|
Ny mus er så dårlig som gammel mus? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6242 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-April-2023 kl. 11:28 |
Styring med den trådløse gamle mus var dårlig, med dårlig/hakkende bevægelse
Det er det samme med den nye trådløse mus Så må det vel være noget med WiFi-signalet eller PC'en Forslag modtages gerne Gammel mus Logitech, ny mus HP Win 10 64-bit
Redigeret af jake51 - 01-April-2023 kl. 11:30 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6242 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske er det så simpelt at jeg er venstrehåndet = større afstand til USB-dims
Det burde vel ikke betyde noget, men nu har jeg flyttet dims fra computerens bagside til forsiden High tech
|
|
Mikael Simpson |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Underlaget
|
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjah, for ikke ret længe siden, var det først ved den tredje, af forskellige mærker, nyindkøbte trådløse mus, der rent faktisk virkede.
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10471 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis der fulgte en driver med til musen, så installer den i stedet for at lade Windows installere en automatisk. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
JesperRou
Bruger Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pas på med at have en USB receiver siddende under skærmen. Der er meget støj som forstyrer signalet. |
|
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg holder mig til Bluetooth mus, da en BT forbindelse (som regel) er stabil på kort afstand, som f.eks. mus og keyboards. Mine sidste 4 BT mus har fungeret upåklageligt.
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
OK
Har du et link til en god BT-mus?
|
|
Mikael Simpson |
|
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
Funktioner
Tak(0)
|
Logitech har gode venstrehåndede mus, så vidt jeg husker, og de har ofte både wifi og BT forbindelse.
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
2,4GHz modtager er i wifi området
Så wifi tjaa |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4834 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har kun hørt om wireless mus med usb modtager. Men der findes åbenbart wifi mus og tastatur også
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |