recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Audiolab 8000A kedelig lyd ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Audiolab 8000A kedelig lyd ?

 Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Audiolab 8000A kedelig lyd ?
    Sendt: 12-Maj-2020 kl. 17:28
Hvis jeg vil have rør lyd tilslutter jeg min tube buffer eller spiller den den her

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 17:20
Jo, hvis man køber "snyderørlyd", hvor rørene sidder i forforstærkeren og ikke effekttrinnet.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 15:36
Oprindeligt skrevet af Jespus Jespus skrev:

Har altid syntes Audiolab var lidt hyggeligt, men har du egentlig prøvet noget rørgear, i din søgen efter den bedst mulige lyd på et budget?

De har ikke nok effekt
Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 15:32
Har altid syntes Audiolab var lidt hyggeligt, men har du egentlig prøvet noget rørgear, i din søgen efter den bedst mulige lyd på et budget?
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 15:20
Har en bedre forstærker
Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 15:14
Jamen.. Kom nu.. Det er måske lige præcis den forstærker du altid har ledt efter. Guldet for enden af regnbuen Hug
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 15:06
Den Audiolab ?

Jeg har ikke nogen audiolab
Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 15:04
Hej Henrik.

Nej, det er der ikke.

Ja, det tror jeg. Den Audiolab er kun en dråbe, i det hav af forholdsvis billigt og tit brugt Hi-Fi, der er gået gennem gasolins lejlighed de sidste par år, iflg utallige fora.
Til top
HenrikN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 11:54
Der er vel ikke nogen som har påstået at Audiolab 8000A er High End? Eller er der noget jeg er gået glip af... for det er jo en helt anden "liga" :)

Redigeret af HenrikN - 12-Maj-2020 kl. 11:55
Mvh
Henrik Nielsen
Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 05:36
Hi-Fi Heart
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af Jespus Jespus skrev:

Og sagaen fortsætter med  gasolins eventyr ud i mid-og lowfi fra de sidste 40 år LOL

Bare indrøm det, du elsker det
Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 22:36
Og sagaen fortsætter med  gasolins eventyr ud i mid-og lowfi fra de sidste 40 år LOL
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu