recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone X - skal du have den?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone X - skal du have den?

 Besvar Besvar Side  <1 89101112>
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 14:49
Forbrugere i hele verden foretrækker to styresystemer og samlet 99,6%. Af de 432 millioner smartphones, der blev solgt i sidste kvartal 2016, var 352 millioner Android (81,7 procent) og 77 millioner var iOS (17,9 procent).
Personligt bruger jeg Android på min helt nye oneplus 5 og ios på en iPad.
Tråden handler jo om iPhone X, så derfor vil jeg spørge jer:
1. Om nogle af jer faste ios brugere har overvejet at skifte til Android? Og hvorfor eller hvorfor ikke.

Og 2.: Er der nogle af jer, der fastholder ios som følge af købte Apps, musik mv? Eller har det ingen indflydelse på ønsket om en iPhone X?
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Forbrugere i hele verden foretrækker to styresystemer og samlet 99,6%. Af de 432 millioner smartphones, der blev solgt i sidste kvartal 2016, var 352 millioner Android (81,7 procent) og 77 millioner var iOS (17,9 procent).
Personligt bruger jeg Android på min helt nye oneplus 5 og ios på en iPad.
Tråden handler jo om iPhone X, så derfor vil jeg spørge jer:
1. Om nogle af jer faste ios brugere har overvejet at skifte til Android? Og hvorfor eller hvorfor ikke.
Næh, kan ikke se hvad et skifte skulle give mig, som jeg ikke allerede har Big smile

Personligt synes jeg Android er afsindigt irriterende skruet sammen, men er med på at det er en vanesag. Bruger en iPhone 8plus til hverdag og har en iPhone 6plus og et par Android modeller liggende på arbejdsbordet til test formål.
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Og 2.: Er der nogle af jer, der fastholder ios som følge af købte Apps, musik mv? Eller har det ingen indflydelse på ønsket om en iPhone X?
Nu har jeg anskaffet mig en 8plus, så er ikke med i den del.
Men ønsker bare ikke at skifte, har købt ganske få apps og har ikke købt musik på mobilen.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 15:37
Jeg er gået fra en Iphone 6 til en Samsung Galaxy S8.
 
Jeg er ikke tilfreds, kan ikke rigtig sætte fingeren på det, men for mig er Ios bare pænere og bedre.
 
Jeg ser meget efter en Iphone X i øjeblikket.
 
 
Get HIFI or die trying c",
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 17:51
haha
tror jeg de fleste vil have, om de gik fra iOs til Android eller den anden vej.

Skal ikke ha X - syntes den er dyr

Hvor længe mon de supporter 5s med software opdateringer
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 18:15
5s ryger ganske givet med iOS 12 til næste år, så er den 5 år gammel.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

5s ryger ganske givet med iOS 12 til næste år, så er den 5 år gammel.


Klaus


Ja - er også min overbevisning - så skal konen ha skifte sin "lille" iPhone ud med en fysisk størrer, det er hun ikke glad for :D

Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 18:37
Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

5s ryger ganske givet med iOS 12 til næste år, så er den 5 år gammel.


Klaus


Ja - er også min overbevisning - så skal konen ha skifte sin "lille" iPhone ud med en fysisk størrer, det er hun ikke glad for :D

Der er stadig SE modellen, som teknologisk er tæt på en 6s.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 18:37
Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

5s ryger ganske givet med iOS 12 til næste år, så er den 5 år gammel.


Klaus


Ja - er også min overbevisning - så skal konen ha skifte sin "lille" iPhone ud med en fysisk størrer, det er hun ikke glad for :D



Hvad med en iPhone SE?
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:


Ja - er også min overbevisning - så skal konen ha skifte sin "lille" iPhone ud med en fysisk størrer, det er hun ikke glad for


Som de andre også skriver, så er SE modellen der.
Jeg har en af de første modeller (16GB) og er vældigt glad for den, ikke mindst på grund af størrelsen.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 19:45
Men SE - den er fra . . 15 ? og hvad TROR i at levetiden er for den
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Men SE - den er fra . . 15 ? og hvad TROR i at levetiden er for den


Den er fra 2016
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Forbrugere i hele verden foretrækker to styresystemer og samlet 99,6%. Af de 432 millioner smartphones, der blev solgt i sidste kvartal 2016, var 352 millioner Android (81,7 procent) og 77 millioner var iOS (17,9 procent).
Personligt bruger jeg Android på min helt nye oneplus 5 og ios på en iPad.
Tråden handler jo om iPhone X, så derfor vil jeg spørge jer:
1. Om nogle af jer faste ios brugere har overvejet at skifte til Android? Og hvorfor eller hvorfor ikke.

Og 2.: Er der nogle af jer, der fastholder ios som følge af købte Apps, musik mv? Eller har det ingen indflydelse på ønsket om en iPhone X?


Jeg overvejede faktisk her i sommers og skifte til en Huawei p10 da min iphone 6 blev stjålet.

Grunden til jeg egentlig købte en iphone 7 plus i stedet var at det kun var iphone eller Samsung som havde wifi calling.

Men jeg går faktisk med tankerne om at skifte til en Windows computer i stedet for en ny mac, da min gamle mac snart ikke kan mere. Men det er lidt svært, da man er så dybt inde i Apples øko system da alt jeg har er Apple. Jeg elsker deres enkelthed og at tingene spiller så godt sammen. Men samtidig så bruger jeg egentlig ikke min computer så meget mere at jeg vil ofre så mange penge for en ny bærbar.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 89101112>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu