recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix nw-4-8 fejl Samsung H7005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix nw-4-8 fejl Samsung H7005

 Besvar Besvar Side  <1234 9>
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 23:23
Så er en chromecast da noget billigere og nemmere
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 00:04
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

Så er en chromecast da noget billigere og nemmere


Billigere - uden tvivl, men kræver den ikke et stykke udstyr der kan streame Netflix til den? (mobiltelefon, tablet eller pc)

AppleTV kan køre Netflix direkte på boksen.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 00:50
Oprindeligt skrevet af Nexeren Nexeren skrev:

Samsung har bekræftet at det er en fejl der ligger hos dem og at de arbejder sammen med koreanske teknikere omkring en løsning.


Jow jow...

M.v.h.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 06:45
Jeg har et Samsung F8005 og jeg har ingen problemer med at starte Netflix på Samsung.

Jeg har dog tidl. haft problemer med mit Samsung og nogle af netfunktionerne. Her hjalp det at ændre DNS til 8.8.8.8 i netværksindstillingerne.

Men netflix kommer stadig kun i 2 kanals DD ØV   

Til top
mitri Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mitri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Jeg har et Samsung F8005 og jeg har ingen problemer med at starte Netflix på Samsung.

Jeg har dog tidl. haft problemer med mit Samsung og nogle af netfunktionerne. Her hjalp det at ændre DNS til 8.8.8.8 i netværksindstillingerne.

Men netflix kommer stadig kun i 2 kanals DD ØV   


Jeg ved godt at dette er lidt uden for topic, men blot lige for at kommentere på PerW.

Det er nøjagtigt det samme med mit Samsung F8005, da jeg købte TV´et for et års tid siden virkede Netflix (incl. 5.1 lyd) upåklageligt.

Jeg har kontaktet både Samsung og Netflix.
Samsung siger det er Netflix der har et problem, og kontakter man Netflix siger de, at de er klar over problemet, og at de arbejder på sagen sammen med Samsung, og man skal afvente en opdatering.
Det har de sagt i nu et halvt år.......jeg er IKKE imponeret over tidshorisonten.........og jeg er SLET IKKE imponeret over at en storproducent af Smart-TV som SAMSUNG og en streaming tjeneste som Netflix ikke har mere styr på om deres produkter arbejder ordentligt sammmen.

De er for store......så det er tilsyneladende ligegyldigt, at tingene ikke "spiller" overalt.

Jeg har en Apple tv boks til Netflix, og det fungerer fint......godt billede og god 5.1 lyd.
Det er bare pisse irriterende, og for dårligt , når man nu har et Smart-tv til 8000kr. eller mere, at producenterne så ikke sørger for at softwaren er iorden.
Michael.
Sony TV kld-55ex9005.
Apple TV 4K
MARANTZ NR-1606 .
2x Dali Lector 6 Front.
1xDali Concept 1 center.
2xDali Concept 1 Bag.
2xSubwoofer Dali SUB E-12F
Airties 7410 4K Tvboks
Fibia fiber Tv
Waoo 200/200
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 12:50
@mitri

Lyder underligt? Jeg har et F8005 og her virker Netflix uden problemer.

Har du sørge for at dit TV har seneste firmware (1122.2 fra 2/12 2014).
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

Så er en chromecast da noget billigere og nemmere


Billigere - uden tvivl, men kræver den ikke et stykke udstyr der kan streame Netflix til den? (mobiltelefon, tablet eller pc)

AppleTV kan køre Netflix direkte på boksen.


Klaus

Man skal da være heldig at rende ind i en person som ikke har en tlf, som er en smartphone. Går lidt ud fra de fleste har sådan en tingest.
Til top
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 16:22
Havde optalte problem på mit TV, da det var ny installeret for ca. 3 måneder siden. Problemet løste sig selv i løbet af det første døgn (måske er der sket en firmware opdatering i mellemtiden) og det har Netflix har fungeret upåklageligt siden.

Forslag om at bruge Mobilen, tablet eller pc falder ikke i min smag. Jeg købte et SmartTV for at undgå, at skulle have gang i mere en TV, når jeg skulle se Netflix.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

@mitri

Lyder underligt? Jeg har et F8005 og her virker Netflix uden problemer.

Har du sørge for at dit TV har seneste firmware (1122.2 fra 2/12 2014).


Jeg har lige opdateret FW og jeg har stadig problemet. Og hvis jeg ser noget i Netflix og klikker på Info, får jeg at vide at Audio er Stereo.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 16:49

Ja, der er åbentbart problemer med at få Multikanal lyd fra TV, bruges derimod deres Recorder, så er der ikke det problem, fin 5.1 derfra.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af mitri mitri skrev:


Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Jeg har et Samsung F8005 og jeg har ingen problemer med at starte Netflix på Samsung.

Jeg har dog tidl. haft problemer med mit Samsung og nogle af netfunktionerne. Her hjalp det at ændre DNS til 8.8.8.8 i netværksindstillingerne.

Men netflix kommer stadig kun i 2 kanals DD ØV   


Jeg ved godt at dette er lidt uden for topic, men blot lige for at kommentere på PerW.

Det er nøjagtigt det samme med mit Samsung F8005, da jeg købte TV´et for et års tid siden virkede Netflix (incl. 5.1 lyd) upåklageligt.

Jeg har kontaktet både Samsung og Netflix.
Samsung siger det er Netflix der har et problem, og kontakter man Netflix siger de, at de er klar over problemet, og at de arbejder på sagen sammen med Samsung, og man skal afvente en opdatering.
Det har de sagt i nu et halvt år.......jeg er IKKE imponeret over tidshorisonten.........og jeg er SLET IKKE imponeret over at en storproducent af Smart-TV som SAMSUNG og en streaming tjeneste som Netflix ikke har mere styr på om deres produkter arbejder ordentligt sammmen.

De er for store......så det er tilsyneladende ligegyldigt, at tingene ikke "spiller" overalt.

Jeg har en Apple tv boks til Netflix, og det fungerer fint......godt billede og god 5.1 lyd.
Det er bare pisse irriterende, og for dårligt , når man nu har et Smart-tv til 8000kr. eller mere, at producenterne så ikke sørger for at softwaren er iorden.
Michael.


Når andre har et tilsvarende TV, der virker, så er det næppe netflix eller samsung, som du behøver bruge vreden på. Fejlen ligger heldigvis for dig i dit regi. Eller mener du noget andet?
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Oprindeligt skrevet af mitri mitri skrev:


Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Jeg har et Samsung F8005 og jeg har ingen problemer med at starte Netflix på Samsung.

Jeg har dog tidl. haft problemer med mit Samsung og nogle af netfunktionerne. Her hjalp det at ændre DNS til 8.8.8.8 i netværksindstillingerne.

Men netflix kommer stadig kun i 2 kanals DD ØV   


Jeg ved godt at dette er lidt uden for topic, men blot lige for at kommentere på PerW.

Det er nøjagtigt det samme med mit Samsung F8005, da jeg købte TV´et for et års tid siden virkede Netflix (incl. 5.1 lyd) upåklageligt.

Jeg har kontaktet både Samsung og Netflix.
Samsung siger det er Netflix der har et problem, og kontakter man Netflix siger de, at de er klar over problemet, og at de arbejder på sagen sammen med Samsung, og man skal afvente en opdatering.
Det har de sagt i nu et halvt år.......jeg er IKKE imponeret over tidshorisonten.........og jeg er SLET IKKE imponeret over at en storproducent af Smart-TV som SAMSUNG og en streaming tjeneste som Netflix ikke har mere styr på om deres produkter arbejder ordentligt sammmen.

De er for store......så det er tilsyneladende ligegyldigt, at tingene ikke "spiller" overalt.

Jeg har en Apple tv boks til Netflix, og det fungerer fint......godt billede og god 5.1 lyd.
Det er bare pisse irriterende, og for dårligt , når man nu har et Smart-tv til 8000kr. eller mere, at producenterne så ikke sørger for at softwaren er iorden.
Michael.


Når andre har et tilsvarende TV, der virker, så er det næppe netflix eller samsung, som du behøver bruge vreden på. Fejlen ligger heldigvis for dig i dit regi. Eller mener du noget andet?


Jeg har lige snakket med NetFlix og F8005 modellen ar denoteret som værende en model der er problemer med, mht. lyden.

Så det er nok Samsung eller netflix der har et problem.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu