|
Erfaringer med Powers returpolitik |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 518 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Januar-2021 kl. 15:52 |
Igen, tak alle sammen for svar! 💪
Og hold kæft, hvor er det sjovt Johnny57! Så kan de lade være med at lave sådan nogle tilbud, som de kun har tænkt sig at honorere et par år. Det får mig til at tænke på den der tankstationskæde (var det Q8, Circle K eller Statoil?), der reklamerede med, at en pølse med brød hos dem ville koste 10kr. for altid. Altid - det er satme længe! Stick it to the man! 🖕 Jeg er måske ude i 3, hvis jeg ikke bliver hos Telia, de har nogle ret fornuftige priser på familie-abonnement.
|
|
johnny57
Guld medlem Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 952 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et lignende problem, har et abo hos Telia hvor HBO er Gratis. Så de nægter at sælge mig noget uden at jeg opretter et nyt(dyrere) abn. og det vil jeg ikke, så jeg skal også købe ved en af de nævnte.
Alternativt hælder jeg til telmore hvor man kan få alle streamingstjenesterne i et abo. til en meget rimelig pris.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 541 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke som sådan returnering efter fortrudt køb, men jeg har i
øjeblikket en krig med dem om en Samsung SSD, der stod af på tredjedagen efter montering
i et stationært kabinet. Efterfølgende kan de ikke finde pakken og prøvede at spise
mig af med at den ikke var modtaget endnu (i modsætning til hvad GLS skriver). Jeg har kun købt én SSD ved Power og jeg har kun indsendt én
til Power, men selvom jeg fik beskeden om at teknikeren nu er gået i gang med
at reparerer min vare, så kan de stadig ikke finde den 😉 https://www.power.dk/computer-e-tablets/datakomponenter/interne-harddiske/samsung-860-evo-sata-ssd-1tb/p-1053247/ |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2811 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke hvis du køber den over nettet, her er der altid 14 dages returret med mindre det er en vare produceret specifikt til dig (f.eks. en skræddersyet skjorte), eller hvis du f.eks. køber et stykke software og åbner æsken (du må derimod godt tænde din nyindkøbte PC og prøve den, da den kan bringes tilbage til fabriksindstillingerne). |
|
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1743 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har kun dårlige oplevelser med Power - altså såen, virkelig på vippen til at hade dem rigtig meget. Så elendig service. Det virker også som om dem der arbejder der ikke orker det længere. Ingen orker Power.. Det bare ren og skær elendighed..
I Elgiganten har jeg altid fået god service. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
madsklit
Bruger Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg havde en MacBook Air, der var gået i stykker, den blev dømt væskeskadet i toichpaden, tænkte det var da noget alle bare kunne sige,
Men fik sku et billede med af skaden på mail fra service centeret hos Bilka ,det synes jeg var fint, så man selv lige kunne konstantere, den var god nok. Men takkede pænt nej tak til tilbuddet på 3000kr var det vist for at det blev fixet, Ifixit blev det til istedet 😊
|
|
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 643 |
Funktioner
Tak(0)
|
er computer og mobiler ikke fritaget for returret?
|
|
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 518 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er så ikke min oplevelse i Bilka, der har de altid byttet med et smil, også selvom det var en telefon fra øverste hylde. Til gengæld har jeg i Elgiganten oplevet svingende service, f.eks. med en surround-forstærker.
Redigeret af hunt - 27-Januar-2021 kl. 16:14 |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4109 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du bliver jo nødt til at fortælle, hvad det er for et produkt og i hvilken sammenhæng.
Jeg har ikke haft problemer med at returnerer TV i hverken elgiganten eller Power. Men kommer jeg med en mobil og der står på kassen der ikke er returret, hvis jeg bryder plomberingen, så er der ingen af stederne der bare lige gør. |
|
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 518 |
Funktioner
Tak(0)
|
Endnu engang tak for svar! Men jeg kan godt se, at jeg har formuleret mig dumt. I skal måske ikke hænge jer sig meget i produktet.
Det er mere, hvor krakilske de forskellige kæder er? |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4266 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er vel tale om RMA hvis der er fejl på skærm? Det tar ca 14 dg for Apple værkstedet at beslutte du skal ha en bytter. Uanset om Apple købes i butik eller på nettet, er retur ikke muligt så snart folien er brudt.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4576 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Kan det ikke løses ved at bestille den på nettet, og få den leveret? Så er der vel 14 dages Returret på de fleste varer. Hilsen Carsten. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |