recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Oppo på tur i London
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af Oppo på tur i London

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af stridsvognen stridsvognen skrev:

Jeg får så extra god behandling af de Amerikanske skatteborgere der betaler mindre i skat hver gang jeg har været en smut forbi.. Skat i danmark ville ikke få noget alligevel da jeg ikke vil betale det den koster herhjemme, så ingen salg, og ingen salg = det samme.

Det er jo ikke fordi de ikke har skatter og afgifter i USA... Men forhandlerne blir nok knap så tykke hver gang de sælger en OPPO, især da OPPO sælger direkte til forbrugerne derovre.. Mon ikke prisen også var en anden hvis den kunne købes hos oppodigital.dk

Men dem der køber i UK skulle skamme sig.. Det koster de danske skatteydere penge når de lige skal spare de sidste håndøre..Wink

Moral er godt.. Dobbeltmoral er dobbelt så godt..

Jeg køber skam fra tid til anden fra amazon.uk, men jeg bliver skam momset med dansk moms.

Dobbeltmoral - ikke hos migWink
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Når vi skal betale mere i moms og skat er det ikke fordi nogle henter en Oppo hjem fra USA.

Men udenlandske momssvindlere som skat nægter at forfølge.

Og DSB som kaster milliarder efter tog som aldrig kommer på skinner.

Ja, der er ikke ret meget som er politisk bestemt som ikke fungere, hvis noget overhovedetDead


Redigeret af Hother - 04-Juli-2017 kl. 11:31
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af stridsvognen stridsvognen skrev:

Men dem der køber i UK skulle skamme sig.. Det koster de danske skatteydere penge når de lige skal spare de sidste håndøre..Wink

Moral er godt.. Dobbeltmoral er dobbelt så godt..

Der er lige den forskel at dem der handler i UK handler helt lovligt, hvorimod du der vælger at lave en fiktiv faktura via ebay, er bedrageri.

Så der er en stor forskel
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Når vi skal betale mere i moms og skat er det ikke fordi nogle henter en Oppo hjem fra USA.

Men udenlandske momssvindlere som skat nægter at forfølge.

Og DSB som kaster milliarder efter tog som aldrig kommer på skinner.

Og svindel med udbytteskat
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 13:14
SKAT er ligeglade med om varen er brugt eller ej, når du ikke har haft den med på udrejsen. Ifølge SKAT skal alle varer, som du ikke havde med på udrejsen tælles med i regnestykket - at en vare så er brugt kan sænke værdien, men ikke fratage den. Den største forskel ved at have den med hjem i kufferten versus at sende den med posten er reglen om at du må have værdier for 3.250 kr. med hjem i kufferten uden at der kommer moms og told på, men der kommer moms på allerede ved 80 kr. og både moms og told på ved 1.150 kr.

http://www.toldpriser.dk/toldregler
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 17:43
Jeg skal til england i slutningen af måneden og har et kontor i hjertet af London. Hvis nogen er interesserede kan jeg sagtens tage en oppo med hjem. Bor i 9500 Hobro, men sender gerne på købers regning Smile
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 17:45
Ryger den i tolden er det selvfølgelig også til købers regning Wink
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 18:33
@Steve: Fin gesture og ganske legalt men blot lige til info. Jeg slæbte en stor kuffert med på rejsen fordi en UDP-205 vejer tæt på 15kg alene og kassen har en dimension, så den ikke kan komme med som håndbagage. Så hvis du rejser med Ryan, kan der komme ekstra udgifter.

Redigeret af thxtex - 04-Juli-2017 kl. 18:34
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af mortenstryhn mortenstryhn skrev:

SKAT er ligeglade med om varen er brugt eller ej, når du ikke har haft den med på udrejsen. Ifølge SKAT skal alle varer, som du ikke havde med på udrejsen tælles med i regnestykket - at en vare så er brugt kan sænke værdien, men ikke fratage den. Den største forskel ved at have den med hjem i kufferten versus at sende den med posten er reglen om at du må have værdier for 3.250 kr. med hjem i kufferten uden at der kommer moms og told på, men der kommer moms på allerede ved 80 kr. og både moms og told på ved 1.150 kr.

http://www.toldpriser.dk/toldregler

Der er så ikke told på brugte vare, så derfor kan det godt betale sig at købe det brugt.. Få sælger til at åbne kassen, spille en film og sælge den brugt..
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af stridsvognen stridsvognen skrev:

Oprindeligt skrevet af mortenstryhn mortenstryhn skrev:

SKAT er ligeglade med om varen er brugt eller ej, når du ikke har haft den med på udrejsen. Ifølge SKAT skal alle varer, som du ikke havde med på udrejsen tælles med i regnestykket - at en vare så er brugt kan sænke værdien, men ikke fratage den. Den største forskel ved at have den med hjem i kufferten versus at sende den med posten er reglen om at du må have værdier for 3.250 kr. med hjem i kufferten uden at der kommer moms og told på, men der kommer moms på allerede ved 80 kr. og både moms og told på ved 1.150 kr.

http://www.toldpriser.dk/toldregler

Der er så ikke told på brugte vare, så derfor kan det godt betale sig at købe det brugt.. Få sælger til at åbne kassen, spille en film og sælge den brugt..

Det er jo en stor misforståelse.

Skat skelner ikke mellem nye og brugte varer. Det er varens pris der er afgørende for beregning af told og moms.
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af stridsvognen stridsvognen skrev:

Oprindeligt skrevet af mortenstryhn mortenstryhn skrev:

SKAT er ligeglade med om varen er brugt eller ej, når du ikke har haft den med på udrejsen. Ifølge SKAT skal alle varer, som du ikke havde med på udrejsen tælles med i regnestykket - at en vare så er brugt kan sænke værdien, men ikke fratage den. Den største forskel ved at have den med hjem i kufferten versus at sende den med posten er reglen om at du må have værdier for 3.250 kr. med hjem i kufferten uden at der kommer moms og told på, men der kommer moms på allerede ved 80 kr. og både moms og told på ved 1.150 kr.

http://www.toldpriser.dk/toldregler

Der er så ikke told på brugte vare, så derfor kan det godt betale sig at købe det brugt.. Få sælger til at åbne kassen, spille en film og sælge den brugt..

Det er jo en stor misforståelse.

Skat skelner ikke mellem nye og brugte varer. Det er varens pris der er afgørende for beregning af told og moms.

Du har ret.. kan se de har ændret det siden jeg sidst har importeret..
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 20:00
Jeg har plads med Norwegian direkte fra Aalborg.. herre nice.

Sidste gang skulle jeg bruge min søndag aften i Kastrup lufthavn pga aflyst fly. Det er satme trælst når man har møde tidligt mandag morgen LOL

Ikke desto mindre har jeg en addresse, som kan bruges hvis nogen ønske hjælp til forsendelse fra UK til DK.. eller hvis UK forhandler ikke gider sende til DK.

Ligger i London EC2A

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu