|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() Sendt: 29-September-2007 kl. 12:01 |
Uhyggelig oplevelse, og behandling der her er beskrevet: http://ekstrabladet.dk/forbrug/article342545.ece Redigeret af Hother - 29-September-2007 kl. 12:15 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Sådan går det når man køber elendige LCD TV
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
De skulle overveje at skifte navn til 'Cheatmore'. |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jeg har personligt ingen dårlige erfaringer med Getmore. Har handlet der flere gange og har i øjeblikket en HDD-optager til reparation, men nu må vi se hvordan det går. Men indtil det modsatte er bevidst, så er jeg positiv overfor Getmore. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
http://ekstrabladet.dk/forbrug/forbrug_nyheder/article342549 .ece Den har siger da meget bedre hvorfor folk slet ikke skal bruge e-mærket til at vælge hvor de handler på nettet. Stol ikke blindt på e-mærket Meget pudsigt man ikke ved at kundeservice og opfattelsen af denne og købeloven går meget tæt hånd i hånd. |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
nu er det så ikke ulovligt det gemore gør... jurisk set har de lov til at vælge at reparere tvet, det andet er hvad vi kalder for service at ombytte det, og ja de kan godt tage penge for at returnere det...
|
|
![]() |
|
TapeConnection2 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Når det er købt online, har de 14 dages fuld returret, så længe varen returneres i væsentlig samme stand og mængde. Getmore burde derfor tage TV'et retur, betale fragten og sende dem et nyt. |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
de må gerne tage fragt for returret så det passer desværre ikke, men jo de tilbyder jo også at tage det retur men kunden skal selv betale fragt, og det er helt lovligt
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Det har du som udgangspunkt ret i, men det kommer helt an på, om leveringen af et defekt produkt, kan antages at opfylde købsaftalen. Hvis dette ikke er tilfældet, foreligger der forsinkelse og sælger har ikke adgang til afhjælpning. Der skal således foretages en konkret vurdering af, hvad der er aftalt og forudsat. Redigeret af Sandal - 29-September-2007 kl. 13:46 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
jamen sandal der har sælger som udgangspunkt ret i at reparerere inden for rimelig tid... og det tilbyder de også at gøre... så getmore gør intet ulovlig, de levere bare ikke den service som forekommer inden for en fysisk butik, og det er en af grundene til at de kan sælge så billigt, så der er intet at klage over... de 4000kr i besparelse mister de så i service...
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Men man kan vel altid benytte den lovbestemte 14 dages returret - uanset om varen er defekt ved modtagelsen eller ej ? /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Hvis købet af opfattet af lov om visse forbrugeraftaler (hvilket køb via internettet er), så vil man altid kunne benytte de 14 dages returret. Det er dog en forudsætning, at man kan returnere produktet i væsentlig samme stand som da det blev modtaget, men det er heller ikke noget problem, da produktet var defekt ved levering. Køber betaler omkostningerne ved en sådan returnering. Redigeret af Sandal - 29-September-2007 kl. 14:38 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |