|
Apple TV, Netflix problem med error code 3-0, hjæl |
Besvar |
Forfatter | |
Denner
Super bruger Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-August-2022 kl. 20:02 |
Som overskriften siger så har jeg bøvlet hele aftenen med mine 2 stk Apple TV 4k, og Netflix problem med error code 3-0.
Har prøvet alt efterhånden, afinstalleret Netflix, logget ud og ind, selv resat begge Apple TV og lige lidt hjæler det, kan sagtens logge ind på min konto men så snart jeg prøver at afspille noget får jeg error code 3-0 som ifølge Netflix betyder at app ikke er up to date, men det er den og intet hjælper som beskrevet ovenfor Nogen der har / har haft samme problem og som har løst dette? Begge tv er up to date, det ene på nyeste tvOS pg det amdet på seneste beta f TvOS 16.xx
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at genstarte din router?
|
|
Mvh Jesper
|
|
Denner
Super bruger Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja både den og min fiberboks, kan sagtens afspille indhold via min computer, telefon, Xbox Series X, og Nvidia Shield...det er virkelig underligt....
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du stadigvæk har problemmet, så prøv at sætte et hotspot op på din telefon, og forbind din ATV til den, for at se om det gør nogen forskel.
|
|
Mvh Jesper
|
|
Denner
Super bruger Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
god ide, det gør jeg
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kunne godt lyde som DNS-fejl. Har du eventuelt indtastet manuel DNS i Apple TV?
Prøv også at fjerne WiFi-forbindelsen på Apple TV for derefter at tilføje det igen.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har samme problem
Blev løst ved at bruge skærmens indbyggede Netflix app Nogen rigtig løsning på problemet?
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu kommer jeg lige i tanke om, at jeg også fik fejl på Netflix i går aftes. Noget med "cannot watch instantly" – jeg læste det ikke grundigt.
Måske et serverproblem? Fungerer det igen i dag?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Denner
Super bruger Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det løste sig selv her til morgen, tænker det var et Netflix problem, for har intet ændret siden jeg sidst prøvede og jeg fik fejl 3-0 .....
Så har ingen løsning på det desværre ud over at vente
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virkede også igen hos mig i går. Jeg prøvede de titler på Netflix, som gav problemer i forgårs, afspillet på Apple TV 4K.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |