recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tvix M6500A - generelle erfaringer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTvix M6500A - generelle erfaringer.

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
KissmeTiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2008 kl. 10:56

Nej det var ikke PostDK.

Jeg registrerede faktisk ikke hvem det var  ... og har smidt alt andet end kvittering fra Divxplayer ud.

Panta rei
Til top
danishHIFI Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2005
Sted: Struer
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2008 kl. 12:46
ok :)
Til top
danishHIFI Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2005
Sted: Struer
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2008 kl. 18:58
er du tilfreds med den
Til top
KissmeTiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2008 kl. 00:14

Oprindeligt skrevet af danishHIFI danishHIFI skrev:

er du tilfreds med den

Som skrevet i mit første indlæg får jeg først mulighed for at lege med den på tirsdag. Jeg har slet ikke haft den sluttet til, og kender iøvrigt kun Tvix af omtale så jeg er da spændt på at se hvad den kan. Den har fået en lidt blandet modtagelse på mpcclub.com hvor jeg hænger ud en del  Men så vidt jeg har kunnet læse mig til er flere af de kritikpunkter Hi-jack havde i sin anmeldelse blevet rettet op via firmwareupdate. Det bliver spændende at se hvad der kommer af firmwares i den kommende tid nu da det kinesiske nytår er overstået. Enkelte beklager sig over at den er lavet af hård plast. Det forstår jeg ikke meget af. I mine hænder virkede den lille, let og elegant ! Man fornemmer kvalitet. Om den så kan klare en sammenligning med Popcorn og ikke mindst Istar mini er en anden sag. (Når man medregner at den koster en del mere - i omegnen af dobbelt pris)

Anmeldelse på MPC : http://www.mpcclub.com/modules.php?name=Reviews



Redigeret af KissmeTiger - 10-Februar-2008 kl. 00:16
Panta rei
Til top
danishHIFI Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2005
Sted: Struer
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2008 kl. 21:41

har du fået leget lidt

 

Til top
KissmeTiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2008 kl. 13:09
Oprindeligt skrevet af danishHIFI danishHIFI skrev:

har du fået leget lidt

 

Det er alt for lidt ! Jeg har faktisk kun kigget lidt på opsætning. Har ikke haft så meget tid til IT halløj den seneste uges tid, og den tid jeg har haft til formålet er gået med opsætning af min nye NAS(Synology DS 207+). Det er jo nærmest til at få stress af, når man får to nye apparater lige efter hinanden

Hvad med dig ? Glad for den ?  Hvad og hvordan bruger du din ? Med hdd ? Tv tuner ? streamer du fra NAS eller hur ?

Jeg skal primært bruge min i forbindelse med streaming af film/video fra min NAS. Jeg har ingen Tuner i, og ingen hdd installeret. Eller... dvs. jeg har en lagt en gammel hdd i uden at slutte den til. Af hensyn til støjniveau/varme.(se  evt. her hvorfor  http://www.mpcclub.com/modules.php?name=News&file=articl e&sid=486

Jeg var umiddelbart lidt bekymret for støjniveauet, men lad so nu se.. jeg har ikke afspillet så meget som en fil på den endnu.

jeg vender tilbage når jeg har noget at fortælle ..

 



Redigeret af KissmeTiger - 14-Februar-2008 kl. 13:18
Panta rei
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2008 kl. 14:04

Oprindeligt skrevet af KissmeTiger KissmeTiger skrev:

Eller... dvs. jeg har en lagt en gammel hdd i uden at slutte den til. Af hensyn til støjniveau/varme.(se  evt. her hvorfor  http://www.mpcclub.com/modules.php?name=News&file=articl e&sid=486 

Det var da en utrolig imponerende og tåblig fejl de har lavet

 

Til top
KissmeTiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2008 kl. 15:42

Helt enig

For mit vedkommende betød det så ikke alverden, da jeg havde en gammel harddisk på 2 GB liggende ( ja.. der var engang  )...men alligevel.

Panta rei
Til top
danishHIFI Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2005
Sted: Struer
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2008 kl. 02:24

Jeg havde min tændt i ca 30 min uden harddisk i hvor efter den begyndte at lave fejl..

Fandt 2 iskolde dåse øl og satte dem oven på (tivx'en) Det hjalp

Leger en del men den og tror jeg bliver glad for en når lige jeg har fået det hele til at fungerer...

Jeg lægger ungernes dvd'er over på den og laver så de kan se filen som dvd cover

Til top
Abolsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juni-2006
Status: Offline
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2008 kl. 21:58
Billeder og screenshots!

Går lidt og overvejer at købe en fra divxplay.nl og smække en 1TB samsung F1 i...

Men det er godt nok lidt en brøler de har lavet med kølingen... cylinder designet i M-7000A er nok noget bedre hvad dét angår, men den er bare så tude-grim
Til top
tougher Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 163
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2008 kl. 07:32
Jeg kan slet ikke vente til min kommer

Jeg har planlagt at sætte en bærbar disk (2,5") i den,  da jeg alligevel havde en forholdvis ny liggende. Min NAS larmer som en i h..... og den skulle endda have en low-noise disk. Så nu prøver jeg med en 2,5" og noget gør-det-selv anti-vibrations ophæng (tænk skumgummi eller elastikker), men så kommer problemerne med varmen...

Jeg håber, at der er plads til en lille køleplade på chipen.
Til top
Abolsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juni-2006
Status: Offline
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2008 kl. 19:25
Hos divxplayer kan man selv vælge disk åbenbart og en Samsung F1 1TB for 200 euro er BILLIGT!

Men Tvixen er så dyyyyyr!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu