Print side | Luk vindue

Pixmania ? Harmony 885

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Tilbehør
Forumbeskrivelse: Fjernbetjeninger, kabler, omskiftere mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=36006
Udskrevet den: 05-Maj-2025 kl. 21:16

Emne: Pixmania ? Harmony 885
Skrevet af: minusop
Emne: Pixmania ? Harmony 885
Skrevet den: 16-Februar-2008 kl. 20:41
Hejsa

Er på udkig efter en uni-fjernbetjening ... Hos Pixmania kan jeg få en Harmony 885 for 1239.- incl porto ... hvilket jo er en absolut "super"pris.

Men....

Har jo hørt meget dårligt om dem (i "kontant") - er der nogle her, der har gode erfaringer med dem? Der er jo 'nemme' 300.- at spare i forhold til DK prisen!

EDIT : Hvordan er den evt. i forhold til "harmony One" som er på tilbud i Elgiganten i næste uge?

-------------
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Svar:
Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 16-Februar-2008 kl. 21:53

Problemet med Pixmania er jo at de ikke ligger i DK - de ligger i Frankrig, så hvis du har problemer med noget af det du køber, så skal det sendes retur dertil og det er ikke billigt.

-------------
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet

Skrevet af: Pade2204
Skrevet den: 17-Februar-2008 kl. 00:48
Hvis du har et problem med et produkt som er købt ved Pixmania, så finder du egentlig først ud af hvor STORT et problem du har, når du skal sende den retur!!

Lad for guds skyld vær med at handle hos dem!!

Skrevet af: ThomasP
Skrevet den: 17-Februar-2008 kl. 23:02
Som jeg lige har skrevet i en anden tråd om Pixmania, så har jeg dårlige erfaringer med Pixmania: Skulle sende den defekte vare til Sverige for egen regning (185 kr for en defekt DVB-T receiver til ca. 500 kr.) Flere måneder efter modtog jeg en anden med ringere billede. Pixmania reagerede aldrig på mine mails om refundering af porto.

Til gengæld har jeg udmærkede erfaringer med flere danske net-firmaer - inkl. Getmore. Ofte henviser de garantireparationer til producenten - og så er det jo et fedt, hvor varen er købt.

vh. Thomas

Skrevet af: minusop
Skrevet den: 18-Februar-2008 kl. 16:28
OK - tror bare at jeg kigger efter Harmony One i Elgiganten (1399.-) istedet....

-------------
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Print side | Luk vindue