recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aktuel Windows opdatering - bliver ikke færdig?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aktuel Windows opdatering - bliver ikke færdig?

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 06:57
Hej.

De sidste par dage har der været en Windows opdatering, som man kun kan opdatere ved en genstart. (I stedet for sluk og opdatér el.lign.). Det har jeg så sat den til om aftenen, når jeg normalt ville slukke computeren inden jeg går i seng, i forventning om at computeren så ville være tændt og færdig med opdateringen om morgenen. Men om morgenen var computeren slukket og da jeg tændte for den, var der en linie på skærmen "Fortryder seneste ændringer på computeren" - eller noget i den stil. Hen på eftermiddagen fik jeg så den samme besked om at der var en opdatering som krævede genstart. Jeg gjorde det samme om aftenen og her til morgen var det, det samme. Det får mig til at tro at opdateringen ikke lykkes.

Andre der oplever det samme?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu