recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hak hvert 6. sekund på TV 2 PLAY?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hak hvert 6. sekund på TV 2 PLAY?

 Besvar Besvar Side  <1 910111213 26>
Forfatter
Besked
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2020 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

jeg har heller aldrig oplevet problemer med Tv 2 play.
    Det kører overraskende godt. 

Mvh Michael 

Hej Michael.

Er det via Live eller arkiv? 


Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2020 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

jeg har heller aldrig oplevet problemer med Tv 2 play.
    Det kører overraskende godt. 

Mvh Michael 


Og du ser det via Apple TV?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2020 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Sku man nu se det hele med de positive briller ja så er der da 5 gode sekunder uden hak 🤔

Hav en god dag 
Sjovt at jeg oplever ikke de udfordringer. Tror i snart ikke det er en forkert billede indstilling på jeres tv'er?


Hvordan skal tv'et da indstilles?
jeg har prøvet med og uden grundig's svar på motion flow eller hvad det hedder fra de forskellige mærker. Og 50p på Apple TV. Men hvis jeg sætter til medium eller høj på motion flow funktionen så er der hak efter nogle hvert sekund. Men på off eller lav, så kører glidende

Redigeret af T-Duck - 18-Januar-2020 kl. 22:23
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2020 kl. 22:17
Hakker stadig, men kortere nu (formentlig fordi det nu kører 50hz), så det er næsten ikke noget man lægger mærke til.

Men, problemet er der stadig. Kun på ATV, kun på TV2 PLAY og kun på Live TV. Det er et problem der er isoleret til TV2 PLAY live TV og har intet med ens TV - eller opsætning - at gøre.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2020 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Jeg kan stadig ikke se det skulle hakke hver 6 sekund.


Nej, det udrer jo ikke nogen, for det har du postuleret indtil flere gange og "påvist" med din video......



Klaus
kunne det tænkes at du har motoinflow eller hvad det hedder på dit tv slået til på en højere indstilling end lav. For hvor den er på mere en lav på mit tv, så hakker det efter nogle hvert sekund. Men på lav eller off, så gør det ikke
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2020 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Men hvis jeg sætter til medium eller høj på motion flow funktionen så er der hak efter kogler hvert sekund.

Hak efter kogler?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2020 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Men hvis jeg sætter til medium eller høj på motion flow funktionen så er der hak efter kogler hvert sekund.


Hak efter kogler?


Klaus
skide auto korrektur der skulle stå nogle
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2020 kl. 22:39
jeg ser det via app på Sony tv   både live delen og  arkiv kører fint
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2020 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

jeg ser det via app på Sony tv   både live delen og  arkiv kører fint

Det virker mig bekendt fint på alle andre enheder end Apple TV, iPad og iPhone, så derfor er det helt forventeligt at det kører som det skal på dit Sony TV :) 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2020 kl. 06:45
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

jeg ser det via app på Sony tv   både live delen og  arkiv kører fint


Det virker mig bekendt fint på alle andre enheder end Apple TV, iPad og iPhone, så derfor er det helt forventeligt at det kører som det skal på dit Sony TV :) 
hvad står dine indstillinger på, på tv og Apple tv? Fordi jeg har stadig ingen problemer så det må være på den måde at dit tv fortolker signalet fra dit Apple tv
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2020 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

[QUOTE=DiscomanDK] [QUOTE=Basto]hvad står dine indstillinger på, på tv og Apple tv? Fordi jeg har stadig ingen problemer så det må være på den måde at dit tv fortolker signalet fra dit Apple tv

Hold nu med det vrøvl! Det ét konstateret, at TV2 har et problem på deres app, til Apple TV. Acceptér det, og stop dine ligegyldige vildskud. DU kan IKKE løse det, det kan kun TV2.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2020 kl. 09:19
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

[QUOTE=DiscomanDK] [QUOTE=Basto]hvad står dine indstillinger på, på tv og Apple tv? Fordi jeg har stadig ingen problemer så det må være på den måde at dit tv fortolker signalet fra dit Apple tv

Hold nu med det vrøvl! Det ét konstateret, at TV2 har et problem på deres app, til Apple TV. Acceptér det, og stop dine ligegyldige vildskud. DU kan IKKE løse det, det kan kun TV2.
ja du fatter ikke at det virker hos mig. Og jeg er spade, har forstået at det det du tænker. Men svar mig, vi har fået 50p nu på TV2play, med sammen bitrate som før. Er den lave billede kvalitet i forhold til dobbelt data i det sammen bitrate, det værd end jeres opstået hakken. Jeg har bevist i et klip at mit hakker ikke. Nu skal jeg døje med uskarp billede på TV2play, fordi nogle ikke har forstand på at indstille sine hardware ordentligt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 910111213 26>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu