recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flere Zaptor "opdateringer" i sigte?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flere Zaptor "opdateringer" i sigte?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Der er sket en del med stabiliteten siden 2010, og der er sket endnu mere med den software boksen kører...
Ja, men VOD kører stadig elendigt.
Det mest almindelige er manglende lyd, eller lyd/billede mere end 1 sekund ude af sync.
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af pomfrit pomfrit skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Der er sket en del med stabiliteten siden 2010, og der er sket endnu mere med den software boksen kører...
Ja, men VOD kører stadig elendigt.
Det mest almindelige er manglende lyd, eller lyd/billede mere end 1 sekund ude af sync.
Sjovt, jeg bruger rigtig meget VOD fra arkiv mm, og det kører uden de ovennævnte problemer. Ind imellem vil boksen dog ikke lave et start forfra+, dette kan som regel afhjælps med en soft genstart.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 14:12
Har også droppet den buggy og strømslugende boks for længe siden.
En skam den slags ikke er lavet som en app til ens tv, så man ikke skal have en ekstra boks.

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af pomfrit pomfrit skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Der er sket en del med stabiliteten siden 2010, og der er sket endnu mere med den software boksen kører...
Ja, men VOD kører stadig elendigt.
Det mest almindelige er manglende lyd, eller lyd/billede mere end 1 sekund ude af sync.

Det er godt nok sjældent at jeg oplever det!

Jeg kuinne godt tænke mig at se et konkret eksempel....
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

En skam den slags ikke er lavet som en app til ens tv, så man ikke skal have en ekstra boks.
Stofa's WebTv app er også fuld af fejl, så det ville nok ikke blive bedre af at portere den til dit TV.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Det er godt nok sjældent at jeg oplever det!
Jeg kunne godt tænke mig at se et konkret eksempel....
I har det allerede i jeres systemer: Hvis VOD fejlede, og Zaptor logger ind lige bagefter, er det pga. kunden genstartede den.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af pomfrit pomfrit skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Det er godt nok sjældent at jeg oplever det!
Jeg kunne godt tænke mig at se et konkret eksempel....
I har det allerede i jeres systemer: Hvis VOD fejlede, og Zaptor logger ind lige bagefter, er det pga. kunden genstartede den.

Awha?

Jeg ville gerne have et eksempel på at lyden er så meget ude af sync. eller lyden helt mangler... som oftest er det den konkrete udsendelse/asset der er fejl på, og ikke en bug.




Redigeret af zulfo - 16-Februar-2015 kl. 14:26
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Jeg ville gerne have et eksempel på at lyden er så meget ude af sync. eller lyden helt mangler... som oftest er det den konkrete udsendelse/asset der er fejl på, og ikke en bug.
Problemet løses ved at genstarte Zaptor.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af pomfrit pomfrit skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Jeg ville gerne have et eksempel på at lyden er så meget ude af sync. eller lyden helt mangler... som oftest er det den konkrete udsendelse/asset der er fejl på, og ikke en bug.
Problemet løses ved at genstarte Zaptor.

Men så må du også kunne fortælle mig på hvilken asset du har oplevet det sidst... men nu bruger du jo Netflix :)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Juni-2006
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af pomfrit pomfrit skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Der er sket en del med stabiliteten siden 2010, og der er sket endnu mere med den software boksen kører...
Ja, men VOD kører stadig elendigt.
Det mest almindelige er manglende lyd, eller lyd/billede mere end 1 sekund ude af sync.
Bruger det dagligt her uden nævneværdige problemer. Både startforfra og arkiv.
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Men så må du også kunne fortælle mig på hvilken asset du har oplevet det sidst.
TV3+, simpsons fra fredag aften kl. 20, forsøgt set Løsdag. 
Lyd/billede driver mere og mere ud af sync indtil zaptor genstarter sig selv.
Til top
mhårhus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-April-2006
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhårhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 14:42
Jeg oplever også indimellem manglende lyd.  Det kan dog for det meste løses ved at zappe frem og tilbage mellem start forfra kanalen (0) og en anden kanal, nogen gange skal det gøres flere gange.  Men det er da irriterende, og det sker også at zaptoren genstarter sig selv.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu