recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hak hvert 6. sekund på TV 2 PLAY?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hak hvert 6. sekund på TV 2 PLAY?

 Besvar Besvar Side  <1 23456 26>
Forfatter
Besked
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 20:28
Jeg oplever også "hak" i den løbende tekst, hvert 6. sekund.
Oplever dog ikke at selve billedet hakker, kun teksten.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 20:36
Er der nogen der har en eller anden form for udstyr der kan optage fra HDMI porten på et Apple TV?
De efterspørger en video af problemet på TV2 Sport. Kan godt fange det med et kamera på TV2 News grundet løbeteksten, men det er ikke let på TV2 sport.

Jeg ville gerne have en video af det, hvor der er tale om f.eks Fodbold eller Håndbold, hvor der panoreres henover banen. Så tidligere tennis, der er det ikke ligeså let at se som med det Håndbold der var på programmet igår.

@Flippo:
Selvom det ser ud til kun at være i teksten, så er det i hele billedet. Det er dog ikke let at se, da indholdet på News udover løbe teksten er relativt statisk. Har optaget video af det, og ved Slow Motion er det tydeligt at det gælder hele billedet. 


Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Jeg oplever også "hak" i den løbende tekst, hvert 6. sekund.
Oplever dog ikke at selve billedet hakker, kun teksten.


Det er specielt tydeligt ved panoreringer.
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 22:16
T-Duck har du Tv2 Play med live kanaler?
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2019 kl. 19:01
Nå for lige at komme med en opdatering på problemet her Søndag aften, så har jeg gentagne gange været i kontakt med den teamleder fra kundeservice jeg har skrevet med før.

Hun skriver som tidligere at de forventer at fejlen bliver løst når de øvrige kanaler bliver sendt i 50fps, hvilket hun forventer sker i 2020. Jeg spørger så ind til, TV2 sport som jo bekendt er i 50fps, og stadigvæk har fejlen.

Hun påstår at de simpelthen ikke kan se fejlen og beder mig for anden gang optage en video af det. Jeg kan ikke optage en video af det, har kun en telefon der optager i 60fps, og derudover er det ret svært at fange på video. Jeg har spurgt om hun da ikke kan prøve at se på en fodboldkamp eller andet, hvor de panorere henover banen, men det er som om hun er fuldstændig ligeglad med problemet, og jeg tror da ikke de har tænkt sig at gøre det fjerneste ved det. Det er som om at TV2 har den holdning at kunden skal hoppe og springe, så de selv slipper for at fejlsøge. 

Er der ikke en der har mulighed for at lave en optagelse, hvor man kan illustrere denne fejl på TV2 sport?

Til top
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mindbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2019 kl. 21:18
jeg ville dælme gerne være supporter i det offentlige.
“Her er ingen fejl - næste”
Hvorfor mon det offentligt oftes opfattes som firkantet, og ufejlbarligt.
Det er åbentlyst der er en fejl, og den eksistere på alle ATV. Spørgsmålet er blot om alle registrere det.
TV2 play skulle tage imod dialogen fra kunden med kyshånd.
For det er åbentlyst kun imellem kunden og en tekniker det kan løses.
Det er måske her forskellen er i det offentlige... man er ikke så målsat/afhængig af at få tingene løst. Men følge de firkantet regler og feje kritik væk. Men så er man i mine øjne ikke en supporter, man bare en skrankepave.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2019 kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af mindbjerg mindbjerg skrev:

jeg ville dælme gerne være supporter i det offentlige.
“Her er ingen fejl - næste”
Hvorfor mon det offentligt oftes opfattes som firkantet, og ufejlbarligt.
Det er åbentlyst der er en fejl, og den eksistere på alle ATV. Spørgsmålet er blot om alle registrere det.
TV2 play skulle tage imod dialogen fra kunden med kyshånd.
For det er åbentlyst kun imellem kunden og en tekniker det kan løses.
Det er måske her forskellen er i det offentlige... man er ikke så målsat/afhængig af at få tingene løst. Men følge de firkantet regler og feje kritik væk. Men så er man i mine øjne ikke en supporter, man bare en skrankepave.
Fejlen er ikke på alle atv. Og vi havde heller ikke coloor banding så slemt så vi ikke kunne så noget i game og Thrones. Jeg vil våge min påstand om, at det er skærmen der har udfordringen og ikke afspilleren. De firkantede regler der man i alle store it- afdelinger verdenen over
Til top
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mindbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2019 kl. 22:31
okay beklager - jeg er upræcis.
Så alle ATV på nær din
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af mindbjerg mindbjerg skrev:

jeg ville dælme gerne være supporter i det offentlige.
“Her er ingen fejl - næste”
Hvorfor mon det offentligt oftes opfattes som firkantet, og ufejlbarligt.
Det er åbentlyst der er en fejl, og den eksistere på alle ATV. Spørgsmålet er blot om alle registrere det.
TV2 play skulle tage imod dialogen fra kunden med kyshånd.
For det er åbentlyst kun imellem kunden og en tekniker det kan løses.
Det er måske her forskellen er i det offentlige... man er ikke så målsat/afhængig af at få tingene løst. Men følge de firkantet regler og feje kritik væk. Men så er man i mine øjne ikke en supporter, man bare en skrankepave.
Fejlen er ikke på alle atv. Og vi havde heller ikke coloor banding så slemt så vi ikke kunne så noget i game og Thrones. Jeg vil våge min påstand om, at det er skærmen der har udfordringen og ikke afspilleren. De firkantede regler der man i alle store it- afdelinger verdenen over

Jeg tror fejlen er på alle ATV, det er bare ikke alle der kan se det. 

T-Duck har du live tv i dit TV2 Play abonnement???




Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af mindbjerg mindbjerg skrev:

jeg ville dælme gerne være supporter i det offentlige.
“Her er ingen fejl - næste”
Hvorfor mon det offentligt oftes opfattes som firkantet, og ufejlbarligt.
Det er åbentlyst der er en fejl, og den eksistere på alle ATV. Spørgsmålet er blot om alle registrere det.
TV2 play skulle tage imod dialogen fra kunden med kyshånd.
For det er åbentlyst kun imellem kunden og en tekniker det kan løses.
Det er måske her forskellen er i det offentlige... man er ikke så målsat/afhængig af at få tingene løst. Men følge de firkantet regler og feje kritik væk. Men så er man i mine øjne ikke en supporter, man bare en skrankepave.
Fejlen er ikke på alle atv. Og vi havde heller ikke coloor banding så slemt så vi ikke kunne så noget i game og Thrones. Jeg vil våge min påstand om, at det er skærmen der har udfordringen og ikke afspilleren. De firkantede regler der man i alle store it- afdelinger verdenen over


Jeg tror fejlen er på alle ATV, det er bare ikke alle der kan se det. 

T-Duck har du live tv i dit TV2 Play abonnement???




Ikke lige nu. Men havde det indtil starten af denne mdr. Men der har aldrig for mit vedkommende været forskel på live stream eller på on-demand hvad angår. Lysavis
Til top
Skyhigh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2016
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyhigh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 11:38
Til orientereting:

Jeg har først her til formiddag fået kontaktet TV2. Jeg har refereret tråden her og DiscomanmanDKs specifikke sagsnummer.

Jeg vil opfordre alle, der oplever samme problem, til at kontakte TV2, så vi kan få synliggjort over for TV2, at det ikke er tale om en tilfældig og utroværdig observation.


Redigeret af Skyhigh - 11-November-2019 kl. 11:38
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 12:09

Har lige sendt dem en mail vedr problemet også selvom jeg ikke på nuværende tidspunkt har live tv med i mit abonnement.

Redigeret af Hajsa - 11-November-2019 kl. 12:10
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 26>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu