspx?id_category=101&product_number=6953451



M.v.h.
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2014 kl. 23:05
Hvad med du betaler dig fra at få sat dine ting til? Nu har du spildt fire dage og 15 sider på at spørge om de samme ting igen og igen. Du læser (og/eller forstår) ikke hvad der er skrevet til dig, og på et eller andet tidspunkt er det vel okay at kaste håndklædet i ringen.
Og nej, ingen herinde fra "bliver nød til" at komme og hjælpe dig...
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Kralle88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-August-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kralle88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2014 kl. 23:02
Nu har jeg taget sub kablet jeg har købt i hifi klubben i et andet stik på forstærker så kommer der lyd fra SUB.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 19>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu