recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kodi og wifi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kodi og wifi

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 22:25
Har du prøvet at følge denne vejledning til plex server på Shield. https://support.plex.tv/articles/221099988-setting-up-and-managing-plex-media-server-on-nvidia-shield/ nu har de lavet meget om på den del siden jeg leget med plexserver på Shield. Så du skal følge dette. Da jeg ikke lige har erfaring på den nye måde. Og hvis du følger det den så der vises. Så vil det virke
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 22:28
Inde på Shield forummet kan man også få en masse hjælp. Jeg er på bar bund med den nye version af serveren til Shield. Men jeg ved der er mange der kan hjælpe det og på plex Forum
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 22:31
Det vil jeg prøve.
Mon ikke jeg får det til at virke på et tidspunkt 
Tak for hjælpen 👍


Redigeret af sokken - 10-Maj-2020 kl. 22:31
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu