recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kodi og wifi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kodi og wifi

 Besvar Besvar Side  <1 23456>
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2020 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Okay.
Ved Kodi er det nok at bruge s01e01 så jeg skal ændre alle mine serier og jeg har en del. 
Findes der et program eller en smart måde at det kan gøres hurtigt på? 
mappen hvor serie er skal have serie titlen, filerne i mappen skal være s01e01 osv

Redigeret af T-Duck - 08-Maj-2020 kl. 09:31
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2020 kl. 10:02
Lige nu til Kodi har jeg serie navn og så har jeg en mappe for hver sæson hvor afsnittene ligger i.
Kan jeg så bare slette sæson mapperne og så ligge alle afsnit i en mappe? 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2020 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Lige nu til Kodi har jeg serie navn og så har jeg en mappe for hver sæson hvor afsnittene ligger i.
Kan jeg så bare slette sæson mapperne og så ligge alle afsnit i en mappe? 
plex skulle kunne med din mappe struktur. I følge deres vejledning
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2020 kl. 10:28
Det synes jeg ikke den kan men vil lige prøve igen så. Tak for svarene 😊
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2020 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Det synes jeg ikke den kan men vil lige prøve igen så. Tak for svarene 😊
ellers må du ændre navnene. Men det jeg kun en gang det skal gøres
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 13:11
Så har jeg brug for hjælp igen.
Jeg er i gang med at prøve at få mine 2 servere til et biblioteket men der er et eller andet galt. 
Når jeg er inde på en af serverne og så under indstillinger og så under bibliotek og skal tilføje en kilde så mangler der den rubrik.
Det eneste der er er. Generelt og avanceret. 

Ved du hvorfor den mangler? 


Redigeret af sokken - 10-Maj-2020 kl. 13:11
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Så har jeg brug for hjælp igen.
Jeg er i gang med at prøve at få mine 2 servere til et biblioteket men der er et eller andet galt. 
Når jeg er inde på en af serverne og så under indstillinger og så under bibliotek og skal tilføje en kilde så mangler der den rubrik.
Det eneste der er er. Generelt og avanceret. 

Ved du hvorfor den mangler? 

det ved jeg så ikke. Jeg ville anbefale dig at spørge inde på plex forum. Det er også en dansk under forum der inde https://forums.plex.tv/c/the-world-is-flat/dansk/79
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 13:27
Det vil jeg prøve.
Tak😊
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 18:06
Efter hvad jeg har læst så kan man desværre ikke splejse biblioteket når man bruger wd my cloud som server, og det samme gælder vist nvidia shield.
Så overvejer nu om jeg vil prøve med en raspberry pi 4 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Efter hvad jeg har læst så kan man desværre ikke splejse biblioteket når man bruger wd my cloud som server, og det samme gælder vist nvidia shield.
Så overvejer nu om jeg vil prøve med en raspberry pi 4 
jamen hvor har du installeret serveren?
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 18:22
 Det har jeg gjort på mine wd my cloud home  harddiske 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

 Det har jeg gjort på mine wd my cloud home  harddiske 
jeg anbefalet dig at gøre det på din Shield i starten af tråden. Og så bare få dine wd'er mapper ind i plex. Da du i forvejen har dem tilknyttet din Shield pga kodi
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu