recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixmania ? Harmony 885
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPixmania ? Harmony 885

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Emne: Pixmania ? Harmony 885
    Sendt: 16-Februar-2008 kl. 20:41
Hejsa

Er på udkig efter en uni-fjernbetjening ... Hos Pixmania kan jeg få en Harmony 885 for 1239.- incl porto ... hvilket jo er en absolut "super"pris.

Men....

Har jo hørt meget dårligt om dem (i "kontant") - er der nogle her, der har gode erfaringer med dem? Der er jo 'nemme' 300.- at spare i forhold til DK prisen!

EDIT : Hvordan er den evt. i forhold til "harmony One" som er på tilbud i Elgiganten i næste uge?

Redigeret af minusop - 16-Februar-2008 kl. 20:45
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2008 kl. 21:53

Problemet med Pixmania er jo at de ikke ligger i DK - de ligger i Frankrig, så hvis du har problemer med noget af det du køber, så skal det sendes retur dertil og det er ikke billigt.

FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2005
Point: 1048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2008 kl. 00:48
Hvis du har et problem med et produkt som er købt ved Pixmania, så finder du egentlig først ud af hvor STORT et problem du har, når du skal sende den retur!!

Lad for guds skyld vær med at handle hos dem!!
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 472
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2008 kl. 23:02
Som jeg lige har skrevet i en anden tråd om Pixmania, så har jeg dårlige erfaringer med Pixmania: Skulle sende den defekte vare til Sverige for egen regning (185 kr for en defekt DVB-T receiver til ca. 500 kr.) Flere måneder efter modtog jeg en anden med ringere billede. Pixmania reagerede aldrig på mine mails om refundering af porto.

Til gengæld har jeg udmærkede erfaringer med flere danske net-firmaer - inkl. Getmore. Ofte henviser de garantireparationer til producenten - og så er det jo et fedt, hvor varen er købt.

vh. Thomas
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 16:28
OK - tror bare at jeg kigger efter Harmony One i Elgiganten (1399.-) istedet....
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu