|
Øv, så gik min Onkyo NR609 kaput |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24715 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-April-2015 kl. 20:57 |
||
Sidder lige og ser en film, og slukker, da jeg skal noget andet. Da jeg tænder den op, så er der ikke noget billede på mere. Tjekker alle tilslutninger, og kan derved konkludere, at det er HDMI udgangen der er gået noget i. Det er da irriterende at den bare går, mens der ikke sker noget. Hvad vil et ny HDMI borard koste, og kan det i det hele taget betale sig? Er der andet jeg kan gøre? Den er købt 14/4-2011. Så er alligevel 4 år.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19369 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
En to-tre minutters søgning på dette forum, må kunne rette dig på vej med noget udvidet garanti.
Klaus |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24715 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det fik jeg hvergang, smarte.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er der en liste over Onkyo receivere med udvidet garanti ?
Jeg har ikke lige mit serienummer ved hånden (og receiveren er ikke stået af endnu :-) Min er en 707'er og ved at være ganske gammel. |
|||
mvh Infinity
|
|||
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Søg på Onkyo Hdmi fejl og få fx dette resultat
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=139038&KW=onkyo+hdmi+fejl&PID=1400291&title=muligvis-defekt-hdmi-board-i-onkyo#1400291 |
|||
mvh Infinity
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19369 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Undskyld, men med Onkyo hdmi garanti som søgeord finder jeg hurtigt linket til denne side:
http://www.eu.onkyo.com/en/customer-service-program-118747.html Var overbevist om at du kunne det samme - ikke mindst fordi det har været oppe i en 8-10-12 tråde efterhånden. Det var ikke min mening at støde dig! Klaus |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24715 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Min receiver er lige gået kaput, hvorefter jeg søger herinde, og finder intet. Og så smider du den i hovedet på mig, og så blev jeg nok lidt negativ. Men ok, god påske. Edit: Dette link har ikke noget med mit problem at gøre.
Redigeret af Flemming Larsen - 02-April-2015 kl. 21:39 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Selvfølgelig bar det noget med dit problem at gøre! Hvis din receiver er defekt, så start med at undersøge - via linket - om den er dækket af ONKYO's udvidede garanti!!! M.v.h. |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24715 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, det er med lyd og netværk. Min er med billede. Loss of Audio/Network Connection Customer Care Program
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej for helv***!!! det dækker HDMI, lyd og netværksproblemer! Flere har fået deres receivere lavet - jeg selv inkl. - under denne udvidede garanti. Så tast nu dit serienummer, og se om din receiver er dækket!
M.v.h. |
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tast dit serienummer hér:
https://repair.onkyousa.com/eu/003_2012_eu.php?country=DNK&lang=en_GB Som det fremgår af siden, så gælder det også kunder med "Loss of video on HDMI output" M.v.h. |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24715 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
This unit does not need to be returned.Your unit is not exhibiting symptoms this program addresses. We appreciate the time you have taken to review this program. We assure you that should your unit begin experiencing loss of audio/network connection you can come back at anytime to check if your unit is covered under this program. If your unit is experiencing other issues, please contact customer support so we can help troubleshoot your unit.Onkyo is committed to providing top tier support and service to our customers.Thank you for your continued support,Onkyo Europe Corporation |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |