Print side | Luk vindue

Apple TV, Netflix problem med error code 3-0, hjæl

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=165020
Udskrevet den: 29-April-2024 kl. 04:56


Emne: Apple TV, Netflix problem med error code 3-0, hjæl
Skrevet af: Denner
Emne: Apple TV, Netflix problem med error code 3-0, hjæl
Skrevet den: 08-August-2022 kl. 20:02
Som overskriften siger så har jeg bøvlet hele aftenen med mine 2 stk Apple TV 4k, og Netflix problem med error code 3-0.

Har prøvet alt efterhånden,  afinstalleret Netflix,  logget ud og ind, selv resat begge Apple TV og lige lidt hjæler det, kan sagtens logge ind på min konto men så snart jeg prøver at afspille noget får jeg error code 3-0 som ifølge Netflix betyder at app ikke er up to date, men det er den og intet hjælper som beskrevet ovenfor Ouch
Nogen der har / har haft samme problem og som har løst dette? 

Begge tv er up to date, det ene på nyeste tvOS pg det amdet på seneste beta f
TvOS 16.xx



Svar:
Skrevet af: Axlon
Skrevet den: 08-August-2022 kl. 20:47
Har du prøvet at genstarte din router?

-------------
Mvh Jesper


Skrevet af: Denner
Skrevet den: 08-August-2022 kl. 21:04
Ja både den og min fiberboks, kan sagtens afspille indhold via min computer,  telefon,  Xbox Series X,  og Nvidia Shield...det er virkelig underligt....


Skrevet af: Axlon
Skrevet den: 09-August-2022 kl. 06:55
Hvis du stadigvæk har problemmet, så prøv at sætte et hotspot op på din telefon, og forbind din ATV til den, for at se om det gør nogen forskel.

-------------
Mvh Jesper


Skrevet af: Denner
Skrevet den: 09-August-2022 kl. 07:36
god ide, det gør jeg Smile


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 09-August-2022 kl. 07:46
Det kunne godt lyde som DNS-fejl. Har du eventuelt indtastet manuel DNS i Apple TV?

Prøv også at fjerne WiFi-forbindelsen på Apple TV for derefter at tilføje det igen.


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: JaAndersen
Skrevet den: 09-August-2022 kl. 11:27
Jeg har samme problem

Blev løst ved at bruge skærmens indbyggede Netflix app

Nogen rigtig løsning på problemet?


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 09-August-2022 kl. 11:35
Nu kommer jeg lige i tanke om, at jeg også fik fejl på Netflix i går aftes. Noget med "cannot watch instantly" – jeg læste det ikke grundigt.

Måske et serverproblem? Fungerer det igen i dag?


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: Denner
Skrevet den: 09-August-2022 kl. 20:39
Det løste sig selv her til morgen,  tænker det var et Netflix problem,  for har intet ændret siden jeg sidst prøvede og jeg fik fejl 3-0 .....Ermm
Så har ingen løsning på det desværre ud over at vente Stern Smile


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 10-August-2022 kl. 06:32
Virkede også igen hos mig i går. Jeg prøvede de titler på Netflix, som gav problemer i forgårs, afspillet på Apple TV 4K.

-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels



Print side | Luk vindue