recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reklamationer hos Dans TV ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketReklamationer hos Dans TV ?

 Besvar Besvar Side  <1 23456 7>
Forfatter
Besked
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 21:05

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Så kan det jo være at han kvitterer med en anden kasse Merci, og så er i venner igen.

Burde nok snarere være en ny sut, for det lyder pokkerme, som om han har tabt den, som han havde .

Vh/Jan

 

 

 

Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 21:37

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:


Fat det dog m...and, ....

Se det er humor... ... Min aften er pludselig blevet meget sjovere...

Til top
And.- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2008
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 21:46

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Jeg havde engang en onkel der hed Dan, han faldt ned af skrænten i Hundested og brækkede en tommelfinger.

Jeg syntes det er for let at bruge et sted som recordere.dk som "gabestok" bare fordi man selv har en dårlig dag / sag.

Det er så skide let at sidde under synonym og svine både forhandlere og brugere til, og jeg syntes at de svar du har fået her på skrift viser at forhandleren forsøger at komme dig i møde.

Som Lars også skriver så har du nærmest afgørelsen her. Du venter et år på at få en afgørelse der siger at Dan skal gøre det han har tilbudt dig. Og så er den nok ikke længere.

Fat det dog m...and, kom videre med dit liv. Få din ting repareret, og så tag en pakke "Merci" med næste gang du kommer forbi Dan. Så kan det jo være at han kvitterer med en anden kasse Merci, og så er i venner igen.


Det er nok fordi du har valgt den side du vil stole på.. Jeg tager selv til Harman/Kardon, jeg vil ikke ind den butik igen, fordi de ikke er troværdige. De lyver som vinden flyver. Men der er ik mere i den her sag.. Nu har han trampet hen over mig. Med stil.. Han har nok prøvet det før

Til top
And.- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2008
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af Ole Ole skrev:

And:

Helt konkret: Hvad forventer du at opnå ved en klage til FKN?

Nu ? Nok en form for hævn, over han har trampet på mig, udstillet mig som løgner ?

Til top
Macbom Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 239
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 21:51
Der er et par ting der undrer mig her.

1. Hvad forventer du at kunne bruge din lille optagelse til? Det er ulovligt at optage andre uden at de er blevet gjort bekendt med at samtalen bliver båndet, så den duer ikke som bevismateriale.

2. Dan foreslår selv at du lægger lydfilen op, så alle kan høre hvad der er blevet sagt i den meget omtalte samtale. Det forslag har du end ikke gidet svare på, hvilket i mine øjne gør dig til den utroværdige i den her sag. Rent faktisk afslutter du hele tråden i det efterfølgende svar.

Redigeret kl. 22.10: Og igen blev her godt nok stille




Redigeret af Macbom - 14-April-2008 kl. 22:11
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af Macbom Macbom skrev:

Det er ulovligt at optage andre uden at de er blevet gjort bekendt med at samtalen bliver båndet,

Det er faktisk ikke korrekt...

Det er ulovligt for TREDJEPART at optage en samtale mellem to parter, men du må til hver en tid optage en samtale du SELV deltager i - også uden at informere den anden part...

Se evt. Familieadvokaten.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Macbom Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 239
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 22:19
Beklager 

Var sikker på at det modsatte var tilfældet, men fint nok, så lærte jeg også noget i dag
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 23:26

Oprindeligt skrevet af And.- And.- skrev:

Nu ? Nok en form for hævn, over han har trampet på mig, udstillet mig som løgner ?

Det er ingen hævn at true med Forbrugerklagenævnet. I denne situation er det kun dig selv det går ud over, ved at du må undvære reparationen. Forhandleren får lidt ekstra papirarbejde, men sparer jo lidt tid på den reklamation der udeblev.

Og hvis det skulle ske, at du gik hen og tabte sagen, evt. ved at forbrugerklagenævnet også bruger emnet her til vurdere sagen (og evt. tolker din udlægning som manglende samarbejdsvilje) så har du tabt et gebyr, mistet 12 måneder af din 2-årige reklamationsret, og står stadig med en defekt forstærker bagefter.

Drop det nyttesløse had. Få repareret din forstærker, og kom videre i livet.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
FriendlyMots Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2007
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 23:47
Få den lydfil online. Hvis du har besluttet at køre rep udenom Dans biks der, kan det jo ikke skade noget... Problemet er dog, at jeg ikke tror du har den eller i hvert fald en der indeholder hvad du siger. Bevis jeg lyver :)
Til top
Lynggaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2008 kl. 00:48
Kære And...

Er det ikke på tide at du vågner op af din svamperus, for du er da pt forumets største narhat. Beklager det ikke lyder så høfligt, men du trænger seriøst til et wake-up call...

Nu har jeg læst hele tråden, og her er tingene skåret ud i pap
* Dan har ret, du er meget aggressiv. Forstår udemærket hvis forhandlere vælger at priotere deres mere høflige kunder først

* Pt står Dan øverst på troværdighed skalaen. Han har stille og roligt forklaret sin side af sagen og tilbudt hele 3 måder at afhjælpe dit problem på. Det eneste du har gjort er at råbe løgn og bedrag.

Samtidtigt har påstår du har en lydfil som bevis. Dan har køligt accepteret at den bliver lagt online så han og andre kan bedømme han opførsel. Det har du hverken gjort eller svaret på. Og dermed er det dig som er den utroværdige

* Nu vil du så i FKN for at få hævn... Det eneste du får er en lang næse,  Jeg ser 1følgende mulige udfalds

1. Du har ikke givet forhandleren mulighed for at foretage rep efter forhandleren har indvilget og tilbudt 3 forløb. Dvs du taber
2. Forhandleren bliver pålagt at udføre rep, hvorefter du stadig skal vælge hvilken af de 4 mulighedere du vil bruge. Samme som nu blot et år senere.


Nu skal det hele jo ikke være negativt, så jeg vil da slutte af med at rose dig for dit valg af brugernavn. Sku sjældent man ser et navn der passer så godt på personen, (og egenligt også på din sag)





Oprindeligt skrevet af And.- And.- skrev:

Godt så, det var så nok til ikke at snakke med jer mere.. løgn på løgn.. Det rigeligt her, jeg kan ikke have en konstruktiv dialog på med jer, når i lyver..

Jeg er igang med at indgive sagen til Forbrugerklagenævnet

Til top
Urte Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2008 kl. 04:59

dette er taget fra den eneste and-en tråd hvor du er aktiv. JEg tror du er et brokke hoved.

"

Må indrømme jeg er dybt skuffet over MM-Vision, som jeg forklarede alle planer med, og han fortalte at det ville fungere fint.. Jeg må indrømme jeg havde tro på at HTPC var noget det havde styr på.. Men desværre

Kæft jeg er bitter"

Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2008 kl. 08:19

Jeg skal lige minde alle om, at de generelle retningslinier for recordere.dk naturligvis også gælder i denne tråd.

Undgå at lave personlige angreb på andre brugere - gå efter emnet, ikke efter manden - så har vi det lidt mere hyggeligt

...Ole

Moderator, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu