recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket løbeur
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket løbeur

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Mikkel Gunvald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-August-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel Gunvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2018 kl. 09:18
Garmin Vivoactive 3 skulle være et udmærket træningsur som også er lidt pænere end de fleste træningsure. Det ligger på omkring 1600-1700 kr lige nu, men kommer nok på tilbud til black friday eller i anden nærmeste fremtid.
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2018 kl. 08:57
Jeg har et Samsung Gear 3 som jeg ikke får brugt nok hvis det er interessant?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2018 kl. 07:01
Kan anbefale Apple Watch. Jeg bruger mit til løb, svømning, cykling mm. Det har pulsmåler, GPS, tempo-tracking, trænings-notifikationer og andre sensorer indbygget. Du får historik lagt over i en app på iPhone, så du kan følge udviklingen. Herhjemme bruger vi det samme med en Wiithings vægt, så man også kan tracke udviklingen i vægt og fedtprocent.

Nyere Apple Watch kan både have offline og online musk på uret, så du kan høre musik på farten. Du kan også betale med det, hvis du skal have en ekstra vand på en lang løbetur.
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 21:12
Bruger min appel watch 3 gen fungere rigtigt godt som løbeur med GPS f. eks nike app eller edmonton - er forøvrigt til salg kr. 2.000 6 md. gammel mend ønsker at opdatere til 4 gen. 
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 19:33
Oprindeligt skrevet af jesperKBH jesperKBH skrev:

Jeg bruger mit som alm ur, skridttæller, pulsmåler og til notificationer. Der går ofte 3 uger mellem jeg lader og helt sikkert mere end 2
 
Ja, men  du bruger det så ikke typisk. Personligt laver jeg aktiviteter, hvor GPS i uret bruges 5-7 dage om ugen. Og der holder det en uges tid.
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 19:26
Jeg bruger mit som alm ur, skridttæller, pulsmåler og til notificationer. Der går ofte 3 uger mellem jeg lader og helt sikkert mere end 2
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 19:19
fik mit 735xt til godt 1600,- den gang. loebeshop.dk har en gang imellem nogle vanvittige tilbud på de ure. Selv pulsure.dk kan normalt ikke være med på deres 235/735 tilbud https://www.loebeshop.dk/catalogsearch/result/?q=garmin

man kan sagtens bruge et 235/735 til "daglig" brug, og det holder en god uge hvis der ikke løbes helt vildt. jeg var dog allergisk overfor den silikonerem der blev brugt, så jeg har "hacket" min egen velcro rem i stedet. - skulle nok ikke have valgt gul/grøn stof - det falmer lidt i brug :-)

PS - 235/735 er rent teknisk det samme ur - men i 735 får man cykel/svømmeprofiler med så det også fungerer som andet end løb. 235 har softwaremæssigt ikke andet end løb.


Redigeret af claus_jac - 18-November-2018 kl. 19:20
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 19:06
Har løbet mange tusinde km med et garmin 235

Det passer lige til dit budget og krav

Kan anbefales inden prisklasse

Lige nu kan du også finde garmin Fenix på fede tilbud.   Dog lidt mere end budget
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 18:37
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Oprindeligt skrevet af jesperKBH jesperKBH skrev:

Jeg ville ha et jeg kunne gå med altid og endte med et Fenix 3. Det kan det du efterlyser og holder strøm 3 uger. Kig efter et brugt



Holder strøm i 3 uger... ahhh

Det holder strøm ca en uge, har selv et.


Kommer jo naturligvis an på hvor meget det bliver brugt, når jeg bruger mit meget til MTB, så holder det en uges tid. Hvis ikke det bliver brugt til andet end at vise klokken, så passer det meget godt med 3 uger.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 18:35
Et brugt Garmin Fenix3 HR.

Kan bruges til en masse sport, og er pænt nok til hverdag - medmindre du går i jakkesæt.
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af jesperKBH jesperKBH skrev:

Jeg ville ha et jeg kunne gå med altid og endte med et Fenix 3. Det kan det du efterlyser og holder strøm 3 uger. Kig efter et brugt



Holder strøm i 3 uger... ahhh

Det holder strøm ca en uge, har selv et.
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 17:26
Jeg bruger Garmin Forerunner 235 som løbeur og jeg er meget tilfreds. Det er ved at være en “gammel” model, men på det tidspunkt var det det klart bedste ur til prisen. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu