recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC Selector HD - Debat om returnering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC Selector HD - Debat om returnering

Besvar Besvar Side  123 16>
Forfatter
Besked
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Emne: TDC Selector HD - Debat om returnering
    Sendt: 29-August-2006 kl. 18:58

Denne tråd er en aflægger af tråden Selector HD - Feedback til TDC.

For at skabe mere overskuelighed deles tråden op i fire emner:

TDC Selector HD - Debat om returnering (denne tråd)
TDC Selector HD - Softwareproblemer
TDC Selector HD - Teknisk debat
TDC Selector HD - Generel debat

Som det har været tilfældet med Selector HD - Feedback til TDC vil vi køre en relativt stram modering i disse tråde.

Sørg derfor for, at holde dig til det emne, som den enkelte tråd omhandler.

Denne tråd (Debat om returnering) er til debat om:

• Returbrev (eller mangel på samme) fra TDC
  • Praktiske problemer med returneringen
  • Oplevelser med at få pengene retur
  • Debat om gratis canal+ (Ja, den debat skal være her.)
  • Osv.

God fornøjelse.

...Ole

Redigeret af LER2001 - 29-August-2006 kl. 19:08
Moderator, recordere.dk
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2006 kl. 22:02

Super med opdelingen   det blev lidt svært at følge med.

Jeg venter på brev...........  og jeg blev registreret telefonisk for 1,5 uge siden.

Andre der har fået brev efter de telefonisk er blevet registeret ?

Hans

Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2006 kl. 22:08
Jeg fik brevet engang i sidste uge, men var også reg. i forvejen.

Egentligt havde jeg besluttet mig for at returnere box'en - også før en officiel returnering kom på tale. Det skulle så have været efter købelovens regler om ombytning osv jeg ville have returneret den. Genstartsproblemet er pænt stort hos mig (2 - 3 gange i løbet af en aften)

MEN ............ TDC's kompensation er meget tillokkende. Jeg er fodboldidiot og har længe overvejet Canal+ for at se Premier Legue. Og nu får man så 3 måneder gratis. Og så er der jo lige Rome i HD også. Så jeg tror jeg prøver at leve med genstarterne og så ser masse af fodbold.
Til top
Nalle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Juni-2006
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2006 kl. 22:29

(Edit: indlæg om Rome i HD er flyttet til TDC Selector HD - Generel debat -undskyld jeg er lidt hård her i starten -Ole)

Jeg har også lige fået et brev idag fra TDC KabelTV angående returneringen og jeg må ærgeligt indrømme, at jeg tror det ender med en returnering. Alle fejlene kan jeg såmen godt leve med, men jeg kom bare til at tænke på den anden dag, hvad har jeg fået ekstra, som jeg ikke har før jeg fik Selector og min konklusion var, at det kun var "C More HD", som viser de sammen 10 film hver uge og det jeg syntes jeg faktisk ikke er 2500kr værd.

Redigeret af LER2001 - 29-August-2006 kl. 22:37
Til top
mk_tdc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-August-2006
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2006 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Super med opdelingen   det blev lidt svært at følge med.

Jeg venter på brev...........  og jeg blev registreret telefonisk for 1,5 uge siden.

Andre der har fået brev efter de telefonisk er blevet registeret ?

Hans

Hej. I får ikke brev når vi har registreret jer. CANAL+ 3 mdr. gratis lægges ikke på på baggrund af hvorvidt i har eller ikke fået et brev. Vi søger alle ud der har en HD boks som ikke er returneret og lægger CANAL+ på. Det er den eneste måde vi kan styre det på.

vh

Michael

TDC Kabel TV
Content - Radio/TV
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2006 kl. 14:49

Hvordan skal jeg så retunere min sagem81 når jeg ikke får brev ?

Mvh Hans

Til top
mosede Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2006 kl. 18:06
Jeg må da indrømme at jeg har sagt jatak. Jeg fik et flot fodbold VM i HD, og leverer nu boksen tilbage til fuld pris.

Det er flot gjort af TDC synes jeg. Reelt var en del af de 2.500,- kr jo betaling for at se VM.

I to måneder kunne jeg se samtlige kanaler, og jeg så ikke een eneste film eller andet på Canal+ og de tilsvarende kanaler, så tilbudet om Canal+ lokker ikke.

Jeg er sikker på at jeg vender tilbage når problemerne er løst. Måske får vi også en boks der er lidt pænere at se på til den tid
Til top
Ølbossen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-August-2006
Sted: blip blop
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2006 kl. 18:56
I tilfælde af at man vælger at beholde boksen, og tager imod jeres Canal+ tilbud. Kan man så risikere at i skifter box, og at i så ikke vil yde support/bytte SAGEM 81 boksen, så at man kommer til at hænge på en boks til 2500 der ikke kan bruges?
Til top
sge_tdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juni-2006
Point: 657
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2006 kl. 08:41

Oprindeligt skrevet af Ølbossen Ølbossen skrev:

I tilfælde af at man vælger at beholde boksen, og tager imod jeres Canal+ tilbud. Kan man så risikere at i skifter box, og at i så ikke vil yde support/bytte SAGEM 81 boksen, så at man kommer til at hænge på en boks til 2500 der ikke kan bruges?

Vi vil selvfølgelig sikre at din boks stadig fungerer i nettet - vi vil også fortsat udvikle nye services til din boks, uanset om der kommer en ny boks. Så du kommer ikke til at stå med en ubrugelig boks.

Bemærk: Det er ikke for nuværende afgjort om ICAD81 boksen skal erstattes med en anden model. Ambitionen er fortsat at få rettet de tilbageværende fejl og så relancere boksen.

-Steen

Steen G. Enevoldsen, M.Sc.EE
Udviklingsingeniør,
TDC Kabel TV

NB: Jeg udtaler mig i dette forum på min arbejdsgivers vegne.

Rapporter et problem her
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4804
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2006 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af sge_tdc sge_tdc skrev:

Vi vil selvfølgelig sikre at din boks stadig fungerer i nettet - vi vil også fortsat udvikle nye services til din boks, uanset om der kommer en ny boks.

Det er vel en sandhed med modifikationer...

Ejere af den gamle Selector Boks (den før Sagem 60) er jo ladt i stikken med et ret alvorligt problem i disse tider. Du kan ikke optage fra RGB-udgangen til en DVD-Recorder, idet denne model sætter "CopyOnce" eller "CopyProhibit" flaget på udgangen, og dén fejl vil aldrig blive rettet...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
sge_tdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juni-2006
Point: 657
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2006 kl. 09:33

Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Oprindeligt skrevet af sge_tdc sge_tdc skrev:

Vi vil selvfølgelig sikre at din boks stadig fungerer i nettet - vi vil også fortsat udvikle nye services til din boks, uanset om der kommer en ny boks.

Det er vel en sandhed med modifikationer...

Ejere af den gamle Selector Boks (den før Sagem 60) er jo ladt i stikken med et ret alvorligt problem i disse tider. Du kan ikke optage fra RGB-udgangen til en DVD-Recorder, idet denne model sætter "CopyOnce" eller "CopyProhibit" flaget på udgangen, og dén fejl vil aldrig blive rettet...

Naturligvis vil en boks på et tidspunkt være så gammel at den ikke længere kan supporteres. Det er der vel ikke noget odiøst i? Når producenten ophører med at supportere boksen kan vi jo ret beset ikke gøre så meget ved det.

-Steen

Steen G. Enevoldsen, M.Sc.EE
Udviklingsingeniør,
TDC Kabel TV

NB: Jeg udtaler mig i dette forum på min arbejdsgivers vegne.

Rapporter et problem her
Til top
cbrdaniel Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Juni-2006
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2006 kl. 23:52
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Hvordan skal jeg så retunere min sagem81 når jeg ikke får brev ?

Mvh Hans

Ja jeg har rykket mange gange for brevet ved kunde service, og i næsten 14 dage har de sagtl, at jeg modtager det om 2-3 dage. Nu har jeg så modtaget brevet 1.5 uge efter de har sendt det, som B-post!!

Nå men i det famøse brev som man skulle have, står der at man skal kontakte kundservice for at retunere hd81   Så hvis du ikke har modtaget et brev, så bare ring!

Til top

Besvar Besvar Side  123 16>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu