recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vis mig din, så viser jeg dig min ... :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vis mig din, så viser jeg dig min ... :)

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2018 kl. 11:27
+1 til det Jonas siger. Det er altid hyggeligt at komme ud og se hvad andre har
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2018 kl. 16:09
Lyder som et rigtig god idé. Jeg er på mange områder stadig rookie og hvem bedre at lære fra en andre herinde. 

Har det nogen ville kalde for en Entry Bio, Dvs Onkyo forstærker, Epson projektor, 120" lærred, 5,1 surround via Audio Pro, Synology Nas, Dlink Bovee Box, Ps4 Pro osv osv. En god stuebio, men i mit nye hus som jeg overtager til december bliver der en dedikeret biograf, så skal der leges. Tager meget gerne med rundt og kigger på jeres setups og lærer noget og Da jeg bor i Malmø tager jeg gerne til Lund og lumrer :-) 
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2018 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Jeg er også gerne med, selvom mit setup nok er i den billige ende, ift hvad jeg ser.

Bor i Brøndby Strand.
Det er ikke størrelsen men gørelsen, alle må vel være vedkommende hvis man opføre sig ordentlig , kritik kan også fremføres uden at såre, hvis nogle kom til mig og sagde jeg kan kalibrere dit anlæg så det spille bedre, vil jeg slet ikke være afvisende, Stefan Moreell startede vestjysk musik og hi-fi klub, som han skrev dengang vi vil have Danmarks mest aktive klub for nørder, men han kunne jo slet ikke leve op til det, så idag er jeg skuffet men ikke vred, men give den som meget aktiv, og så trække man sig tilbage efter et år det er utrolig ,Steen Jensen var også skuffet han kontaktede flere gange vestjysk hi-fi klub, men uden resultat, gid man bare ville være ærlig
 

Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2018 kl. 14:16
En online-version af at mødes kunne være en tråd med en "one-thread" om sin bio (et par billeder + udstyrsliste). Så kan man hente inspiration hvis man går i byggetanker.
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2019 kl. 13:47
Blev det nogensinde til noget med BioCrawl? 
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2019 kl. 18:17
Oprindeligt skrevet af jcool jcool skrev:

Samme her ! Clap
Midtjylland
Randers
Stuebio 120 # AT lærred

Samme her
Men præcis samme område som dig jcool, dog kun med 95” billede i stuen. Men tjek min bio ud
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 14:13
Jeg er klar på, at nørde og fremvise i nord og midt Jylland.
Jeg har selv dedikeret bio i Støvring på små 15 m2, Klipsch 10.1 setup (yamaha presence konfiguration) 75" Panasonic skærm... Jeg er desværre den eneste i min omgangskreds der nørder med Audio/video, så kunne være sjovt at dele det med andre. 

Mvh Brian 
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
jcool Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jcool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 16:45
Hej Vilstrup.

Jeg har skam luret din bio, flere gange faktisk Wink
Jeg har såmænd også lånt end del inspiration fra din fine bio, i form af de rene linier du har i dit design/indretning af din fornemme bioClap

Med samme område ! mener du så geografisk her i Jylland ???. Eller er mener du som en stue bio ? frem for et dedikeret bio rum ?

Vh
jcool
Til top
wamsler Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wamsler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 19:19
sjælland kan også være lidt med. Hvis det skulle komme på tale....stue setuppet er ved at blive opgraderet med en Yamaha rx-3080 kommende fra en Sony str-dn1080🙈

Stue:
Reciever: Yamaha rx-a3080
Fronter: JBL SVA2100
Center: JBL SVA center
Bag: JBL SVA1500
Atmos: audio pro cube
SUB: Klipsch Sw115 tror jeg nok den hedder.
TV: Panasonic 75fx780

Kælder:
Lige nu Pioneer LX52 bliver måske byttet ud med den Sony.

Fronter: monitor audio 250
Center: JBL SVA Center
Bag: monitor audio 225
Loft: Dali indbygget et eller andet
Projektor: BenQ 1100
Sub: audio pro Ace bass




Redigeret af wamsler - 21-December-2019 kl. 08:47
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 00:37
Oprindeligt skrevet af jcool jcool skrev:

Hej Vilstrup.

Jeg har skam luret din bio, flere gange faktisk Wink
Jeg har såmænd også lånt end del inspiration fra din fine bio, i form af de rene linier du har i dit design/indretning af din fornemme bioClap

Med samme område ! mener du så geografisk her i Jylland ???. Eller er mener du som en stue bio ? frem for et dedikeret bio rum ?

Vh
jcool

Fedt mand, syns det er mega fedt at jeg har lavet noget som du har kunne bruge i din egen bio:-)

Med hensyn til område, mener jeg både at min bio er i stuen, men at jeg også bor i Midtjylland og Randers faktisk også:-)
Ville gerne have mit helt eget bio rum, men da vi skulle købe hus, måtte vi selvfølgelig kigge på hvad der var råd til og denne gang måtte bioen undvære sit eget rum, men sådan er det og det er også helt ok med mig:-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
jcool Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jcool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 11:39
Jep. Det var især den rene stil du kører !
Ingen synlige ledninger, skjulte højtalere osv. Plus det faktum at det på samme tid en " delt " dagligstue !
Det var netop det samme jeg ønskede hos mig ! Altså ikke et dedikeret rum, men noget kombi med så lidt synlig bio som det nu er mulig...
Til top
Acurus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-December-2019
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Acurus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2019 kl. 16:30
Hej. Jeg kan også vise min hjemmebiografen (stue) frem JBL synthesis. København
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu