recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee - Bland Selv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee - Bland Selv

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af OleA OleA skrev:

Lidt voldsomt sige, at der ikke er nogen der forventer de kommer tilbage. Jeg forventer det. 


Bliv ikke skuffet, hvis de først sker om 5-7 år....



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Bliv ikke skuffet, hvis de først sker om 5-7 år....


Bliv ikke skuffet, hvis de først sker om 5-7 år uger....
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 16:09
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 17:11
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Discoverys første udmeldning var at der ikke havde været nogle forhandlinger med Yousee, men ligepludselig havde der været nogle alligevel, og er Discovery så gået tilbage til at der ikke er nogle forhandlinger

Discovery virker på mig utrolig utroværdig
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 17:17
 DN er jo godt klar over at hvis de kun er i bland selv, så er der ikke mange der køber dem, de vil være i pakker, så at de kan suge til sig af den fælles kasse, og det skal de naturligvis ikke, at de så nok ikke kan holde sig i live uden at suge i den fælles kasse, er deres problem.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 17:48
Jeg ville da tilvælge 4 af deres kanaler, hvis jeg havde muligheden. Lige nu har jeg fire point jeg slet ikke anvender fordi udvalget af kanaler er så ligegyldigt.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 17:54
 Der der da nogen der vil vælge dem, men højst sandsynligt ikke nok til at DN kan suge tilstrækkeligt med penge til deres grådige kasse.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Der der da nogen der vil vælge dem, men højst sandsynligt ikke nok til at DN kan suge tilstrækkeligt med penge til deres grådige kasse.
Nu er det jo svært at sige hvem som er mest grådig - YouSee's egen Xee kanal som ligger i grundpakken. Er den dyreste af alle kanaler og steget med knap 400% på et år.

Hvor mange tror du der ser den kanal?

YouSee er vant til at kanøfle deres kunder, men nu gad DN ikke danse med dem mere.

Jeg kender rigtigt mange YouSee kunder, som fik afbrudt deres signal og fiberforbindelse en dag for tidligt. Det er ikke engang dårlig kundeservice, men teknisk set bedrageri, når det er planlagt fra deres side.
Det skal ikke undre mig at ledelsen, som hævn, har sagt at kunderne ikke må få nytårsaften med, hvis de afmelder deres abonnement. Jeg kan ikke finde nogen anden gyldig grund, da de fleste fiberforbindelser og adgang til webtv bliver lukket automatisk af deres it-systemer.

Det er også YouSee som spiller med lukkede kort og ikke fortæller deres kunder om muligheden for faste pakker og ekstrakanaler.

Jeg har altid været glad for YouSee, men når man hæver prisen og gør det mere og mere besværligt at være kunde, så er det klart at bægeret flyder over.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Det er også YouSee som spiller med lukkede kort og ikke fortæller deres kunder om muligheden for faste pakker og ekstrakanaler.


De ukodede pakker er i gang med at blive udfaset. Ekstrakanalerne er med til at fastholde kunderne på disse pakker... Jeg kan godt forstå strategien.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 19:04
 Det er også snart slut med You See her, da Antenneforeningen har valg en anden leverandør, som jeg ikke vil have, så det bliver Streaming fremadrettet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
itjf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér itjf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 21:26
Tak for alle svarene!
Jeg har besluttet mig at skifte fra Fuldpakke til Mellempakke med BS. Så kan jeg få TV2SportX og i alt spare kr. 125,- pr. md. Og så er der lige to engangsudgifter, pakkeskift kr. 295,- og udgift til kortlæser.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 21:28
 Nedgradering gebyret skulle stadig være væk lidt endnu.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu