|
Søges: Miniradio med optagefunktion |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Masteren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2015 kl. 13:10 |
Hej.
Er der nogen, som har kendskab til en lille bærbar FM-radio, som kan optage radio? Optagelsen skulle helst ned på et micro-SD eller lignende. Jeg kan ikke rigtig finde noget på nettet, som opfylder behovet. Jo, på eBay har jeg muligvis fundet en , der kan, men det er et tvivlsomt produkt fra Kina, som til gengæld ville blive ret dyrt at få tilsendt. MVH Janus |
|
--
Janus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mener Pure har et par stykker der kan optage.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er også en funktion der er at finde i Mobiltelefoner, den findes i min. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Masteren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
@Radiomanden: Hvilken mobiltelefon har du, der kan det?
@Kampus: Jeg har kigget lidt på Pures hjemmeside. Synes nu ikke rigtigt der er noget. Det skal helst være sådan en mini-radio, der er så lille, at den kan være i inderlommen. (Eller i hvert fald ikke meget større..) |
|
--
Janus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Jeg har en Acer E700 Liquid. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
Hvis FM programmet findes i en net-udgave kan du bruge Tunein Pro til at optage. Hvad skal det bruges til?
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
@Steen6400: Det er for at optage et meget lokalt FM-signal. Det bliver ikke streamet over netradio.
|
|
--
Janus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Pure.com -> digital radios -> One Classic Series 2
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5322 |
"Med 'Listen Later' kan du gemme dit foretrukne digitale radioprogram og afspille det senere. " Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
@Kampus:
"Programmet gemmes i hukommelsen, mens din radio er tændt eller i standby-tilstand, indtil den overskrives af en anden optagelse. " Det er ikke helt dét jeg efterspørger.. |
|
--
Janus |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5322 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Hmm. Man kunne forestille sig at den skal tages med nen til et sted hvor signalet kan optages, da det sikkert ikke kan modtages der hvor Masteren bor, og mon man kan tænke sig at det skal optages uden nogen ved at det optages.???? Der må være en mening med at den nemt skal kunne skjules.???? |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |