recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Powers returpolitik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med Powers returpolitik

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med Powers returpolitik
    Sendt: 31-Januar-2021 kl. 15:52
Igen, tak alle sammen for svar! 💪

Oprindeligt skrevet af johnny57 johnny57 skrev:

Jeg har et lignende problem, har et abo hos Telia hvor HBO er Gratis. Så de nægter at sælge mig noget uden at jeg opretter et nyt(dyrere) abn. og det vil jeg ikke, så jeg skal også købe ved en af de nævnte.
Alternativt hælder jeg til telmore hvor man kan få alle streamingstjenesterne i et abo. til en meget rimelig pris.

Og hold kæft, hvor er det sjovt Johnny57! LOL Så kan de lade være med at lave sådan nogle tilbud, som de kun har tænkt sig at honorere et par år. 

Det får mig til at tænke på den der tankstationskæde (var det Q8, Circle K eller Statoil?), der reklamerede med, at en pølse med brød hos dem ville koste 10kr. for altid. Altid - det er satme længe!

Stick it to the man! 🖕LOL

Jeg er måske ude i 3, hvis jeg ikke bliver hos Telia, de har nogle ret fornuftige priser på familie-abonnement. 
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 16:54
Jeg har et lignende problem, har et abo hos Telia hvor HBO er Gratis. Så de nægter at sælge mig noget uden at jeg opretter et nyt(dyrere) abn. og det vil jeg ikke, så jeg skal også købe ved en af de nævnte.
Alternativt hælder jeg til telmore hvor man kan få alle streamingstjenesterne i et abo. til en meget rimelig pris.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2021 kl. 03:46

Ikke som sådan returnering efter fortrudt køb, men jeg har i øjeblikket en krig med dem om en Samsung SSD, der stod af på tredjedagen efter montering i et stationært kabinet.
Her under Lockdovn kontaktede jeg deres ”Kundeservice” og spurgte hvad jeg skulle gøre. Jeg skulle bare sende den ind til dem vedlagt en seddel om hvad der var galt og jeg fik en retur label.

Efterfølgende kan de ikke finde pakken og prøvede at spise mig af med at den ikke var modtaget endnu (i modsætning til hvad GLS skriver).
Problemet var at jeg ikke fik at vide, at jeg skulle oprette en reklamationssag under MyPower (som man jo ikke behøver at være medlem af!). Nu kan de ikke matche min indsendte pakke med min reklamationssag!

Jeg har kun købt én SSD ved Power og jeg har kun indsendt én til Power, men selvom jeg fik beskeden om at teknikeren nu er gået i gang med at reparerer min vare, så kan de stadig ikke finde den 😉
Tjek dette link og klik på Anmeldelser, min anmeldelse står der så fint! (Milux)

https://www.power.dk/computer-e-tablets/datakomponenter/interne-harddiske/samsung-860-evo-sata-ssd-1tb/p-1053247/

Min konklusion: Hvis du vil købe noget der måske skal returneres, så vent til butikkerne igen er åben, så du kan få en kvittering på at du har afleveret varen retur. Ellers ’bliver den væk’.

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2021 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

er computer og mobiler ikke fritaget for returret? 


Ikke hvis du køber den over nettet, her er der altid 14 dages returret med mindre det er en vare produceret specifikt til dig (f.eks. en skræddersyet skjorte), eller hvis du f.eks. køber et stykke software og åbner æsken (du må derimod godt tænde din nyindkøbte PC og prøve den, da den kan bringes tilbage til fabriksindstillingerne).
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2021 kl. 08:26
Jeg har kun dårlige oplevelser med Power - altså såen, virkelig på vippen til at hade dem rigtig meget. Så elendig service. Det virker også som om dem der arbejder der ikke orker det længere. Ingen orker Power.. Det bare ren og skær elendighed.. 

I Elgiganten har jeg altid fået god service. 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 22:07
jeg havde en MacBook Air, der var gået i stykker, den blev dømt væskeskadet i toichpaden, tænkte det var da noget alle bare kunne sige, 
Men fik sku et billede med af skaden på mail fra service centeret hos Bilka ,det synes jeg var fint, så man selv lige kunne konstantere, den var god nok.
Men takkede pænt nej tak til tilbuddet på 3000kr var det vist for at det blev fixet,
Ifixit blev det til istedet 😊
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 18:10
er computer og mobiler ikke fritaget for returret? 
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 16:13
Det er så ikke min oplevelse i Bilka, der har de altid byttet med et smil, også selvom det var en telefon fra øverste hylde.

Til gengæld har jeg i Elgiganten oplevet svingende service, f.eks. med en surround-forstærker.


Redigeret af hunt - 27-Januar-2021 kl. 16:14
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 15:59
Du bliver jo nødt til at fortælle, hvad det er for et produkt og i hvilken sammenhæng.

Jeg har ikke haft problemer med at returnerer TV i hverken elgiganten eller Power. 

Men kommer jeg med en mobil og der står på kassen der ikke er returret, hvis jeg bryder plomberingen, så er der ingen af stederne der bare lige gør. 
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 15:03
Endnu engang tak for svar! Men jeg kan godt se, at jeg har formuleret mig dumt. I skal måske ikke hænge jer sig meget i produktet. Embarrassed

Det er mere, hvor krakilske de forskellige kæder er?


Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 14:58
Der er vel tale om RMA hvis der er fejl på skærm? Det tar ca 14 dg for Apple værkstedet at beslutte du skal ha en bytter. Uanset om Apple købes i butik eller på nettet, er retur ikke muligt så snart folien er brudt.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 14:45
Hej.

Kan det ikke løses ved at bestille den på nettet, og få den leveret?

Så er der vel 14 dages Returret på de fleste varer.

Hilsen Carsten.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu