recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG OLED65B6 til 19.999 kr. i Elgiganten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG OLED65B6 til 19.999 kr. i Elgiganten

 Besvar Besvar Side  <1 45678 16>
Forfatter
Besked
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-November-2009
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af HomeTheater HomeTheater skrev:

http://www.harald-nyborg.dk/p11211/vaegbeslag-kl21g-46t-37-70

Hejsa

Tak for svar! Er det den der gør at der er 13 cm fra fronten af skærmen til væggen?
For synes godt nok det lyder af meget - især når jeg sammenligner med det jeg har i dag hvor der er 7CM
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 15:08
ang dette B6V ... der er en menu der hedder noget med at man kan fjerne støj, der står det tager over en time mens tv er slukket at køre det program, nogen der aner hvad det er til og om man bør gøre det ? 

Jeg har indstillet mit efter darkos kalibrering men syntes at personer ser ret grå ud i ansigtet. 


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 15:09
Du skal ha et Vogels slim beslag som fylder 15 mm
Til top
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-November-2009
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 15:10
Hov...skal bare læse. Der står på beskrivelsen (Harald Nyborg) at der er 5,3cm til væggen. 

Mht. Vogel, er det så 305 ultra thin vi snakker om?
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 15:11
iøvrigt et super flot billed med utrolig kontrast og helt sort og ingen lys ved kanter, jeg syntes måske bare at det kan se lidt grumset ud i baggrunden af scener og at det også kan hakke lidt ved panorering, men det er nok et spørgsmål om at få det indstillet korrekt, der kommer en uhd afspiller med posten imorgen så glæder mig til at se hvad det kan med en rigtig uhd 4k film og hdr. :-) 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af IrmaN IrmaN skrev:

Hov...skal bare læse. Der står på beskrivelsen (Harald Nyborg) at der er 5,3cm til væggen. 

Mht. Vogel, er det så 305 ultra thin vi snakker om?

Du skal kende TV'ets vægt, og om der er stik der vender bagud. 15 mm er meget slankt og kan give problemer med især strømstik. Der fåes vinklede stik, men igen undersøg det først.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6628
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

ang dette B6V ... der er en menu der hedder noget med at man kan fjerne støj, der står det tager over en time mens tv er slukket at køre det program, nogen der aner hvad det er til og om man bør gøre det ? 

Jeg har indstillet mit efter darkos kalibrering men syntes at personer ser ret grå ud i ansigtet. 




Jeg har også prøvet Darkos indstillinger. De duede overhovedet ikke på mit. Jeg har fået det kalibreret af TV-kalibrering.

Jeg har lige postet mine indstillinger. Prøv dem.

Fjerne støj, er til at fjerne retention, og det skal man vist ikke bruge uden videre.
Venlig hilsen
KB
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

ang dette B6V ... der er en menu der hedder noget med at man kan fjerne støj, der står det tager over en time mens tv er slukket at køre det program, nogen der aner hvad det er til og om man bør gøre det ? 

Jeg har indstillet mit efter darkos kalibrering men syntes at personer ser ret grå ud i ansigtet. 




Jeg har også prøvet Darkos indstillinger. De duede overhovedet ikke på mit. Jeg har fået det kalibreret af TV-kalibrering.

Jeg har lige postet mine indstillinger. Prøv dem.

Fjerne støj, er til at fjerne retention, og det skal man vist ikke bruge uden videre.

Hvor kan man se dine indstillinger henne  ? 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 15:34
Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

ang dette B6V ... der er en menu der hedder noget med at man kan fjerne støj, der står det tager over en time mens tv er slukket at køre det program, nogen der aner hvad det er til og om man bør gøre det ? 

Jeg har indstillet mit efter darkos kalibrering men syntes at personer ser ret grå ud i ansigtet. 




Jeg har også prøvet Darkos indstillinger. De duede overhovedet ikke på mit. Jeg har fået det kalibreret af TV-kalibrering.

Jeg har lige postet mine indstillinger. Prøv dem.

Fjerne støj, er til at fjerne retention, og det skal man vist ikke bruge uden videre.


Hvor kan man se dine indstillinger henne  ? 

En side tilbage
Til top
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-November-2009
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 15:34
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af IrmaN IrmaN skrev:

Hov...skal bare læse. Der står på beskrivelsen (Harald Nyborg) at der er 5,3cm til væggen. 

Mht. Vogel, er det så 305 ultra thin vi snakker om?

Du skal kende TV'ets vægt, og om der er stik der vender bagud. 15 mm er meget slankt og kan give problemer med især strømstik. Der fåes vinklede stik, men igen undersøg det først.

Så vidt jeg kan læse mig frem til vejer den 22,10KG uden stand. 
Og at der er disse stik bagved


Så der skal nok en vinklet Rj45 kabel til. Bruger ikke antenne og der må være to andre HDMI stik på siden. 

Så hvis Harald Nyborgs wallmount giver 5,3 til væggen burde det være ok....tror jeg :-)


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 15:36
Har den ikke wifi? Det er da synd at hænge den med så meget luft bagved
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 15:38
ang hdmi port ... er det helt ligegyldigt hvilke porte man bruger til hvad ? og er der krav til selve kablet ? 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 16>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu