recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Supra strømskinne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Supra strømskinne

 Besvar Besvar Side  <1 1516171819 21>
Forfatter
Besked
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 18:18
Hold nu op! Der er ingen indikationer af at Sven er blevet fejlciteret eller er citeret ude af kontekst for at tage Sven til indtægt for noget han ikke mener. Hvis det var tilfældet havde Sven nok for længe side klargjort hvad meningen var. Ellers står muligheden da også stadig åben.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 18:49
overvejede at gå i biografen. Men det er sku bedre end
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

<span style="line-height: 1.4;">Hold nu op! Der er ingen indikationer af at Sven er blevet fejlciteret eller er citeret ude af kontekst for at tage Sven til indtægt for noget han ikke mener. Hvis det var tilfældet havde Sven nok for længe side klargjort hvad meningen var. Ellers står muligheden da også stadig åben.</span>

Mig bekendt, et par indlæg tilbage, gør Palvig det meget klart, at han ikke har udtalt sig omkring forskellen på el produceret ved kul, vind eller a-kraft. Da han postede det indlæg/citat, var det også omkring forskellen på elkabler, og i den anledning, måske som et kuriosum, kom med et indlæg omkring en persons evner til at udpege el produceret ved forskellige metoder.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

<span style="line-height: 1.4;">Hold nu op! Der er ingen indikationer af at Sven er blevet fejlciteret eller er citeret ude af kontekst for at tage Sven til indtægt for noget han ikke mener. Hvis det var tilfældet havde Sven nok for længe side klargjort hvad meningen var. Ellers står muligheden da også stadig åben.</span>

Mig bekendt, et par indlæg tilbage, gør Palvig det meget klart, at han ikke har udtalt sig omkring forskellen på el produceret ved kul, vind eller a-kraft. Da han postede det indlæg/citat, var det også omkring forskellen på elkabler, og i den anledning, måske som et kuriosum, kom med et indlæg omkring en persons evner til at udpege el produceret ved forskellige metoder.

Hvor?

Han kan da ikke sige at han ikke har udtalt sig om forskellen mellem kul og A strøm, når han selv kommer med en historie om en der kunne høre forskel.
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 19:15
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

overvejede at gå i biografen. Men det er sku bedre end

Så tag øllet med ned i biffen. To fluer med et smæk Thumbs Up
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:


Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

<span style="line-height: 1.4;">Hold nu op! Der er ingen indikationer af at Sven er blevet fejlciteret eller er citeret ude af kontekst for at tage Sven til indtægt for noget han ikke mener. Hvis det var tilfældet havde Sven nok for længe side klargjort hvad meningen var. Ellers står muligheden da også stadig åben.</span>

Mig bekendt, et par indlæg tilbage, gør Palvig det meget klart, at han ikke har udtalt sig omkring forskellen på el produceret ved kul, vind eller a-kraft. Da han postede det indlæg/citat, var det også omkring forskellen på elkabler, og i den anledning, måske som et kuriosum, kom med et indlæg omkring en persons evner til at udpege el produceret ved forskellige metoder.

Hvor?

Han kan da ikke sige at han ikke har udtalt sig om forskellen mellem kul og A strøm, når han selv kommer med en historie om en der kunne høre forskel.

Det burde du af alle vide, du prøver jo på, at tage Palvig til indtægt for et citat, da han indlægget før svarer på påstanden med "Det har jeg aldrig sagt". Hvis jeg har citeret forkert, har du misforstået hvad jeg skriver, eller også er det blot ikke blevet dobbelt blindtestet.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:


Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

<span style="line-height: 1.4;">Hold nu op! Der er ingen indikationer af at Sven er blevet fejlciteret eller er citeret ude af kontekst for at tage Sven til indtægt for noget han ikke mener. Hvis det var tilfældet havde Sven nok for længe side klargjort hvad meningen var. Ellers står muligheden da også stadig åben.</span>

Mig bekendt, et par indlæg tilbage, gør Palvig det meget klart, at han ikke har udtalt sig omkring forskellen på el produceret ved kul, vind eller a-kraft. Da han postede det indlæg/citat, var det også omkring forskellen på elkabler, og i den anledning, måske som et kuriosum, kom med et indlæg omkring en persons evner til at udpege el produceret ved forskellige metoder.

Hvor?

Han kan da ikke sige at han ikke har udtalt sig om forskellen mellem kul og A strøm, når han selv kommer med en historie om en der kunne høre forskel.

Det burde du af alle vide, du prøver jo på, at tage Palvig til indtægt for et citat, da han indlægget før svarer på påstanden med "Det har jeg aldrig sagt". Hvis jeg har citeret forkert, har du misforstået hvad jeg skriver, eller også er det blot ikke blevet dobbelt blindtestet.

Men Sven har jo sagt det, selvom han påstår noget andet. Det var det jeg viste ved at citere og linke til det jeg citerede. Tror du det er en anden end Sven der har skrevet det jeg citerede, og har sat Svens navn på? Der kan da ikke være i tvivl om at der er Svens værk hvis du skimmer de to tre sidste sider i gennem i den anden tråd om powerkabler, og i øvrigt er bekendt med hvad han ellers har skrevet. Hvad har det også at gøre med dobbelt blindtest. Det giver ingen mening.

Jeg holder her, hvis jeg kan slippe af sted med det :-)


Redigeret af Trumle - 05-December-2015 kl. 19:57
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:


Jeg holder her, hvis jeg kan slippe af sted med det :-)


TAK!

M.v.h.
Til top
bruger udmeldt 27 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 26-September-2014
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:


Jeg holder her, hvis jeg kan slippe af sted med det :-)


TAK!

M.v.h.

DeadDeadDead
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Jeg kan ikke tage Sven Palvig seriøst!, han er overbevist om at man kan høre forskel alt efter om man får strøm fra vindmøller eller kulkraftværk.!


Nej, det har han ikke....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
bruger udmeldt 27 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 26-September-2014
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Jeg kan ikke tage Sven Palvig seriøst!, han er overbevist om at man kan høre forskel alt efter om man får strøm fra vindmøller eller kulkraftværk.!


Nej, det har han ikke....

Klaus

Oh christ, here we go again.

Hold da op en fed hifiside Confused
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 21:22
Nej 8x100

Denne hifiside fejler intet, det altså i dette tilfælde de forskellige brugere.!! Vis denne hifiside fejlet noget ville de forskellige bruger bliver smidt ud af hr Gig... Nej undskyld af dem der ejer siden.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1516171819 21>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu