Print side | Luk vindue

Apps til Panasonic AS640 tv

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=152785
Udskrevet den: 03-Marts-2025 kl. 16:39

Emne: Apps til Panasonic AS640 tv
Skrevet af: seamaster
Emne: Apps til Panasonic AS640 tv
Skrevet den: 01-Oktober-2017 kl. 17:46
Jeg har følgende tv:

Panasonic TV TX-55AS640E

Jeg vil utroligt gerne hente/downloade apps ned på det, men jeg er kommet i tvivl om man kan.
Og hvis man kan, er der nogle der ved hvordan man gør det?

Jeg kan hente dem som de selv forslår, men kan ikke finde dem jeg selv vil have f.eks Plex

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 01-Oktober-2017 kl. 18:46

De Apps som kan fås til de enkelte fabrikaters OS, ligger til Download i App butik, det hedder forskelligt hos de enkelte, er der ikke en bestemt App, så er den ikke til det pågældende OS.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 01-Oktober-2017 kl. 23:21
Oprindeligt skrevet af seamaster seamaster skrev:

Jeg har følgende tv:<h1 -="product" -productid="2449453" -siteid="proshop.dk" style="-sizing: border-; font-size: 25px; margin: 17px 0px 8.5px; font-family: "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif; line-height: 1.1; color: rgb51, 51, 51;">Panasonic TV TX-55AS640E</h1>
Jeg vil utroligt gerne hente/downloade apps ned på det, men jeg er kommet i tvivl om man kan.
Og hvis man kan, er der nogle der ved hvordan man gør det?

Jeg kan hente dem som de selv forslår, men kan ikke finde dem jeg selv vil have f.eks Plex

Hvaaaeeee tykke, tror du ikke på hvad jeg fortæller dig?

M.v.h.

Print side | Luk vindue