recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - expert.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

expert.dk

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: expert.dk
    Sendt: 15-Marts-2015 kl. 10:07
Hvordan er jeres erfaringer med at handle hos expert.dk?

For hos trustpilot.dk er der mange negative anmeldelser, så jeg vil godt høre jeres mening. Smile

Redigeret af tonice25 - 15-Marts-2015 kl. 10:07
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 10:24

Har et par gange bestilt der, til afhentning i den lokale butik, det er der ingen problemer i.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 10:31
Det med at bestille til afhentning i en lokal butik, det mener jeg er en fordel, for så har man lidt mere føling med produktet.
Jeg skal dog køre lidt for at nå hen til en expert butik.
Men expert har jo en niche i Asus computere, så det er jo også værd at tage med i overvejelsen.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 10:41
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Hvordan er jeres erfaringer med at handle hos expert.dk?

For hos trustpilot.dk er der mange negative anmeldelser, så jeg vil godt høre jeres mening. Smile
Har kun gode oplevelser med expert. De sender til min lokale pakkekiosk, næsten hurtigere end jeg selv kan nå hen til en expert forretning.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 10:46
Det er især de mange reparationsproblemer, der er beskrevet på trustpilot.dk, jeg har hæftet mig ved.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 11:00

Det har der ikke været problemer med, har haft en HDD Recorder på værksted 3 gange, værkstedet gjorde hurtigt det de skulle, efter 3. gang blev den ombyttet til en anden model som blev hentet i butikken, så det forløb fint.
De 2 første gange havde jeg en lånemaskine.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det har der ikke været problemer med, har haft en HDD Recorder på værksted 3 gange, værkstedet gjorde hurtigt det de skulle, efter 3. gang blev den ombyttet til en anden model som blev hentet i butikken, så det forløb fint.
De 2 første gange havde jeg en lånemaskine.

Det lyder positivt i forhold til hvad der er beskrevet på trustpilot.

Men set i forhold til evt. reparation, så er det nok bedst at have fokus på en lokal expert butik, i stedet for expert.dk?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 11:19

Ja da, de enkelte gange det er gjort via hjemmesiden har været undtagelser. Min arbejdsplads ligger lige ved siden af butikken, så det er nemt at gå der ind, arbejdspladsen køber også ting hos dem.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4944
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 11:50

trustpilot er IMO ikke et koncept som giver et korrekt billede af verden.

jeg bruger en god omgang Google og mon sunde fornuft.

den slags er sværere at manipulere med.

Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 13:21
Du skal også huske på, at det er oftest de negativer oplevelser, man hører/læser om. De kunder som har positive (købs)oplevelser deler dem ikke, da de jo som skrevet ikke har noget at anfægte. 

Og selvfølgelig findes der brodne kar i alle brancher, og de skal ikke negligeres, men der er en balancegang. Personligt har jeg ingen erfaring med Expert. Har aldrig handlet der, da jeg altid har syntes, de var for dyre kontra andre radio-/tv-forhandlere. Om det har ændret sig i dag, ved jeg faktisk ikke. Jeg vender oftest kun tilbage til de forhandlere, jeg har haft positive købsoplevelser hos.

Redigeret af Ukke - 15-Marts-2015 kl. 13:22
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 13:32

Ja, man vender tilbage til dem med de positive oplevelser, og det kan kun siges, at jeg har hos den lokale forhandler, som jeg også havde hos en anden her i byen, som måtte lukke kort efter at Expert kom til byen. At den lukkede havde intet at gøre med at der kom en ny forhandler. Så da den lukkede prøvede jeg Expert, og det har jeg ikke været ked af.
Til top
xozzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2010
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xozzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 15:07
Har aldrig købt noget i expert, da de er en af de dyre drenge på markedet. Så med prisen taget i betragtning bør de yde eb bedre service    
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu