Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
geuken
Super bruger
Oprettet: 22-Januar-2007
Status: Offline
Point: 379
|
Emne: Hvornår får vi de super fede spil til ps3 Sendt: 27-September-2007 kl. 16:58 |
TIL ORIENTERING: HAR ÆNDRET OVER SKRIFTEN FRA: HALO 3 TIL:HVORNÅR KOMMER DE SUPER FEDE SPIL TIL PS3
Jeg er klar over de fleste herinde er til PS3 - hvilket jeg også selv er isæt angående media fx film, blu-ray mm. Dog er det en sand fornøjelse af spille på Xbox 360 - uden samligning.
Senest Halo 3 - er bare endnu en fatastisk titel til en samling af andre uovertruffende spil som fx GearsOfWar, Ghost Recon A.W.1-2 m.m.
Hvornår få vi et spil til PS3 der viser tænder og som kan blande sig i konkurrencen med Xbox 360?
Den dag ser jeg frem til!
Redigeret af geuken - 29-September-2007 kl. 09:16
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Stampe
Guld medlem
Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
|
Sendt: 27-September-2007 kl. 18:29 |
Og recordere.dk siger velkommen til endnu en fanboy ![](smileys/smiley11.gif) Jeg ser frem til den dag hvor vi kan snakke software (film / spil) uden at skulle pege fingre ad konkurrende hardware.
|
Jambo
Bruger
Oprettet: 16-Oktober-2004
Point: 77
|
Sendt: 27-September-2007 kl. 19:27 |
Tjaee jeg synes da han har ret. Den eneste grund til jeg ville købe en PS3 nu er da på grund af Blu-ray. Kan ikke se ET eneste super fedt spil til PS3 der retfærdiggør den høje pris. Og nej jeg er ikke en fanboy. Jeg er fan af fede spil uanset hvilken platform de er på.
|
Asklepios
Guld medlem
Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Point: 4342
|
Sendt: 27-September-2007 kl. 20:17 |
Der er da Resistance....!! ![](smileys/smiley4.gif) Det skulle være et rigtig godt spil. Nu er vi mest til action, shooter spil, og helst Co-op - eller dvs. det SKAL være co-op, og der har X-boxen det største udvalg. ![](smileys/smiley1.gif) Men havde PS før, og syntes da de havde nogle fede spil... ![](smileys/smiley1.gif) /Simon
|
De bedste hilsner Simon
B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash)
Atlas Cables
|
Jambo
Bruger
Oprettet: 16-Oktober-2004
Point: 77
|
Sendt: 27-September-2007 kl. 20:32 |
Jo men synes bare ikke det er nok med Resistance og så fedt er det altså heller ikke ![](smileys/smiley1.gif) Jeg køber utvivlsomt en PS3 med tiden. Der kommer jo MGS m.m. og når jeg alligevel skal have blu-ray er den jo ganske god som afspiller. Lige nu er der bare ikke noget ved den som spillemaskine der trækker helt vild i mig.
|
JesperK
Junior bruger
Oprettet: 16-April-2007
Point: 28
|
Sendt: 28-September-2007 kl. 11:01 |
Stampe skrev:
Og recordere.dk siger velkommen til endnu en fanboy ![](smileys/smiley11.gif)
Jeg ser frem til den dag hvor vi kan snakke software (film / spil) uden at skulle pege fingre ad konkurrende hardware.
|
Stampe det er da noget bræk at lukke ud. Prøv nu at læse hvad manden skriver. Han skriver rent faktisk det du efterspørger - at han selv bedst kan lide PS3 på grund af de egenskaber den har med hensyn til film etc, men pointere samtidig at PS3 ikke har et ligeså godt udbud indenfor spil. Så hvad med selv at droppe den indstilling og starte en ordentlig debat selv - ellers var jeg gerne sådanne kommentarer foruden.
Ang. spørgsmålet så synes jeg det er ganske relevant - det bliver da spændende at se hvad PS3 rigtigt formår når udviklerne for alvor får gang i at få lavet nogle gode solide titler til konsollen. Der er helt sikkert et stort potentialle og det skal nok vise sig at kunne udnyttes godt.
Xbox 360 har mange gode titler (men har også været på markedet et stykke tid endnu) - samtidigt er dette også meget heldigt for Xboxen, da den nok ellers ville have problemer med at holde på sit publikum, grundet den noget ustabile hardware :)
Jeg har selv en Xbox 360 og glæder mig over de mange gode titler (Halo 3 er bestemt en af dem), men samtidigt synes jeg udviklingen i form af PS3 og ikke mindst Wii er meget spændende.
|
/Jesper
|
Pede8000
Guld medlem
Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
|
Sendt: 28-September-2007 kl. 11:35 |
Take it easy Stampe, Geuken forsøger at starte en debat!
Han påpeger jo netop at han er Gaming-fan, og ikke hardware fan!
Jeg har det på samme måde!! Jeg har både en 360 og en PS3! Jeg må sige, som jeg har gjort før, at der INTET spil findes til PS3 som overgår noget til 360´eren!! (imo)
RFM er ALT for lukket og gammeldags! Jeg skrev et lignende indlæg for 3 måneder siden og fik at vide at NU sker der noget!! Der er stadig ikke et spil som jeg har lyst til at købe!
Nye "multi-titler" vil jeg fortsat købe til 360´eren pga. online-delen og controlleren. Jeg glæder mig helt vildt til Ratchet og Clank (tools of destruction) til ps3 og må se om jeg kan leve med den lille feminine PS3-controller .
Fremtiden ser lys ud for PS3 (teoretisk), og jeg glæder mig til de kommende måneder, hvor PS3 skal til at vise at den er bedre og ikke bare ligeså god som 360!!! Det bliver spændende!
Jeg vil gerne sige at dette er et indlæg i debatten og IKKE et fanboy indlæg. Det eneste jeg ønsker er gode spiloplevelser.
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
Tsunde
Guld medlem
Oprettet: 11-Februar-2005
Point: 597
|
Sendt: 28-September-2007 kl. 14:43 |
Jeg overvejede også kraftigt en PS3 (er gammel Sony fan), men grundet økonomien og at jeg havde svært ved at finde et spil som jeg rigtig gerne ville have, valgte jeg at købe en Xbox.
Jeg har bestemt IKKE fortrudt, Xbox Live fungere rigtig godt, mange fede spil (er igang med Halo3), der er mange gratis demo'er som er rigtig gode (f.eks COD4, som jeg har brugt meget tid på), samt et godt community (xboxlife.dk), sjove puzzles på live også.
Eneste ulempe er den LARMER HELT VILDT.
Jeg købte Elite modellen da jeg havde hørt den havde fået et bedre dvd-drev. Men hvis det er den "lydløse" udgave jeg har fået, ville jeg nødig være nabo til en der havde den gamle udgave. Synes det er utroligt, at de ikke har formået at gøre noget ved den larm Men det påtrods, har jeg på ingen måde fortrudt.
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
geuken
Super bruger
Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 379
|
Sendt: 28-September-2007 kl. 15:03 |
Hej Alle sammen
Tak for jeres indlæg. For lige at bekende kulør. Så er jeg absolut ikke en specielt tilhængere af nogle brands, konsoller eller hardwarekonfigurationer... min historik peger mere mod computerspil på PC end konsolspil. Men er gået mere over til konsol af "bekvemlighedsgrunde" og ikke af "overbevisning" om den ene konsol er bedrer end den anden osv. - det giver ikke meget mening. Så har en dejlig pioneer 50 tomme skærm mere været et god argument for at skifte til konsol som jo bringer spilleoplevelsen på et nyt niveau![](smileys/smiley2.gif)
Er den lykkelige indehaver af begge konsoller og er glad for dem begge af forskellige grunde - og det er vel ok. Jeg ser ingen film på XBOX 360 og spiller desværre ingen spil på PS3.
Det er rigtig set, at jeg ser frem til at PS3 viser tænder på spil området - og må erkende, at jeg er lidt skuffet fordi mange havde store forventninger til at PS3 ville sætte skub i udvilking af next-gen [hvad det så end er] både indenfor grafik og gameplay. Og der er bare ikke rigtig sket nogle af de landvendinger som også jeg håbede på vel sker.
Jeg vil rigtig gerne spille på PS3 som for øvrigt har første prioritet inden i stuen da den matcher pioneer i farverne go glans!
Men det er vel bar et spørgsmål om tid? eller hur? Vi har efterhånden ventet i laaaaaaannnnggggg tid. Den lange tid gør, at jeg begynder at blive lidt nervøs for om der overhoved sker noget? I don't know?
Det lidt positive er, at jeg har prøvet "Heavenly Sword" demo'en som for mig at se, er det bedste bud på rendyrket teknisk-power på PS3 pt. Det er ikke lige min type spil men demoen og trailerne virker meget overbevisende.
Mange forhåbningsfulde hilsner fra,
geuken
Redigeret af geuken - 28-September-2007 kl. 15:27
|
Sploink
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
|
Sendt: 28-September-2007 kl. 18:01 |
Vi for det jo nok at se når MGS4, FFXIII, Ratchet & Clank, Uncharted, Unreal 3 og ikke mindst Killzone 2 kommer på markedet
Ja de store titler har været lidt tid undervejs, men release titlerne til PS3'en var det bedre end Xboxens release titler
|
Mike S.
Guld medlem
Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
|
Sendt: 28-September-2007 kl. 18:56 |
Jeg er jo klart Sony Fanboy men jeg er enig med Pede med flere...
Xbox rundtosset (360) har en del bedre ting end PS3 lige nu men jeg er meget spændt på at se hvad PS3'en kommer til og om den kan indhente det "tabte" terræn som det må siges at være på markedet så lang tid efter Xbox.
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
|
Stampe
Guld medlem
Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
|
Sendt: 28-September-2007 kl. 20:40 |
JesperK skrev:
Stampe skrev:
Og recordere.dk siger velkommen til endnu en fanboy ![](smileys/smiley11.gif)
Jeg ser frem til den dag hvor vi kan snakke software (film / spil) uden at skulle pege fingre ad konkurrende hardware.
|
Stampe det er da noget bræk at lukke ud. Prøv nu at læse hvad manden skriver. Han skriver rent faktisk det du efterspørger - at han selv bedst kan lide PS3 på grund af de egenskaber den har med hensyn til film etc, men pointere samtidig at PS3 ikke har et ligeså godt udbud indenfor spil. Så hvad med selv at droppe den indstilling og starte en ordentlig debat selv - ellers var jeg gerne sådanne kommentarer foruden.
Ang. spørgsmålet så synes jeg det er ganske relevant - det bliver da spændende at se hvad PS3 rigtigt formår når udviklerne for alvor får gang i at få lavet nogle gode solide titler til konsollen. Der er helt sikkert et stort potentialle og det skal nok vise sig at kunne udnyttes godt.
Xbox 360 har mange gode titler (men har også været på markedet et stykke tid endnu) - samtidigt er dette også meget heldigt for Xboxen, da den nok ellers ville have problemer med at holde på sit publikum, grundet den noget ustabile hardware :)
Jeg har selv en Xbox 360 og glæder mig over de mange gode titler (Halo 3 er bestemt en af dem), men samtidigt synes jeg udviklingen i form af PS3 og ikke mindst Wii er meget spændende. |
Jeg har læst og forstået hans indlæg og til ære for dig vil jeg gerne copy og paste det: "Jeg er klar over de fleste herinde er til PS3 - hvilket jeg også
selv er isæt angående media fx film, blu-ray mm. Dog er det en sand
fornøjelse af spille på Xbox 360 - uden samligning.
Senest Halo 3 - er bare endnu en fatastisk titel til en samling af
andre uovertruffende spil som fx GearsOfWar, Ghost Recon A.W.1-2 m.m.
Hvornår få vi et spil til PS3 der viser tænder og som kan blande sig i konkurrencen med Xbox 360?
Den dag ser jeg frem til! " Nu har jeg kopieret hele indlægget blot for at undgå at blive beskyldt for at citere ude af sammenhæng - og hele indlægget er et langt Xbox fanboy indlæg der blot har til formål at provokere PS fanboys. Igen til ære for dig vil jeg gerne oversætte hvad der står: "PS3 spil stinker og Xbox 360 spil rules (ok - PS3 kan afspille blu-ray - og hva' så)" For en god ordens skyld så består min konsol karriere af: en ukendt tysk konsol købt i '78 (ja - '78! - da spillede jeg pong på det sort/hvide), ps1, ps2, N64, Xbox og Xbox 360. En PS3 står på indkøbssedlen når prisen falder til noget fornuftigt. Som du sikkert har forstået har jeg en vis aversion mod fanboys og jeg er bare så led og ked af indlæg som disse. Hvorfor skyde på PS3 hvis man ønsker at diskutere Halo3? Hvorfor ikke bare starte en tråd om hvor fedt Halo3 er ................ uden at samtidig skulle nedgøre samtlige spil til PS3? Bemærk lige at overskriften på tråden er "Halo 3" Når jeg ser den header er jeg naiv nok til at tro vi skal snakke Halo 3 - ikke alle de ringe spil til PS3 eller hvorfor spillene til 360 bare er bedre end til PS3 og at 360'erne bare er så bare federe end PS3 pga spillene. Men det kan da godt være det bare er mig.
|