recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony One firmwarefejl?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony One firmwarefejl?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony One firmwarefejl?
    Sendt: 10-Marts-2008 kl. 21:04
Hvad med at justere hvor lang tid, at der skal trykkes på knappen?
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
Perls Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 21:23
Det er samme knap som man bruger til at dæmpe og tænde/slukke enten holdes den inde eller også trykker man bare lige hurtigt, så jeg har en ide om at det ikke virker. Men nu har jeg prøvet alt andet så nu prøver jeg at lære den fra original remoten alligevel  
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af Perls Perls skrev:

Jeg må sige at den er super. Nem at sætte op men alligevel advanceret nok til en freak som mig...selv konen er så småt begyndt at trykke lidt på den. Det eneste er at jeg ikke helt kan få den til at dæmpe lyset, på mine LK kontakter, som jeg vil have den til.


Hvis du har den originale remote til kontakterne, så kan din Harmony lære dem - hvis ikke, må du desværre nøjes med tænd/sluk kun.
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
Perls Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 11:34
Jeg må sige at den er super. Nem at sætte op men alligevel advanceret nok til en freak som mig...selv konen er så småt begyndt at trykke lidt på den. Det eneste er at jeg ikke helt kan få den til at dæmpe lyset, på mine LK kontakter, som jeg vil have den til.
Til top
Ally Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2008 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Udover fejlen, kan i så fortælle lidt mere om harmony one remoten?


Udover den nævnte fejl, så har jeg kun rosende ord til overs for den. Jeg har tidligere haft en Harmony 885, men den solgte jeg efter en måned primært p.g.a. dårligt tastlayout og design. Og så irriterede det mig, at den skulle ligge MEGET nøjagtigt i cradlen for at lade.

Disse problemer er der ikke med den nye One. Suverænt tastaturlayout, og skarp skærm (i højere opløsning end 885'eren). Og hvis man bare bruger den work-around, som jeg linkede til i et tidligere indlæg, så mærker man heller ikke noget til firmwarefejlen. Og den skulle jo alligevel blive rettet i slutningen af denne måned. Så med et par ugers brug har jeg ikke fundet nogle negative ting at sige om den.

Hvis man ikke tidligere har haft en Harmony, og hvis man har et setup, der går udover det basale TV + DVD, så skal man være opmærksom på, at der skal bruges LANG tid på at konfigurere fjernbetjeningen. Man finder hele tiden fejl i ens aktiviteter, som man så skal ind og rette. Jeg er langt fra færdig med at konfigurere min. De basale aktiviteter, som f.eks. at se TV og DVD, fungerer, men kan strømlines, bl.a. med timing. Men det er samtidig Harmony'ens styrke, da man derved kan få den nøjagtigt, som man vil have den.

Så thumbs up herfra!
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2008 kl. 18:48
Udover fejlen, kan i så fortælle lidt mere om harmony one remoten?
Til top
Kasimo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2008 kl. 18:26

Hej   jeg har også en Harmony One, den har også det problem med at lyset i den ikke altid slukker. Der er også et problem med 0 knappen den skal jeg trykke hårdt på for at få den til at skrive 0.

Jeg har snakket med Harmony Supporten og der er oprettet en sag på det så jeg regner med at den bliver ombyttet.

 

 

 

Venlig Hilsen
Karsten.

Samsung LE-40M71B
Sony RDR-HX1010
Yamaha RX-V757
Til top
jando Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2008 kl. 16:43

Jeg har lige købt en Harmony One, og den opfører sig på samme måde.

Hvis jeg tager den op og fx blader i menu-siderne, og så lægger den ned igen, så slukker displayet.

 

Oprindeligt skrevet af Ally Ally skrev:

Jeg købte forrige fredag en One. Den havde den periodiske fejl, at den nogle gange ikke slukkede for sig selv... displayet forblev tændt med det resultat at den løb tør for strøm. Jeg gættede på at det var en hardwarefejl, så jeg fik den byttet... men søreme om ikke den nye har nøjagtigt samme fejl.

Jeg har nu fået pinpointet fejlen så jeg kan genskabe den. Stiller man den på et bord og trykker på off-knappen, så forbliver den tændt indtil batteriet er opbrugt. Jeg gætter derfor på, at det er en firmwarefejl.

Kan andre One-ejere herinde genskabe denne fejl? Jeg har i dag talt med Logitech, og de har ikke hørt om nogen gennemgående fejl med modellen. Det var dog før, jeg opdagede hvordan fejlen hang sammen.

Jeg vil rigtigt gerne høre fra andre One-ejere om dette. Jeg kontakter under alle omstændigheder Logitech i morgen for at underrette dem om fejlen og hvordan den kan genskabes.

Til top
Mikkeline Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2008 kl. 06:39

Jeg har ikke set dette problem, men Logitech sender mig en ny fra Canada.

Min IR input port fungerer ikke !

Har andre haft dette problem ?

 

Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2008 kl. 04:56
Tak for info - det har også irreteret mig, at den ikke slukkede....
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
Ally Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2008 kl. 22:18
Opdatering:

Det lykkedes at finde lidt info om det på nettet (havde godtnok forsøgt før, men åbenbart ikke godt nok):

Logitech support

Fejlen skulle blive rettet i slutningen af marts.

Til top
Ally Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2008 kl. 22:00
Godt at høre, at jeg ikke er helt rablende skør  Jeg skylder måske lige at sige, at grunden til, at den skal ligge på et bord (eller andet plant sted) er, at bevægelsessensoren ikke skal opdage bevægelse efter trykket på off-knappen, for det "nulstiller" den og den slukker derefter efter det indstillede antal sekunder.

Jeg ringer til Logitech i morgen og gør dem opmærksom på, at der tilsyneladende er en udbredt firmwarefejl på den.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu