recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OLED og alm. tv billede
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OLED og alm. tv billede

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2019 kl. 10:23
Men næste gang du besøger din lokale  panasonic center så spørg lige om chefen handler dagligvarer i den lokale spar butik eller i netto / fakta hvor der er penge at spare 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2019 kl. 10:29
Jeg har sendt en PM til 2ben, for at gøre opmærksom på, at Panasonic Center Rødovre/Panasonic - og Recordere.dk afholder Demoaften i dag mellem kl. 17 - 20 (mener jeg det er).

Nu ved jeg jo ikke hvor i verden 2ben slår sine folder, men måske kan han hente en fornuftig pris på en OLED 2018 model, og som formentlig ikke billede mæssigt er ringere end 2019 modellerne (måske bortset fra GZ2000).

Jeg vil også selv være der, for at tage billeder til siden her.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2019 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Jeg kan lave samme testsetup for dig med det modsatte resultat, hvis vi lige skifter lidt rundt på billedprofilerne og måske skruer på farverne. Du er blevet snøret af en hurtig sælger.

Men du gøre det med standart opsætning, som er den flertallet bruger ?

På Flatpanels tester vi altid kun TV i standart opsætning. Her er et foto fra vores seneste standart opsætning.

Bemærk de gode fyldige farver, imponerende kontrast og særligt den flotte standart opsætning.



Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2019 kl. 12:34

 Standard (out of the boks) på Panasonic er generelt gode, men der måtte nogle andre indstillinger til for at få det rigtigt der skulle bl.a skiftes billede indstilling til biograf, skifte farve temperatur til kold 2 og skrues lidt på farvemætningen og et par andre justeringer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2019 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af 2ben 2ben skrev:

Hejsa,

Jeg ville så gerne handle LG OLED tv andet sted, men hifi klubben har kun sony.

Hvor kan jeg købe et LG C8 / C9 hvis det ikke skal være elgiganten eller bilka ? Måske jeg skulle vælge et panasonic ?

Mvh. Torben

Du må endelig ikke handle TV andre steder end Elgiganten.
Elgiganten har som den eneste forhandler 30 dages fuld fortrydelsesret, hvilket ingen kan slå. Det betyder også at du får penge retur, hvis prisen falder indenfor 30 dage. 

Det er meget heldigt, hvis dit produkt er i stykker fra start. Du kan så bare bytte varen, få pengene retur og købe et nyt. Andre butikker vil kræve det skal sendes ind, der skal sendes en reparatør ud eller andet.

Brug aldrig Elgiganten som rådgiver. Det er et supermarked, så læs anmeldelser og se video omkring det du påtænker at købe, og kør så ud i Elgiganten og gør dit køb uden at lytte eller tale med nogen derude, hvis du kan undgå det.


Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2019 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Du må endelig ikke handle TV andre steder end Elgiganten.
Elgiganten har som den eneste forhandler 30 dages fuld fortrydelsesret, hvilket ingen kan slå. Det betyder også at du får penge retur, hvis prisen falder indenfor 30 dage. 


Suk. Igen er det bare pris, pris, pris.
Jeg foretrækker den GRATIS forlængede garanti, mn får i et Panasonic Center!

Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Det er meget heldigt, hvis dit produkt er i stykker fra start. Du kan så bare bytte varen, få pengene retur og købe et nyt. Andre butikker vil kræve det skal sendes ind, der skal sendes en reparatør ud eller andet.

Hvis TV'et er nyt, kan forhandleren ikke kræve det!
Til top
power Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér power Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2019 kl. 06:13
vil også sige at til alm. Tv syntes jeg også Oled skuffede da jeg var i hi-fi klubben og se tv. Der hvor de virkelig har deres force. Er ved Blu Ray. 
Så det ente også med andet. Da jeg alligevel ser film i hjemmebiografen. 

Jbl Array Cinema
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2019 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Jeg kan lave samme testsetup for dig med det modsatte resultat, hvis vi lige skifter lidt rundt på billedprofilerne og måske skruer på farverne. Du er blevet snøret af en hurtig sælger.

Men du gøre det med standart opsætning, som er den flertallet bruger ?


På Flatpanels tester vi altid kun TV i standart opsætning. Her er et foto fra vores seneste standart opsætning.

Bemærk de gode fyldige farver, imponerende kontrast og særligt den flotte standart opsætning.




Jeg bemærker spydet ude i siden, og undrer mig over hvordan du vil lave en sammenligning med kun et billede ?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2019 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:


Hvis TV'et er nyt, kan forhandleren ikke kræve det!


Jo de kan. Hvis du har slæbt et TV hjem har forhandleren ingen mulighed for at vide om du har ødelagt noget, eller tv'et var defekt fra starten, uden at få det undersøgt af en tekniker.
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2019 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af 2ben 2ben skrev:

Hejsa,
Jeg ville så gerne handle LG OLED tv andet sted, men hifi klubben har kun sony.
Hvor kan jeg købe et LG C8 / C9 hvis det ikke skal være elgiganten eller bilka ? Måske jeg skulle vælge et panasonic ?
Mvh. Torben
Klubben har sikkert droppet LG af samme grund som sælgeren i POWER ville sælge et QLED. Der er bare nul penge at tjene på LG OLED. Det kan en fysisk butik ikke leve af. 
Som Hother skriver... butiksdøden kommer fordi vi bare køber det billigste sted. "Man/nogen" går i HiFiKlubben feks og står og kigger, snakker med sælgeren og så går man hjem på internettet og køber. Eller venter på tilbud... 
Vi får det som flertallet vil have det. 
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2019 kl. 11:10
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

 
Jeg bemærker spydet ude i siden, og undrer mig over hvordan du vil lave en sammenligning med kun et billede ?

Jeg tror du er den eneste, som ikke bemærker ironien i Rasmus' indlæg. Den er ellers lige så tyk, som farverne i billedet.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2019 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:


Hvis TV'et er nyt, kan forhandleren ikke kræve det!


Jo de kan. Hvis du har slæbt et TV hjem har forhandleren ingen mulighed for at vide om du har ødelagt noget, eller tv'et var defekt fra starten, uden at få det undersøgt af en tekniker.

Prøv at undersøge købeloven. Man har ikke behov for en teknikker, for at undersøge for synlige, ydre, skader.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu