|
Apps til Panasonic AS640 tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
seamaster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-September-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2017 kl. 17:46 |
Jeg har følgende tv:
Panasonic TV TX-55AS640EJeg vil utroligt gerne hente/downloade apps ned på det, men jeg er kommet i tvivl om man kan. Og hvis man kan, er der nogle der ved hvordan man gør det? Jeg kan hente dem som de selv forslår, men kan ikke finde dem jeg selv vil have f.eks Plex
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De Apps som kan fås til de enkelte fabrikaters OS, ligger til Download i App butik, det hedder forskelligt hos de enkelte, er der ikke en bestemt App, så er den ikke til det pågældende OS. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvaaaeeee tykke, tror du ikke på hvad jeg fortæller dig? ![]() M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |