Hvornår får vi de super fede spil til ps3
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=28803
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 10:48
Emne: Hvornår får vi de super fede spil til ps3
Skrevet af: geuken
Emne: Hvornår får vi de super fede spil til ps3
Skrevet den: 27-September-2007 kl. 16:58
TIL ORIENTERING: HAR ÆNDRET OVER SKRIFTEN FRA: HALO 3 TIL:HVORNÅR KOMMER DE SUPER FEDE SPIL TIL PS3
Jeg er klar over de fleste herinde er til PS3 - hvilket jeg også selv er isæt angående media fx film, blu-ray mm. Dog er det en sand fornøjelse af spille på Xbox 360 - uden samligning.
Senest Halo 3 - er bare endnu en fatastisk titel til en samling af andre uovertruffende spil som fx GearsOfWar, Ghost Recon A.W.1-2 m.m.
Hvornår få vi et spil til PS3 der viser tænder og som kan blande sig i konkurrencen med Xbox 360?
Den dag ser jeg frem til!
|
Svar:
Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 27-September-2007 kl. 18:29
Og recordere.dk siger velkommen til endnu en fanboy ![](smileys/smiley11.gif)
Jeg ser frem til den dag hvor vi kan snakke software (film / spil) uden at skulle pege fingre ad konkurrende hardware.
|
Skrevet af: Jambo
Skrevet den: 27-September-2007 kl. 19:27
Tjaee jeg synes da han har ret. Den eneste grund til jeg ville købe en PS3 nu er da på grund af Blu-ray. Kan ikke se ET eneste super fedt spil til PS3 der retfærdiggør den høje pris. Og nej jeg er ikke en fanboy. Jeg er fan af fede spil uanset hvilken platform de er på.
|
Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 27-September-2007 kl. 20:17
Der er da Resistance....!! Det skulle være et rigtig godt spil. Nu er vi mest til action, shooter spil, og helst Co-op - eller dvs. det SKAL være co-op, og der har X-boxen det største udvalg. Men havde PS før, og syntes da de havde nogle fede spil... ![](smileys/smiley1.gif)
/Simon
------------- De bedste hilsner Simon
B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash)
Atlas Cables
|
Skrevet af: Jambo
Skrevet den: 27-September-2007 kl. 20:32
Jo men synes bare ikke det er nok med Resistance og så fedt er det altså heller ikke ![](smileys/smiley1.gif) Jeg køber utvivlsomt en PS3 med tiden. Der kommer jo MGS m.m. og når jeg alligevel skal have blu-ray er den jo ganske god som afspiller. Lige nu er der bare ikke noget ved den som spillemaskine der trækker helt vild i mig.
|
Skrevet af: JesperK
Skrevet den: 28-September-2007 kl. 11:01
Stampe skrev:
Jeg ser frem til den dag hvor vi kan snakke software (film / spil) uden at skulle pege fingre ad konkurrende hardware.
|
Stampe det er da noget bræk at lukke ud. Prøv nu at læse hvad manden skriver. Han skriver rent faktisk det du efterspørger - at han selv bedst kan lide PS3 på grund af de egenskaber den har med hensyn til film etc, men pointere samtidig at PS3 ikke har et ligeså godt udbud indenfor spil. Så hvad med selv at droppe den indstilling og starte en ordentlig debat selv - ellers var jeg gerne sådanne kommentarer foruden.
Ang. spørgsmålet så synes jeg det er ganske relevant - det bliver da spændende at se hvad PS3 rigtigt formår når udviklerne for alvor får gang i at få lavet nogle gode solide titler til konsollen. Der er helt sikkert et stort potentialle og det skal nok vise sig at kunne udnyttes godt.
Xbox 360 har mange gode titler (men har også været på markedet et stykke tid endnu) - samtidigt er dette også meget heldigt for Xboxen, da den nok ellers ville have problemer med at holde på sit publikum, grundet den noget ustabile hardware :)
Jeg har selv en Xbox 360 og glæder mig over de mange gode titler (Halo 3 er bestemt en af dem), men samtidigt synes jeg udviklingen i form af PS3 og ikke mindst Wii er meget spændende.
------------- /Jesper
|
Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 28-September-2007 kl. 11:35
Take it easy Stampe, Geuken forsøger at starte en debat!
Han påpeger jo netop at han er Gaming-fan, og ikke hardware fan!
Jeg har det på samme måde!! Jeg har både en 360 og en PS3! Jeg må sige, som jeg har gjort før, at der INTET spil findes til PS3 som overgår noget til 360´eren!! (imo)
RFM er ALT for lukket og gammeldags! Jeg skrev et lignende indlæg for 3 måneder siden og fik at vide at NU sker der noget!! Der er stadig ikke et spil som jeg har lyst til at købe!
Nye "multi-titler" vil jeg fortsat købe til 360´eren pga. online-delen og controlleren. Jeg glæder mig helt vildt til Ratchet og Clank (tools of destruction) til ps3 og må se om jeg kan leve med den lille feminine PS3-controller .
Fremtiden ser lys ud for PS3 (teoretisk), og jeg glæder mig til de kommende måneder, hvor PS3 skal til at vise at den er bedre og ikke bare ligeså god som 360!!! Det bliver spændende!
Jeg vil gerne sige at dette er et indlæg i debatten og IKKE et fanboy indlæg. Det eneste jeg ønsker er gode spiloplevelser.
------------- Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
Skrevet af: Tsunde
Skrevet den: 28-September-2007 kl. 14:43
Jeg overvejede også kraftigt en PS3 (er gammel Sony fan), men grundet økonomien og at jeg havde svært ved at finde et spil som jeg rigtig gerne ville have, valgte jeg at købe en Xbox.
Jeg har bestemt IKKE fortrudt, Xbox Live fungere rigtig godt, mange fede spil (er igang med Halo3), der er mange gratis demo'er som er rigtig gode (f.eks COD4, som jeg har brugt meget tid på), samt et godt community (xboxlife.dk), sjove puzzles på live også.
Eneste ulempe er den LARMER HELT VILDT.
Jeg købte Elite modellen da jeg havde hørt den havde fået et bedre dvd-drev. Men hvis det er den "lydløse" udgave jeg har fået, ville jeg nødig være nabo til en der havde den gamle udgave. Synes det er utroligt, at de ikke har formået at gøre noget ved den larm Men det påtrods, har jeg på ingen måde fortrudt.
------------- Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
Skrevet den: 28-September-2007 kl. 15:03
Hej Alle sammen
Tak for jeres indlæg. For lige at bekende kulør. Så er jeg absolut ikke en specielt tilhængere af nogle brands, konsoller eller hardwarekonfigurationer... min historik peger mere mod computerspil på PC end konsolspil. Men er gået mere over til konsol af "bekvemlighedsgrunde" og ikke af "overbevisning" om den ene konsol er bedrer end den anden osv. - det giver ikke meget mening. Så har en dejlig pioneer 50 tomme skærm mere været et god argument for at skifte til konsol som jo bringer spilleoplevelsen på et nyt niveau![](smileys/smiley2.gif)
Er den lykkelige indehaver af begge konsoller og er glad for dem begge af forskellige grunde - og det er vel ok. Jeg ser ingen film på XBOX 360 og spiller desværre ingen spil på PS3.
Det er rigtig set, at jeg ser frem til at PS3 viser tænder på spil området - og må erkende, at jeg er lidt skuffet fordi mange havde store forventninger til at PS3 ville sætte skub i udvilking af next-gen [hvad det så end er] både indenfor grafik og gameplay. Og der er bare ikke rigtig sket nogle af de landvendinger som også jeg håbede på vel sker.
Jeg vil rigtig gerne spille på PS3 som for øvrigt har første prioritet inden i stuen da den matcher pioneer i farverne go glans!
Men det er vel bar et spørgsmål om tid? eller hur? Vi har efterhånden ventet i laaaaaaannnnggggg tid. Den lange tid gør, at jeg begynder at blive lidt nervøs for om der overhoved sker noget? I don't know?
Det lidt positive er, at jeg har prøvet "Heavenly Sword" demo'en som for mig at se, er det bedste bud på rendyrket teknisk-power på PS3 pt. Det er ikke lige min type spil men demoen og trailerne virker meget overbevisende.
Mange forhåbningsfulde hilsner fra,
geuken
|
Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 28-September-2007 kl. 18:01
Vi for det jo nok at se når MGS4, FFXIII, Ratchet & Clank, Uncharted, Unreal 3 og ikke mindst Killzone 2 kommer på markedet
Ja de store titler har været lidt tid undervejs, men release titlerne til PS3'en var det bedre end Xboxens release titler
|
Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 28-September-2007 kl. 18:56
Jeg er jo klart Sony Fanboy men jeg er enig med Pede med flere...
Xbox rundtosset (360) har en del bedre ting end PS3 lige nu men jeg er meget spændt på at se hvad PS3'en kommer til og om den kan indhente det "tabte" terræn som det må siges at være på markedet så lang tid efter Xbox.
------------- Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
|
Skrevet den: 28-September-2007 kl. 20:40
JesperK skrev:
Stampe skrev:
|
Stampe det er da noget bræk at lukke ud. Prøv nu at læse hvad manden skriver. Han skriver rent faktisk det du efterspørger - at han selv bedst kan lide PS3 på grund af de egenskaber den har med hensyn til film etc, men pointere samtidig at PS3 ikke har et ligeså godt udbud indenfor spil. Så hvad med selv at droppe den indstilling og starte en ordentlig debat selv - ellers var jeg gerne sådanne kommentarer foruden.
Ang. spørgsmålet så synes jeg det er ganske relevant - det bliver da spændende at se hvad PS3 rigtigt formår når udviklerne for alvor får gang i at få lavet nogle gode solide titler til konsollen. Der er helt sikkert et stort potentialle og det skal nok vise sig at kunne udnyttes godt.
Xbox 360 har mange gode titler (men har også været på markedet et stykke tid endnu) - samtidigt er dette også meget heldigt for Xboxen, da den nok ellers ville have problemer med at holde på sit publikum, grundet den noget ustabile hardware :)
Jeg har selv en Xbox 360 og glæder mig over de mange gode titler (Halo 3 er bestemt en af dem), men samtidigt synes jeg udviklingen i form af PS3 og ikke mindst Wii er meget spændende. |
Jeg har læst og forstået hans indlæg og til ære for dig vil jeg gerne copy og paste det:
"Jeg er klar over de fleste herinde er til PS3 - hvilket jeg også
selv er isæt angående media fx film, blu-ray mm. Dog er det en sand
fornøjelse af spille på Xbox 360 - uden samligning.
Senest Halo 3 - er bare endnu en fatastisk titel til en samling af
andre uovertruffende spil som fx GearsOfWar, Ghost Recon A.W.1-2 m.m.
Hvornår få vi et spil til PS3 der viser tænder og som kan blande sig i konkurrencen med Xbox 360?
Den dag ser jeg frem til! " Nu har jeg kopieret hele indlægget blot for at undgå at blive beskyldt for at citere ude af sammenhæng - og hele indlægget er et langt Xbox fanboy indlæg der blot har til formål at provokere PS fanboys.
Igen til ære for dig vil jeg gerne oversætte hvad der står: "PS3 spil stinker og Xbox 360 spil rules (ok - PS3 kan afspille blu-ray - og hva' så)"
For en god ordens skyld så består min konsol karriere af: en ukendt tysk konsol købt i '78 (ja - '78! - da spillede jeg pong på det sort/hvide), ps1, ps2, N64, Xbox og Xbox 360. En PS3 står på indkøbssedlen når prisen falder til noget fornuftigt.
Som du sikkert har forstået har jeg en vis aversion mod fanboys og jeg er bare så led og ked af indlæg som disse. Hvorfor skyde på PS3 hvis man ønsker at diskutere Halo3? Hvorfor ikke bare starte en tråd om hvor fedt Halo3 er ................ uden at samtidig skulle nedgøre samtlige spil til PS3? Bemærk lige at overskriften på tråden er "Halo 3" Når jeg ser den header er jeg naiv nok til at tro vi skal snakke Halo 3 - ikke alle de ringe spil til PS3 eller hvorfor spillene til 360 bare er bedre end til PS3 og at 360'erne bare er så bare federe end PS3 pga spillene. Men det kan da godt være det bare er mig.
|
Skrevet af: nekolas
Skrevet den: 28-September-2007 kl. 20:51
spiludviklere ved at der ikke bliver solgt ligeså mange spil om sommeren som i månederne lige op til jul.. og med de problemer udviklerne har haft med ps3 var der ikke meget at komme efter i de få måneder de havde op til julen '06. og det er vel derfor at især de store titler først kommer omkring julen, da det er der at de store spil firmaer får mest ud af at bruge penge på hype-reklamer til deres spil..
personligt så købte jeg en PS3 pga xbox(1) og PS1/2'ens 'historier'. jeg købte en xbox(1) fordi min storebror(som jeg ikke boede sammen med) havde en ps2. og der må jeg indrømme jeg nok hellere gerne ville have haft en ps2 da spiludvalget lå mere til min stil (her tænker jeg mest på mgs- og ff serien). også mente jeg heller ikke at sony kunne gå helt galt i byen, med den erfaring de har inde for konsol verden.
nårh ja, købte den self også fordi at jeg kunne få den til en pris der var billigere end premium 360's pris i danmark ![](smileys/smiley4.gif)
|
Skrevet den: 28-September-2007 kl. 21:09
Hej Stampe!![](smileys/smiley1.gif)
Du har ret mht overskriften!!
Vi er altså nogen (der har både PS3 og 360) der er LIDT utålmodige/ frustrerede, vi har i et år hørt om hvor god PS3 er i teorien, men ikke set det mindste i praksis!! Launch perioden må da snart være slut!
Jeg har jo betalt 5500,00 kr for at komme i gang med at spille og se film. Det er faktisk en pæn slat penge, under alle omstædigheder det meste jeg har givet for en konsol (jeg har ikke glemt afspillerdelen som bare er i top).
Folk i denne tråd gør netop en dyd ud af at de IKKE er Fanboys (undtagen Mike S, der er PS3 fanboy, som alle ved ).
Du må sq da tage folk der har begge konsoller alvorligt, og ikke blive så sur over at folk siger deres mening!!
Jeg må indrømme at hvis der ikke snart sker noget alvorligt STORT på PS3 fronten har jeg min billigt til salg, og køber en Blu Ray afspiller i stedet!!
Måske skulle jeg bare have ventet til den falder i pris og der kommer nogen gode spil!
ps: jeg vil ikke remse mine tidligere konsoller op da jeg ville få ondt i fingrene. (dvs stort set alt siden nes) ![](smileys/smiley1.gif)
------------- Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
Skrevet den: 29-September-2007 kl. 09:11
Stampe du har fuldstændig ret angående overskriften! Det var sådan set ikke meningen tråden skulle havde den drejning - kan godt se at overskriften ikke hænger sammen med indholdet. (kan man ændrer den?)
Det blev lidt en krydsning af to temaer: Halo 3 og i sammen moment en spørgen til, hvor i alverden de super fede titler til min fantastiske ps3 var henne. Ganske uskyldigt og relevant for mig!
|
Skrevet den: 29-September-2007 kl. 09:12
Jeg vil gerne kommentere overskriften... Hold da heltk*** hvor er Halo et lækkert spil. Sad og spillede hele dagen igår med en af drengene. Vi endte med næsten at gennemføre det (tror vi), men stoppede fordi vi ville gemme afslutningen til en anden dag! ![](smileys/smiley36.gif) Men den grafik og lyd... *savle* altså, det er et spil man godt kan spille igennem 2-3 gange i træk!! ![](smileys/smiley17.gif) Og gameplayet er SÅ hurtigt, og der sker noget hele tiden. Simpelthen GENIALT! ALLE med en X-box burde have dette spil liggende I drevet... ![](smileys/smiley4.gif)
Med venlig hilsen Simon
B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash)
Atlas Cables
|
Skrevet den: 29-September-2007 kl. 09:15
TIL ORIENTERING: HAR ÆNDRET OVER SKRIFTEN FRA: HALO 3 TIL:HVORNÅR KOMMER DE SUPER FEDE SPIL TIL PS3
|
Skrevet den: 29-September-2007 kl. 09:44
Pis, så passer min "lille anmeldelse" af Halo 3 ikke rigtigt ind!! ![](smileys/smiley4.gif) /Simon
Atlas Cables
|
Skrevet den: 29-September-2007 kl. 09:54
Er også igang med at spille Halo 3 på normal. Mangler ikke så meget af spillet, synes det er gået lidt for hurtigt at komme igennem det, lidt skuffende. Dog er det utroligt godt sat sammen. Scarab bossen er fandme nice. Regner da med jeg også lige skal igennem det på Heroric og Legendary ![](smileys/smiley36.gif)
|
Skrevet den: 29-September-2007 kl. 09:57
Hej Simon!
Ha ha, så ændrer vi da bare overskriften igen!!
Fint med dit indtryk af Halo 3!! Glæder mig til at have et par dage fri hvor jeg virkeligt kan hygge mig med det, evt sammen med drengene!! ![](smileys/smiley1.gif)
|
Skrevet den: 29-September-2007 kl. 09:58
Ja, det er hurtigt at nå igennem på Normal, hvis man har skam gamet 1eren og 2eren. Så ja, lidt skuffende... Men for s*** da, det tåler gerne lidt flere gentagelser. ![](smileys/smiley4.gif)
/Simon
Atlas Cables
|
Skrevet den: 29-September-2007 kl. 11:51
geuken skrev:
Stampe du har fuldstændig ret angående overskriften! Det var sådan set ikke meningen tråden skulle havde den drejning - kan godt se at overskriften ikke hænger sammen med indholdet. (kan man ændrer den?)
Det blev lidt en krydsning af to temaer: Halo 3 og i sammen moment en spørgen til, hvor i alverden de super fede titler til min fantastiske ps3 var henne. Ganske uskyldigt og relevant for mig! |
Så har jeg intet at indvende mod dit indlæg.
|
Skrevet af: Matzon
Skrevet den: 29-September-2007 kl. 13:21
Heavenly Sword skulle da være i butikkerne - omend det også har en kort spille tid ligesom Halo3. Derudover så ser jeg selv *meget* frem til Little Big Planet, som kan gøre at jeg rent faktisk køber en PS3 (hvis den ikke larmer )
|
Skrevet af: Trepel-L
Skrevet den: 29-September-2007 kl. 18:26
Matzon skrev:
Heavenly Sword skulle da være i butikkerne - omend det også har en kort spille tid ligesom Halo3. Derudover så ser jeg selv *meget* frem til Little Big Planet, som kan gøre at jeg rent faktisk køber en PS3 (hvis den ikke larmer )
|
PS3 lamer ikke, og i forhold til Xbox360 så er den nærmest lydløs.! Der kan dog godt komme en svag brummen når der ska ses blu-ray film, men med minder du godt kan lide at se film uden lyd så er det ikke noget problem.!
Angåndene overskriften om hvornår de fede spil kommer til ps3, så vil jeg da give folk ret i at der ikke er det største udvalg af gode titler til konsolen lige pt samlignet med Xbox360`s udvalg. Men det er som om at folk hele tiden glemmer at Xbox360 har været på market i næsten 2 år og at ps3 kun har været på market i næsten 1 år. Så vis vi kigger på hvad Xbox360 har af titler lige nu og her og hvad vi ved at ps3 har af titler om 1 år så vil jeg næsten sige at ps3`s spil udvalg er både støre og beder når man ser på stor klasiker og nye lovene stor titler som fks http://www.gamez.dk/spil/4838/Gran+Turismo+5/ - Gran Turismo 5 - http://www.gamez.dk/spil/105/Metal+Gear+Solid+4%3A+Guns+of+the+Patriots/ - Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - http://www.gamez.dk/spil/4694/Tekken+6/ - Tekken 6 - http://www.gamez.dk/spil/5112/Haze/ - Haze - http://www.gamez.dk/spil/1789/Killzone+2/ - Killzone 2 - http://www.gamez.dk/spil/4815/Uncharted%3A+Drake%27s+Fortune/ - Uncharted: Drake's Fortune - http://www.gamez.dk/spil/4943/Little+Big+Planet/ - Little Big Planet - http://www.gamez.dk/spil/4860/Ratchet+%26+Clank+Future%3A+Tools+of+Destruction/ - Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - http://www.gamez.dk/spil/4657/Wardevil%3A+Unleash+The+Beast+Within/ - Wardevil: Unleash The Beast Within - http://www.gamez.dk/spil/4700/Final+Fantasy+XIII/ - Final Fantasy XIII - http://www.gamez.dk/spil/5205/Folklore/ - Folklore - http://www.gamez.dk/spil/84/Heavenly+Sword/ - Heavenly Sword - http://www.gamez.dk/spil/4384/Motorstorm/ - Motorstorm - http://www.gamez.dk/spil/4342/Ninja+Gaiden+Sigma/ - Ninja Gaiden Sigma - http://www.gamez.dk/spil/92/Warhawk/ - Warhawk - http://www.gamez.dk/spil/104/Resistance%3A+Fall+of+Man/ - Resistance: Fall of Man Osv....... Og det er kun nogen af alle di SUPER FEDE ps3 eksklusive spil som vil være at finde på på butiks hylderne når ps3 har været på market lige så længe som Xbox360 har nu.! Så alt i alt syndes jeg ikke at der er noget at tude over...! Husk også at ps3 får en held bunke SUPER FEDE multiplatforms spil som kommer både til Xbox360 og ps3 ved siden af alle di lækker eksklusive titler, så som det tidsekslusive stor spil http://www.gamez.dk/spil/1341/Unreal+Tournament+2003/ - Unreal Tournament 3 og en masse ander som jeg ikke gider til at remse op.
Vil mene at det er vidt forskelligt fra person til person hvilke spil der er SUPER FEDE og hvilke der ikke er, men jeg er godt tilfeds med ps3`s spil line-up for fremtidige titler og alderede udkommet spil.!
|
Skrevet af: pekr
Skrevet den: 29-September-2007 kl. 21:23
Det eneste spil som jeg synes er en lille smule fedt er Heavenly Sword. Jeg synes godt nok at det er sløjt med de fede spil. Heldigvis har man da sin pc, der er i det mindste kommet nogle rigtige fede de sidste par mdr.
|
Skrevet af: bruger udmeldt 5
Skrevet den: 29-September-2007 kl. 21:53
hmm,
Jeg mener nu ikke PS3 har været her et år endnu, var det ikke den 23 apr 2007? det er sådan cirka 6 måneder. Så hurtigt løber tiden heller ikke.
Jeg mener da at flere spil, som RidgeRacer7 og Demo'n af StuntRacer virker fine nok for mig, hvor det her nok også viser at jeg ser på andet end FPS spil, som RFOM og Warhawk jo nok er "pæne" men det er ikke noget jeg bruger mere en 10 minutter på... Jeg syntes de fleste FPS spil stadig er på et stadie hvor tingene ikke er realistiske nok, for jeg har aldrig set mennesker bevæge sig som robotter,og slet ikke så hurtigt som det vises nu tildags i sådanne programmer.
Og vedr, xbox360 vs ps3, så kan man nok ikke sammenligne programmer her endnu, da udviklingen først lige er begyndt på ps3 og xbox360 har nok nået sine grænser nu. Så vi får nok nogle nye titler at se, sålænge vi ikke taler om programmer som skal udgives på alle platforme, for så lægges der ikke meget i at udnytte maskinens potentialle, derimod hvor enkelt selve produktet kan portes til anden platform, for de skal jo spare penge. Halo3 er bygget til en bestemt cpu og grafik processer, og pc'n er jo utrolig lig denne så de får ikke mange problemer med at gøre kvaliteten efter på en pc. Jeg har set Dirt på en pc og bagefter på PS3, jeg mener helt bestemt at der er forskelle som alligevel gør det mere flydende og pænt på en decideret spillemaskine, end på en PC, med et operativ system i baggrunden som vil hente mail,køre web, checke efter opdateringer, virus updates og hvad ved jeg...
ps3 er også en helt del mere fleksibel til brug for andre funktioner, og det udvides jo med tiden, det har jeg ikke set Xbox eller Xbox360 udnytte, udover et HD-DVD drev, som jo også virker fint til en PC, har nogen prøvet at tilslutte det på en PS3?
Og den generelle vurdering af programmer er utrolig individuel, så når en syntes xbox360 er sej, så er det jo fordi at hans smag for programmer er udbredt på xbox'n i øjeblikket, når ps3 har været her et par år, så er den nok lige så populær.
Vi skal ikke glemme underholdningsværdien på en Wii . Som stadig sælger godt i US og Europa. og har en ringere grafik. Her tales om innovativ udvikling og udnyttelsen af maskinen på andre måder. Her ignoreres grafikken helt og underholdningsværdien prioriteres højere. Bare se billed sammenligninger på nettet af diverse parallel udgivelse på PS3/Wii/xbox360... her er Wii grafikken da ikke det flottelse.
|
Skrevet af: Langemor84
Skrevet den: 29-September-2007 kl. 22:24
pendec skrev:
hmm,
Jeg mener nu ikke PS3 har været her et år endnu, var det ikke den 23 apr 2007? det er sådan cirka 6 måneder. Så hurtigt løber tiden heller ikke.
|
Den udkom nu helt tilbage i november sidste år. Det er da tæt på et år. Jeg ved godt den først kom i marts til europa, men det ændrer vel ikke på udvalget af spil?? Det er jo ikke til det danske marked spillene laves, men til verdensmarkedet. ![](smileys/smiley2.gif)
...og hvad er det for nogle "programmer" du mener? ![](smileys/smiley4.gif)
|
Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 29-September-2007 kl. 22:26
Et spil er der da kommet Railfan http://www.gamespot.com/ps3/sim/trainsimulatoronline/index.html">Link og et nyt i samme serie er osse kommet på gaden Railfan: Taiwan High Speed Rail
Spillene er i blu-ray format kun menyer er grafik.. http://www.gamespot.com/ps3/sim/trainsimulatoronline/index.html -
------------- Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
Skrevet af: SJ
Skrevet den: 30-September-2007 kl. 00:40
Trepel-L skrev:
PS3 lamer ikke, og i forhold til Xbox360 så er den nærmest lydløs.! Der kan dog godt komme en svag brummen når der ska ses blu-ray film, men med minder du godt kan lide at se film uden lyd så er det ikke noget problem.!
|
PS3 er ikke lydløs. Drevet i PS3'en er meget stille, mens det i en Xbox 360 kan være særdeles støjende, men der er altså ikke så stor forskel i selve blæserstøjen.
Hvis man er heldig at finde sig en niveau 2 PS3, så er den mindre støjende end en Xbox 360 i idle og ved afspilning af musik og film.
Ved spilafvikling og ved opskalering af PS2 spil og DVD film er det meget normalt, at en PS3 går op på niveau 3 ret hurtigt og så er støjforskellen mellem de to konsoller altså meget lille.
Niveau 3 blæserstøj er efter min mening ikke acceptabelt ved andet end spilafvikling. Derfor fik jeg ombyttet min egen niveau 3 PS3 til en niveau 2 PS3. For en gangs skyld var jeg heldig, for meget tyder på, at det lidt er et lotteri, hvor støjende en PS3 man får.
Generelt vil jeg sige, at en niveau 3 PS3 i de fleste situationer er lidt mere støjende end en Xbox 360.
|
Skrevet af: Matzon
Skrevet den: 30-September-2007 kl. 00:58
Jeg har lånt en kollegas PS3, og hold da op den larmer!! Den skal jeg ikke have inden for i mit hus - så jeg venter på at de får styr på whatever der gik galt i starten, således at den komme ned på næsten lydløs, som de selv lovede.
|
Skrevet af: bruger udmeldt 5
Skrevet den: 30-September-2007 kl. 01:14
Langemor84 skrev:
pendec skrev:
hmm,
|
Den udkom nu helt tilbage i november sidste år. Det er da tæt på et år. Jeg ved godt den først kom i marts til europa, men det ændrer vel ikke på udvalget af spil?? Det er jo ikke til det danske marked spillene laves, men til verdensmarkedet. ![](smileys/smiley2.gif)
...og hvad er det for nogle "programmer" du mener? ![](smileys/smiley4.gif)
|
hmm, ja i Japan og USA var den ude tidligt, det var dog ikke en bragende start, og meget få firmaer havde commited sig til udvikling på maskinen dengang, og det er vel også det som halter bagefter lige nu.
"Programmer"? der mener jeg stadig "spil".
|
Skrevet den: 30-September-2007 kl. 08:06
SJ skrev:
Generelt vil jeg sige, at en niveau 3 PS3 i de fleste situationer er lidt mere støjende end en Xbox 360.
|
Hahah.. Hvordan kan du selv tro på det?? Der er da betydeligt stor forskel på når der bliver afviklet spil i Xboxen og på PS3'en. PS3'en er slet ikke på højde med Xboxen, selv i idle larmer den mindre. Størstedelen larmer mindre ihvertfald
|
Skrevet af: SJ
Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 01:36
Jeg tror ikke. Det er de praktiske erfaringer jeg har gjort mig med min 1. generations Xbox 360 og 2 stk. PS3'er.
En niveau 3 PS3 støjer mere i idle og ved afspilning af DVD og musik end en Xbox 360, som udfører det samme arbejde.
En niveau 3 PS3 kan finde på at gå op på niveau 4 ved opskalering af DVD og PS2 spil og ved afvikling af PS3 spil. Dette niveau er klart mere støjende end en Xbox 360 under alle forhold.
|
Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 07:13
Skal vi ikke holde os til topic istedet? Ellers opret en tråd omkring "PS3 støj vs Xbox 360 støj" - så ved folk hvad de går ind til.
------------- /Jesper
|
Skrevet af: Kenzo85
Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 09:27
Lige en Sidste kommentar, jeg er super glad for min niveau 2 ps3.
Jeg vil mene at Folklore,Army of two, Assassins creed, Måske N4S: prospeed, http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53529 - BlackSite: Area 51 /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=52988 - Burnout Paradise /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=52609 - Clive Barker's Jericho /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53333 - Call of Duty 4: Modern Warfare /PS3 , Colin Macrae: Dirt, http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=52380 - Frontlines: Fuel of War /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=51096 - Grand Theft Auto IV /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53827 - Guitar Hero 3 With Guitar /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53242 - Haze /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=52992 - Kane & Lynch: Dead Men /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53039 - LittleBigPlanet /PS3 , Medal of Honor: Airborne, http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53261 - Mercenaries 2: World in Flames /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=51121 - MGS 4: Guns of the Patriots /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53451 - Ratchet & Clank Future: Tools Of... /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53541 - SOCOM Confrontation /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=52253 - Star Wars: The Force Unleashed /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53842 - Time Crisis 4 /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53402 - Turok /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53225 - Unreal Tournament III /PS3
og Selvfølgelig: GT5
De fleste vil være på markedet inden jul :)
------------- Se mit udstyr her: http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!
|
Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 10:47
Kenzo85 - Du har ret i der er mange gode titler på vej. Mange af dem du nævner er dog multiplatformstitler, men det behøver jo ikke være noget dårligt af den grund :)
Jeg ser specielt frem til Kane & Lynch fra IOI - det er fantastisk at et "dansk" firma kan blive ved med at sende kvalitetsspil på gaden.
------------- /Jesper
|
Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 10:52
Ja der er begyndt at komme rigtig mange gode titler fra DK. Det er fedt når vi også kan følge med topfirmaer fra andre Lande ![](smileys/smiley17.gif)
------------- Se mit udstyr her: http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!
|
Skrevet af: jobs
Skrevet den: 02-Oktober-2007 kl. 10:18
Kenzo85 skrev:
Lige en Sidste kommentar, jeg er super glad for min niveau 2 ps3.
Jeg vil mene at Folklore,Army of two, Assassins creed, Måske N4S: prospeed, http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53529 - BlackSite: Area 51 /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=52988 - Burnout Paradise /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=52609 - Clive Barker's Jericho /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53333 - Call of Duty 4: Modern Warfare /PS3 , Colin Macrae: Dirt, http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=52380 - Frontlines: Fuel of War /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=51096 - Grand Theft Auto IV /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53827 - Guitar Hero 3 With Guitar /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53242 - Haze /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=52992 - Kane & Lynch: Dead Men /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53039 - LittleBigPlanet /PS3 , Medal of Honor: Airborne, http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53261 - Mercenaries 2: World in Flames /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=51121 - MGS 4: Guns of the Patriots /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53451 - Ratchet & Clank Future: Tools Of... /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53541 - SOCOM Confrontation /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=52253 - Star Wars: The Force Unleashed /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53842 - Time Crisis 4 /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53402 - Turok /PS3 , http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_142&products_id=53225 - Unreal Tournament III /PS3
og Selvfølgelig: GT5
De fleste vil være på markedet inden jul :)
|
FORDØMT!
Det betyder jeg skal ud og belåne huset snart, hvis jeg skal have alle de titler til min maskine :)
|
Skrevet af: HeartWare
Skrevet den: 02-Oktober-2007 kl. 10:46
Jeg venter bare på FF XIII .
------------- Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver
|
Skrevet af: Sevus
Skrevet den: 04-Oktober-2007 kl. 11:32
HeartWare skrev:
Jeg venter bare på FF XIII . |
En af mine venner er lige kommet hjem fra Japan. Han var heldig nok til at prøve den Japanske Game Demo af FFXIII Plsu han osse fik det nyest kig på MGS4![](smileys/smiley20.gif)
FFXIII bliver klart det spil til PS3 der vil give den alt hvad rammer og tøj kan holde Så der er jeg med HeartWare ![](smileys/smiley4.gif)
Jeg købe nok mest en PS3 for FFXIII. Ja, jeg er Final Fantasy Fanboy![](smileys/smiley17.gif)
------------- The patient hunter, get his prey
|
Skrevet af: Tunfisken
Skrevet den: 04-Oktober-2007 kl. 11:58
Hvornår kommer Grand Turismo egentlig?
og er der nogen der har prøvet det der Ninja spil?
------------- Optoma HD141X TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 http://mobilselskaber.online" rel="nofollow - mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND -
|
Skrevet den: 04-Oktober-2007 kl. 12:36
GT 5 kommer engang til næste efterår. der kommer en prologue vers. her til dec. men den er meget begrænset. :( men man bliver nød til at have det alligevel for det ser for nice ud.
|
Skrevet af: HeartWare
Skrevet den: 04-Oktober-2007 kl. 13:50
Sevus skrev:
Jeg købe nok mest en PS3 for FFXIII. Ja, jeg er Final Fantasy Fanboy![](smileys/smiley17.gif) |
Det vigtigste for mig, da jeg købte PS3 var, at den kunne spille FF XII, FF X-2 og FF X. De fleste andre af mine PS2-spil kunne jeg godt overleve ikke at kunne spille på PS3, men disse 3 (+Ace Combat) SKULLE den bare kunne klare - og det kan den også .
------------- Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver
|
Skrevet af: Halsted
Skrevet den: 04-Oktober-2007 kl. 14:12
Men husk nu på at PS3'ens PS2 spil kompabilitet forbedres løbende i firmware updates så det skulle helst ikke begrænse valget af konsol
|
Skrevet den: 04-Oktober-2007 kl. 15:32
Jeg har ladet mig fortælle det der Ninja Gaiden skulle være et af de fedeste spil der er lavet til PS3, nogle der har gode erfaringer med det?
Var tæt på at købe det idag, men valgte at vente lidt da det jo er halvdyrt at købe spil, som måske er røvsyge ![](smileys/smiley19.gif)
------------- Optoma HD141X TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 http://mobilselskaber.online" rel="nofollow - mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND -
|
Skrevet den: 04-Oktober-2007 kl. 15:40
Tunfisken skrev:
Jeg har ladet mig fortælle det der Ninja Gaiden skulle være et af de fedeste spil der er lavet til PS3, nogle der har gode erfaringer med det?
Var tæt på at købe det idag, men valgte at vente lidt da det jo er halvdyrt at købe spil, som måske er røvsyge ![](smileys/smiley19.gif)
|
Hvorfor ikke downloade demoen?
|
Skrevet den: 04-Oktober-2007 kl. 16:46
jobs skrev:
Tunfisken skrev:
|
|
aner jeg sgu ikke hvordan man gør, er det igennem onlinedelen i PS3? jeg har ikke fået tilsluttet den til nettet endnu ![](smileys/smiley19.gif)
|
Skrevet den: 05-Oktober-2007 kl. 07:35
Tunfisken skrev:
jobs skrev:
Tunfisken skrev:
|
|
aner jeg sgu ikke hvordan man gør, er det igennem onlinedelen i PS3? jeg har ikke fået tilsluttet den til nettet endnu ![](smileys/smiley19.gif)
|
Ja, under demoer i PSN
|
Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 05-Oktober-2007 kl. 09:58
Tunfisken skrev:
jobs skrev:
Tunfisken skrev:
|
|
|
Så er det godt nok ved at være på tide!! :)
Der ligger efterhånden ret meget godt online indhold til gratis download, og der ligger flere rigtig fede og sjove ting, som koster begrænset - bl.a. WarHawk til lige over 200,- kr.
------------- Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Skrevet af: bulk
Skrevet den: 05-Oktober-2007 kl. 10:23
Tunfisken skrev:
jobs skrev:
Tunfisken skrev:
|
|
|
Så det bare med at komme igang, så du kan hente de demo'er
|
|