|
Nej, ikke noget nyt Pana OLED TV i år |
Besvar | Side 123 8> |
Forfatter | |||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Maj-2022 kl. 00:14 |
||
Til de af jer der måske regner med at jeg kommer med lidt fortællinger om det nye kommende Panasonic OLED TV, så er svaret definitivt - nope. Det nuværende er jeg nu også meget tilfreds med.
Jeg har købt ny bil, og jeg jeg sparer op som en gal. Den gamle bil, en Skoda Fabia, er 13 år gammel. Selvom den er i perfekt stand, har jeg valgt at købe en ny, nemlig en Skoda Kamiq. Det bliver vores Skoda nummer 6. Så altså ikke noget nyt TV i år
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
OK
Jeg har købt en Lumagen Radiance Pro 4442. |
|||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, det er godt med dig. Jeg har købt et Genvex anlæg.
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
HIHIHI!! Ja... Den er go' med dig, do!! |
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har bestilet et 12kw hybrid solcelle anlæg med lithium batterier Så er der strøm til både el-bilerne, genvex anlægget og ikke mindst husstandens forbrug.
|
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4696 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Jeg har ikke købt nogetsomhelst, jeg har gasfyr
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det lyder surt. Vi har oliefyr, men vi bruger heldigvis ikke så meget. I hvert fald ikke hvis jeg kigger på hvad vi burde bruge.
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der ligger en opgørelse i næste md på næsten 4000 kr oven i højere kvartalsregninger. Nu må de sq godt se at få det tilskud udbetalt.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tildels enig, men solen skinner dog også lidt om vinteren, forår og efterår Men solen behøver nu ikke at skinne før der produceres strøm, mængden af produceret strøm er dog reduceret uden sol, men nu er det et hybrid anlæg, hvilket betyder at jeg kan vælge at lagere den strøm som bliver købt på det billigste tidspunkt, for så at bruge strømmen på et senere tidspunkt Marts til September begge inkl. er dem der giver valuta.
|
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
||
Av!
|
|||
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 451 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har varme via en lokal gascentral, og jeg fik 2.100 kr. tilbage i år (jeg plejer dog at få 4-4.500 kr. tilbage), men næste opgørelse (forår ‘23) bliver sikkert en dyr fornøjelse, så varmechecken bliver gemt til næste år.
De stigende elpriser gør at jeg ser streaming på min iPad og hovedtelefoner i stedet for at tænde TV og stereoanlægget. DVD’er ser jeg på min gamle 15,6” bærbare. BD’er ser jeg ikke for tiden. Målet er dog at erstatte mit gamle 55” med en 24” computerskærm m. HDMI-indgang, min gamle BD-optager og en soundbar og så rykke kiggepositionen tættere på. Jeg har dog haft råd til at få repareret min gamle Euro IV dieselhakker, så den forhåbentlig kan klare 2-3 år til. Det er trods alt billigere at holde gang i den gamle bil, frem for at købe en nyere bil på afbetaling. Redigeret af Thomas Jensen - 21-Maj-2022 kl. 11:59 |
|||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|||
Besvar | Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |