|
GØR DE MERE UD AF LYDEN I 7.1 END I ATMOS |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2019 kl. 20:41 |
||
Nu har jeg en god stak film med atmos efterhånden. Jeg har bare følt på det sidste der manglet noget. Så jeg for sjov lavet mit setup om til 7.1 da vi har indrettet stuen til vi sidder tættere på tv'et. Kan det passe at de gør mere ud af 7.1 end atmos og dtsX. Min receiver er kun maks 7 kanals. Det lyder det i atmos, når det bliver udnyttet. Men jeg synes det sker kun i en eller to scener per film
Redigeret af T-Duck - 09-Januar-2019 kl. 14:31 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||
Det så godt nok sjovt ud.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
||
Kan du ikke prøve at sætte dig ved en computer og skrive dit indlæg én gang til? Det er komplet uforståeligt.
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
||
Det synes jeg ikke.
Det jeg har hørt med Atmos DTS:X har givet god lyd |
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
||
Atmos DTS:X burde også give bedre lyd, da det er vektor baseret og dermed kommer man til at udnytte alle højtaler.
Nogle film er kun i 5.1 andre i 7.1. Ved Atmos/DTS:X vil man udnytte alle højtaler. |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
||
Enig med Jonas_h, kan du ikke i det mindste ændre overskriften (den giver ingen mening)?
Det er ikke meningen, at Atmos-højttalere skal brage løs hele tiden Det meste af tiden er det netop til atmosfære (Atmos) |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4862 |
||
Enig! Hvad betyder:
PUSLE DE MERE MED
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |