recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder

 Besvar Besvar Side  <1 141516
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2018 kl. 16:59
Hej. Det ser spændende ud alt sammen håber du kan give en lille anmeldelse på et tidspunkt 😊

PS hvorfor har du valgt at købe den i Tyskland /Østrig? Var der virklig så mange penge at spare ved det..
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2018 kl. 16:39
En ny stol?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2018 kl. 14:47
I dag kom Posten med denne forunderligt udseende pakke:



Det er naturligvis min nye Sony HT-ST5000. Hele forsendelsen vejer godt 30 kg. Pakken indeholder en surroundbar og en subwoofer. 

Jeg tillader mig at skrive i forrum emnet "Surround", eftersom den giver indtryk af at kunne gengive en form for surround. Jeg ved godt at det ikke er andet end "Virtuel" surround - men alligevel.

Jeg troede at jeg havde købt anlægget i Tyskland. Det har jeg ikke men i Østrig.

Senere kommer jeg med et par billeder og et par indtryk når anlægget er sat op. 

 


Redigeret af Hother - 06-Juni-2018 kl. 12:08
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 141516
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu