recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flatpanels anmeldelse CX800
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flatpanels anmeldelse CX800

 Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 13:20
Igen... slap nu lidt af med den her "den skulle have været brændt på bålet"-attitude. Den har lidt DSE og noget lys i hjørnet. Farveprofilerne kunne være bedre, men det skrev vi også for CX700. Det er jo altså ikke fordi vi har givet den dumpekaraktér og stemplet 800-serien som noget bras. Den får en samlet score på 70% og 75% i billedkvalitet (LGs flade OLED får 90%). Hvis der ikke var clouding, så var det endnu bedre, så skulle vi ikke skrue lidt ned for tudefjæset
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 13:17
Hvis du mener at det omtalte TV ikke skulle have været ude af fabrikken, hvorfor skyder du så på flatpanels anmeldelse. Det giver ingen mening, men det er der jo ikke noget nyt i. Du væver som vanligt rundt i argumenterne, så du til sidst ikke ved hvad du selv argumentere for.
 
EDIT: Omformuleret af hensyn til meningen.


Redigeret af Trumle - 24-Juli-2015 kl. 13:49
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@Trumle, læs anmeldelsen på Avforums - her er 2, og 1 på HDTV. Du kan sikkert finde siderne. Derudover kan du finde anmeldelse på What HIFI, som nu ikke er specielt dybdegående, men resultatet er det samme som øvrige. Desuden findes der også en belgisk anmeldelse som er på linie med øvrige.

Nej ikke taget ud af den blå luft, jeg deltager i avforums 3 tråde om CX800 - med lidt skiftende deltagelse, men jeg følger bestemt med, og herudover har jeg kontakt til flere danske CX800 ejere.


 
Jeg er ikke i tvivl om at man kan finde positive anmeldelser af det pågældende TV. Det jeg ikke forstår er hvordan det invaliderer det der er skrevet på Flatpanels. Flatpanels må formodes at have skrevet om det de har oplevet med det eksemplar de har fået til test. Hvad skulle de ellers gøre.
Nu får de så et andet til test, som kan vise sig at være bedre. Hvad viser det så hvis det er bedre? At det første var defekt eller at der i den pågældende serie kan være eksemplarvariationer som man selv skal være OBS på. Det ved du ikke en pind om. Du ved heller ikke om man ville kunne få byttet sit TV hvis man fik et der var som det flatpanles først fik til test, og du ved heller ikke om hele balladen alene skyldes at forskellige individer bedømmer ens-ydende apparater forskelligt.

Hvad nu hvis det næste er lige sådan som det første. Hvad vil du så konkludere ud af det?


Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:



Som Flatpanels selv beskriver, så var der afvigelser i billedprofilerne på det testede CX800 - i forhold til tidligere testede 2015 Pana 4K modeller. Faktisk hvis man læser deres test, så er det ikke kalibreret i en ISF profil, men i en THX profil.



Du svarer på noget andet end jeg har skrevet til dig, men ja det konstateres at CX800 har mere skæve farver out of box end det er sædvane på Panasonics top TV og at der skal pilles mere for at få det i orden. Det er da en relevant kritikda det burde kunne forventes at farverne er i orden out of box på et high end TV og da det kun er de aller færreste der får kalibreret deres TV.

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Alt det jeg intet ved om..... næh, men det er derfor at jeg slår et slag for, at man selv skal se et kommende TV, og gerne "teste" det i butikken - eller få nogen med i butikken til at hjælpe sig. Og som altid sikre sig en returret hvis man modtager noget man ikke er tilfreds med.

 
Ja det slår du også et slag for, men omme på side et var du knapt så tilbageholdende:

"Som det fremstår nu, så virker Flatpanels anmeldelsen som en restaurantanmelder som lukker restauranten, på en noget betænkelig anmeldelse. Sådan virker det i det mindste på mig."
 
Derfor bør du også kunne svare på spørgsmålene i stedet for at tale uden om.

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Hvis Flatpanels kommer frem med tilsvarende målinger på et andet CX800, så må min konklusion være, at Panasonic har et problem med deres kvalitetsstyringssystem, for der må ikke være så store forskelle.Smile


Panasonic har også et problem hvis eksemplar 2 er forskelligt fra eksemplar 1.


Er det med individerne jeg taler uden om - jamen det er jo logik for burhøns.

Og jeg står nu ved det jeg skriver rundt omkring, og specielt fordi jeg observere at folk lægger så meget vægt på anmeldelser. Derfor brugte jeg eksemplet med restaurant anmeldelsen, netop fordi folk fravælger noget med baggrund i en anmeldelse - ligesom folk fravælger en restaurant med bagrund i en dårlig anmeldelse - hvilket kan være helt hen i vejret.

Jamen jeg er ikke uenig omkring Panasonic´s problem, det anmeldte TV mener jeg aldrig skulle have været ud af fabrikken.

Hvis der er mere jeg er suset uden om - så gentag det kort. Mit svar kommer godt nok først til aften, for nu skal jeg ud og spise med kniv og gaffelTongue   
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@Trumle, læs anmeldelsen på Avforums - her er 2, og 1 på HDTV. Du kan sikkert finde siderne. Derudover kan du finde anmeldelse på What HIFI, som nu ikke er specielt dybdegående, men resultatet er det samme som øvrige. Desuden findes der også en belgisk anmeldelse som er på linie med øvrige.

Nej ikke taget ud af den blå luft, jeg deltager i avforums 3 tråde om CX800 - med lidt skiftende deltagelse, men jeg følger bestemt med, og herudover har jeg kontakt til flere danske CX800 ejere.


 
Jeg er ikke i tvivl om at man kan finde positive anmeldelser af det pågældende TV. Det jeg ikke forstår er hvordan det invaliderer det der er skrevet på Flatpanels. Flatpanels må formodes at have skrevet om det de har oplevet med det eksemplar de har fået til test. Hvad skulle de ellers gøre.
Nu får de så et andet til test, som kan vise sig at være bedre. Hvad viser det så hvis det er bedre? At det første var defekt eller at der i den pågældende serie kan være eksemplarvariationer som man selv skal være OBS på. Det ved du ikke en pind om. Du ved heller ikke om man ville kunne få byttet sit TV hvis man fik et der var som det flatpanles først fik til test, og du ved heller ikke om hele balladen alene skyldes at forskellige individer bedømmer ens-ydende apparater forskelligt.

Hvad nu hvis det næste er lige sådan som det første. Hvad vil du så konkludere ud af det?


Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:



Som Flatpanels selv beskriver, så var der afvigelser i billedprofilerne på det testede CX800 - i forhold til tidligere testede 2015 Pana 4K modeller. Faktisk hvis man læser deres test, så er det ikke kalibreret i en ISF profil, men i en THX profil.



Du svarer på noget andet end jeg har skrevet til dig, men ja det konstateres at CX800 har mere skæve farver out of box end det er sædvane på Panasonics top TV og at der skal pilles mere for at få det i orden. Det er da en relevant kritikda det burde kunne forventes at farverne er i orden out of box på et high end TV og da det kun er de aller færreste der får kalibreret deres TV.

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Alt det jeg intet ved om..... næh, men det er derfor at jeg slår et slag for, at man selv skal se et kommende TV, og gerne "teste" det i butikken - eller få nogen med i butikken til at hjælpe sig. Og som altid sikre sig en returret hvis man modtager noget man ikke er tilfreds med.

 
Ja det slår du også et slag for, men omme på side et var du knapt så tilbageholdende:

"Som det fremstår nu, så virker Flatpanels anmeldelsen som en restaurantanmelder som lukker restauranten, på en noget betænkelig anmeldelse. Sådan virker det i det mindste på mig."
 
Derfor bør du også kunne svare på spørgsmålene i stedet for at tale uden om.

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Hvis Flatpanels kommer frem med tilsvarende målinger på et andet CX800, så må min konklusion være, at Panasonic har et problem med deres kvalitetsstyringssystem, for der må ikke være så store forskelle.Smile


Panasonic har også et problem hvis eksemplar 2 er forskelligt fra eksemplar 1.

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 13:02
Hvis du køber dig til en kalibrering, så vil det give mening at få dem lagt i en ISF-profil. Vi arbejder os lidt oppe fra og ned i anmeldelserne, så vi forsøger os med filmprofilerne for at se hvor tæt de kan komme på et godt resultat, og så må vi tage den profil der derefter giver mest mulighed for fintuning uden at efterlade alle uden den rette hardware i støvet.

Når vi nu ikke deler indstillingerne, så kan det i princippet være underordnet hvilken profil finjusteringerne sker i. Når gamma'en er flad og dE-værdierne har nået flueknepper-stadiet, så er jeg som sådan tilfreds.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Lad os lige få fakta på plads. Det der er med i anmeldelsen er THX Cinema-profilen og det er den vi poster settings for. Jeg kalibrerer selv i de andre profiler og der bliver resultatet endnu mere præcist, men der er skruet på så mange ting, at det INGEN mening giver, at poste disse indstillinger. Du vil ikke kunne genbruge dem på noget andet TV end det vi havde til test.

Vores anmeldelser er skrevet ud fra den filosofi, at den skal være retvisende for hvad du kan forvente at få med hjem i stuen. Pro1 profilen gav ikke perfekte resultater (dE<1) før jeg tog fat i 10-punktsjusteringen og så er vi derude, hvor jeg ikke vil smide dem ud til offentlig skue - du prøvede dem jo selv og de passede ikke på dit TV baseret på dit øjemål.
Jamen jeg er ikke uenig i dit valg, og heller ikke ud fra mine egne observationer. Men normalt ville du vel typisk kalibrere i en ISF profilSmile

Det pudsige er jo så, at jeg ikke rigtigt kunne benytte dine indstillinger, men sagtens benytte ISF indstillingerne fra et andet TV - selvom jeg jo ikke kan lægge hovedet på blokken og sige at de er 100%, men det ser meget fornuftigt ud. Men senere i år bliver mit TV ISF kalibreret Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 12:43
Lad os lige få fakta på plads. Det der er med i anmeldelsen er THX Cinema-profilen og det er den vi poster settings for. Jeg kalibrerer selv i de andre profiler og der bliver resultatet endnu mere præcist, men der er skruet på så mange ting, at det INGEN mening giver, at poste disse indstillinger. Du vil ikke kunne genbruge dem på noget andet TV end det vi havde til test.

Vores anmeldelser er skrevet ud fra den filosofi, at den skal være retvisende for hvad du kan forvente at få med hjem i stuen. Pro1 profilen gav ikke perfekte resultater (dE<1) før jeg tog fat i 10-punktsjusteringen og så er vi derude, hvor jeg ikke vil smide dem ud til offentlig skue - du prøvede dem jo selv og de passede ikke på dit TV baseret på dit øjemål.

Redigeret af Torben Rasmussen - 24-Juli-2015 kl. 12:46
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@Trumle, læs anmeldelsen på Avforums - her er 2, og 1 på HDTV. Du kan sikkert finde siderne. Derudover kan du finde anmeldelse på What HIFI, som nu ikke er specielt dybdegående, men resultatet er det samme som øvrige. Desuden findes der også en belgisk anmeldelse som er på linie med øvrige.

Nej ikke taget ud af den blå luft, jeg deltager i avforums 3 tråde om CX800 - med lidt skiftende deltagelse, men jeg følger bestemt med, og herudover har jeg kontakt til flere danske CX800 ejere.


 
Jeg er ikke i tvivl om at man kan finde positive anmeldelser af det pågældende TV. Det jeg ikke forstår er hvordan det invaliderer det der er skrevet på Flatpanels. Flatpanels må formodes at have skrevet om det de har oplevet med det eksemplar de har fået til test. Hvad skulle de ellers gøre.
Nu får de så et andet til test, som kan vise sig at være bedre. Hvad viser det så hvis det er bedre? At det første var defekt eller at der i den pågældende serie kan være eksemplarvariationer som man selv skal være OBS på. Det ved du ikke en pind om. Du ved heller ikke om man ville kunne få byttet sit TV hvis man fik et der var som det flatpanles først fik til test, og du ved heller ikke om hele balladen alene skyldes at forskellige individer bedømmer ens-ydende apparater forskelligt.

Hvad nu hvis det næste er lige sådan som det første. Hvad vil du så konkludere ud af det?


Som Flatpanels selv beskriver, så var der afvigelser i billedprofilerne på det testede CX800 - i forhold til tidligere testede 2015 Pana 4K modeller. Faktisk hvis man læser deres test, så er det ikke kalibreret i en ISF profil, men i en THX profil.

Alt det jeg intet ved om..... næh, men det er derfor at jeg slår et slag for, at man selv skal se et kommende TV, og gerne "teste" det i butikken - eller få nogen med i butikken til at hjælpe sig. Og som altid sikre sig en returret hvis man modtager noget man ikke er tilfreds med.

Hvis Flatpanels kommer frem med tilsvarende målinger på et andet CX800, så må min konklusion være, at Panasonic har et problem med deres kvalitetsstyringssystem, for der må ikke være så store forskelle.Smile 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@Trumle, læs anmeldelsen på Avforums - her er 2, og 1 på HDTV. Du kan sikkert finde siderne. Derudover kan du finde anmeldelse på What HIFI, som nu ikke er specielt dybdegående, men resultatet er det samme som øvrige. Desuden findes der også en belgisk anmeldelse som er på linie med øvrige.

Nej ikke taget ud af den blå luft, jeg deltager i avforums 3 tråde om CX800 - med lidt skiftende deltagelse, men jeg følger bestemt med, og herudover har jeg kontakt til flere danske CX800 ejere.


 
Jeg er ikke i tvivl om at man kan finde positive anmeldelser af det pågældende TV. Det jeg ikke forstår er hvordan det invaliderer det der er skrevet på Flatpanels. Flatpanels må formodes at have skrevet om det de har oplevet med det eksemplar de har fået til test. Hvad skulle de ellers gøre.
Nu får de så et andet til test, som kan vise sig at være bedre. Hvad viser det så hvis det er bedre? At det første var defekt eller at der i den pågældende serie kan være eksemplarvariationer som man selv skal være OBS på. Det ved du ikke en pind om. Du ved heller ikke om man ville kunne få byttet sit TV hvis man fik et der var som det flatpanles først fik til test, og du ved heller ikke om hele balladen alene skyldes at forskellige individer bedømmer ens-ydende apparater forskelligt.

Hvad nu hvis det næste er lige sådan som det første. Hvad vil du så konkludere ud af det?

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af Stoffer1987 Stoffer1987 skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@Trumle, læs anmeldelsen på Avforums - her er 2, og 1 på HDTV. Du kan sikkert finde siderne. Derudover kan du finde anmeldelse på What HIFI, som nu ikke er specielt dybdegående, men resultatet er det samme som øvrige. Desuden findes der også en belgisk anmeldelse som er på linie med øvrige.

Nej ikke taget ud af den blå luft, jeg deltager i avforums 3 tråde om CX800 - med lidt skiftende deltagelse, men jeg følger bestemt med, og herudover har jeg kontakt til flere danske CX800 ejere.




Men Hother, købte du ikke også dit tv, uden at have set det "i levende live", og baseret på andres anmeldelser?

Det er vel ikke bedre at tilvælge et tv pga. en anmeldelse, end det er at fravælge det af samme grund.

Jeg skal da være ærlig og sige jeg havde overvejet dette tv, men er nu kommet i tvivl om det er merprisen værd, i forhold til eks Sony, Samsung mv.

Jo da - det har jeg beskrevet i min Bio-tråd. Det var nogle lidt specielle omstændigheder omkring overdragelse af mit AX800 - og indkøb af det nye. Når jeg ikke selv så CX800 inden min bestilling skyldes det jo, at 2 af mine gode venner og meget prof inden for AV så TV´et, og gennemgik dette på en Frankfurt udstilling. Der blev herfra givet meget fine tilbagemeldinger, og som efterfølgende stemte helt overens med anmeldelserne.

Jeg havde jo muligheden for at levere TV´et tilbage hvis jeg ikke var tilfreds. Det blev jo bestilt allerede i april.

Jeg synes bestemt at du skal gå ud og se både CX800 og de øvrige TV du har i tankerneSmile 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Stoffer1987 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-April-2008
Status: Offline
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stoffer1987 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@Trumle, læs anmeldelsen på Avforums - her er 2, og 1 på HDTV. Du kan sikkert finde siderne. Derudover kan du finde anmeldelse på What HIFI, som nu ikke er specielt dybdegående, men resultatet er det samme som øvrige. Desuden findes der også en belgisk anmeldelse som er på linie med øvrige.

Nej ikke taget ud af den blå luft, jeg deltager i avforums 3 tråde om CX800 - med lidt skiftende deltagelse, men jeg følger bestemt med, og herudover har jeg kontakt til flere danske CX800 ejere.




Men Hother, købte du ikke også dit tv, uden at have set det "i levende live", og baseret på andres anmeldelser?

Det er vel ikke bedre at tilvælge et tv pga. en anmeldelse, end det er at fravælge det af samme grund.

Jeg skal da være ærlig og sige jeg havde overvejet dette tv, men er nu kommet i tvivl om det er merprisen værd, i forhold til eks Sony, Samsung mv.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 11:57
@Trumle, læs anmeldelsen på Avforums - her er 2, og 1 på HDTV. Du kan sikkert finde siderne. Derudover kan du finde anmeldelse på What HIFI, som nu ikke er specielt dybdegående, men resultatet er det samme som øvrige. Desuden findes der også en belgisk anmeldelse som er på linie med øvrige.

Nej ikke taget ud af den blå luft, jeg deltager i avforums 3 tråde om CX800 - med lidt skiftende deltagelse, men jeg følger bestemt med, og herudover har jeg kontakt til flere danske CX800 ejere.


B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu