recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mio C520t vs Garmin 660
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMio C520t vs Garmin 660

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Chip24 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Mio C520t vs Garmin 660
    Sendt: 26-Juni-2007 kl. 14:58

Hejsa..

Jeg er snart grøn i ansigtet af at læse diverse infos om de to nævte GPS'er - MIn GPS history satrer for lidt over et år siden hvor jeg købte en Becker 7934, med Europa - Hukommelsen baseret på et SD-kort = langsom rute udregning. Jeg troed at det var et lowprice produkt Hvilket det muligvis også er - Nu har jeg så købt en Garmin Nüvi 660 på baggrund af tests + div. og er RET skuffet- overvejer nu MIO C520t - men kunne godt tænke mig at vide lidt om hvorfor Garmin er så rost og hvad der specifikt gør den bedre end så mange andre - ( den vinder stort set alle tests)

Det som jeg specifikt savner på Garmin ift becker er flg.

Ruteplanlægning - YDERST reelt og burgbart værktøj til at sammenligne rute og finde afstande fra et hvilket som helst punkt - og til at planlægge ferien.

Becker 7934 zoomede selv alt efter hastighed - lav hastig = tæt på kryds , man kunne se ensretninger etc Høj astighed mere overblik.

Desuden kunne man i det store skærmbillede se :

Aktuel Hastighed  - Antalt km til næste hndling - antal km til ankomst - ankomst tid og ikke mindst resterende tid af turen i antal timer/minutter.

Ovenstående tog ikke plads så man manglede kort overblik -

Becker havde desværre et ikke alt for godt 3D vu - men tilgengæld fungerede 2D PERFEKT - hvilke Garmins heller ikke gør.

Det er jo ikke fordi jeg ikke vil se det gode i et dyrt produkt - MEn har det bare som om jeg er blevet vildledt -Javist der er rejsehåndbog, blutetooth, TMC og andet fint i garmin - men hvor dælen er de brugbare funktioner blevet af -

Jeg har aldrig prøvet MIO - men læst en masse om dem (ligesom med Garmin) men nu tør jeg næsten ikke købe en anden - hvis du testene igen er lettere misvisenden eller rettere mangler desiderede forklaringer på hvorfor Garmin er så god - jeg kan nemlig ikke se det - Er der nogen som kan lette forvirringens mørke hos mig :)

 

Med venlig hilsn

DEnnis

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu