recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Komplett.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Komplett.dk

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
pj2000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pj2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 09:00
Har handlet mange gange hos Komplett uden nogen problemer overhovedet.

Når man læser Trustpilot vurderingerne undrer det mig at Komplett ikke selv kommentere på de oplevelser der beskrives. Det bruger mange firmaer at gøre, (ser ud til at de ikke har gjort det siden 27. marts).

Det ville nok være klogt af Komplett at gøre løbende, så der kan gives lidt modspil på dårlige anmeldelser. Nogen gange er der en god forklaring på de hændelsesforløb kunden har oplevet.

Redigeret af pj2000 - 14-Juni-2015 kl. 09:10
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 06:51
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

jeg gir ik en fløjt for trustpilot, den er mange gange til at lukke op og skide i

Enig. Trustpilots forretningsmodel ligner mere og mere, at man skal betale Trustpilot, hvis man ikke vil hænges ud derinde.

Mht Komplett: På de hardwaresider jeg besøger, bliver siden anbefalet. Jeg har da også handlet der tit uden problemer. Clap
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 23:24
jeg gir ik en fløjt for trustpilot, den er mange gange til at lukke op og skide i
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 23:00
Har heller intet dårligt at sige om de gange jeg har handlet der.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 22:25
Har også handlet med Komplett.dk nogle gange, hvilket har været fuldt tilfredsstillende.

Har dog ikke haft brug for at returnere eller på anden måde haft problemer med det modtagne, så efterserviceniveauet kan jeg ikke skrive om, om end det her i tråden også ser fornuftigt ud.

Mvh. Jørgensen
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 19:56
Har tidligere handlet rigtig meget hos Komplett.dk, og jeg har kun positive oplevelser, selv når det gælder RMA-sager, og det er der hvor man finder ud af, om et firma er værd at handle med.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 19:48
Har handlet der ofte, og vil ikke have betænkninger.

Men det kan jo være de ikke vil betale til trustpilot. Det har der været en masse bøvl om tidligere.
Til top
moller Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 18:55
Har handlet der flere gange uden problemer
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 18:22
Har handlet der mange gange uden problemer og har heler ikke haft noget problem ved returnering.
Deres hjemmeside kan være fyldt med fejl således kan man ofte købe deres upgrade kits (bundkort, ram, cpu) billigere hvis man køber delene som enkeltdele end som kit, og vælger man at købe den ene del et andet sted kan der endnu mere at spare :-)
Men generelt godt tilfreds, leveringstiden kan være en dag længere end hos andre, har dog skiftet til ComputerSalg som min primære leverandør.
mvh Infinity
Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wicca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 17:38
Jeg har brugt dem et hav af gange og aldrig har jeg haft problemer.
Hverken med ombytning, returvarer ellers deres telefoniske support.

5 stjerne herfra
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 17:28
jeg har brugt komplett flere gange og altid uden problemer.
Til top
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 17:12
Jeg har kun positiv erfaring med Komplett. Brugte deres udvidede returret, ingen problemer der. Big smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu