recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beovision 10 DVB-T-tuner? kan dette ....?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beovision 10 DVB-T-tuner? kan dette ....?

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked Baglæns sortering
joeperry Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-April-2013
Sted: københavn
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeperry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 08:25
1000 tak fir hurtigt svar. Så det vil sige det burde kunne bruges uden boks?
Ved nogen i opgangen bruger yousee men har også et nyere samsung tv.. hverken sælger eller jeg er teknisk anlagt så det eneste han vidste var at timerne hed T og ikke T2....men hvis forstået korrekt er det så heller ikke nødvendigt?
Kh Torben
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 08:17


I følge specifikationer har det DVB - T/C MPEG 4, så Kabel TV, Ja, Boxer, kun delvist, da de også bruger T2.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
joeperry Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-April-2013
Sted: københavn
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeperry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 07:12
Hej,
Jeg er lige flyttet i en mindre lejlighed med skråvægge, hvilket begrænser mit valg af tv'et markant:o(
Det lille stykke væg hvor der rent faktisk kan hænge et tv måler i bredden 81,5 cm.  Jeg er defor nødsaget til at finde et tv med max tommer på ca. 32. (nogle af disse er endda for store.)

Da jeg har noget ældre B&O udstyr (anlæg) ville det være ønskværdigt at finde et Beovision og jeg har fundet en brugt model som hedder BV10-32. Denne passer i målene, men det jeg har kigget på er en ældre model med DVB-T-tuner og serinr. hedder 22204358.
Er der nogen herinde som kan hjælpe med at datere tv'et og kan DVB-T-tuner tage digitale og HD kanaler?
Jeg har ikke fælles antenne i ejendommen, så jeg skal selv finde ud af hvilken udbyder jeg skal benytte, Sælgeren benytter P.t. tvet med et kort da tvet bagpå har et SmartCard-indgang, men er det det samme som at det kan tage digitale kanaler og bør jeg så tjekke om der reelt er udbydere i mit område som tilbyder ELLER IKKE tilbyder tv pakker med et sådant kort? jeg vil nemlig helst kunne slippe for at skulle sætte en digital-boks til tv'et, da jeg før har prøvet dette (BV-7-32) og syntes det var lidt ærgerligt at skulle benytte en anden betjening end Beo4 og syntes det var ærgerligt at en stor del af opsætningen gik tabt.... Måske havde jeg ikke sat den ordenligt til, men eksemelvis text-tv var ikke tilgængelig med BV-7 og digital boks.
Pengene er få efter flytning, så kan desværre ikke bare købe et af de nye modeller, men igen-er også noget så begrænset af vægpladsen og derfor også i valg af størrelse på tvet:(

Håber på hjælp og evt. alternativer til hvad jeg ellers skal kigge efter (både tv mæssigt og teknisk)

Kh 
Torben
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu