recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer 5090/H bulk-køb Aalborg og Kbh.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer 5090/H bulk-køb Aalborg og Kbh.

 Besvar Besvar Side  <1234 184>
Forfatter
Besked
Lynggaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 23:56
Ikke for at lyde dumsmart eller noget, men er det ikke først en gang i juni de skulle komme??

Og jeg synes ikke jeg har set nogle poste en pris (udover de vejledende fra flatpanels)

Er det virkeligt nødvenligt at købe så lang tid i forvejen for at sikre levering ?
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 00:13
Hej Lynggaard,
alt forladt...

1: Jo det er helt rigtigt, de kommer deromkring!
2: Der er kommet en cirka pris, i en anden tråd - vi blev smidt ud da vi gik en anelse OT, så vi flyttede til nt tråd for ikke at ødelægge den gamle!
3: Nej, det er det såmænd nok ikke. Men man kunne tænke sig at man skal være hurtigt ude, alt afhængig af hvor mange modeller han får. Og så er der også god til til planlægning, mail osv. osv. som ret tidskrævende.

Og sidst, men ikke mindst, så er det får at se hvor mange vi er = (forhåbentlig) stor rabat...

MVH
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
Lynggaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 00:34
ang #2, Er det en pris du gider gentage her ?



Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Hej Lynggaard,
alt forladt...

1: Jo det er helt rigtigt, de kommer deromkring!
2: Der er kommet en cirka pris, i en anden tråd - vi blev smidt ud da vi gik en anelse OT, så vi flyttede til nt tråd for ikke at ødelægge den gamle!
3: Nej, det er det såmænd nok ikke. Men man kunne tænke sig at man skal være hurtigt ude, alt afhængig af hvor mange modeller han får. Og så er der også god til til planlægning, mail osv. osv. som ret tidskrævende.

Og sidst, men ikke mindst, så er det får at se hvor mange vi er = (forhåbentlig) stor rabat...

MVH
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 02:15
Oprindeligt skrevet af Lynggaard Lynggaard skrev:

ang #2, Er det en pris du gider gentage her ?



Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Hej Lynggaard,
alt forladt...

1: Jo det er helt rigtigt, de kommer deromkring!
2: Der er kommet en cirka pris, i en anden tråd - vi blev smidt ud da vi gik en anelse OT, så vi flyttede til nt tråd for ikke at ødelægge den gamle!
3: Nej, det er det såmænd nok ikke. Men man kunne tænke sig at man skal være hurtigt ude, alt afhængig af hvor mange modeller han får. Og så er der også god til til planlægning, mail osv. osv. som ret tidskrævende.

Og sidst, men ikke mindst, så er det får at se hvor mange vi er = (forhåbentlig) stor rabat...

MVH


Ja da, hvis ikke jeg husker forkert, gættede Krish på 23.000...
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
banielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 05:25
Jeg er nok også frisk på en til århus egnen. Bor dog i fredericia, så skal lige se hvad prisen bliver ift. at bare bestille selv
Til top
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 06:19

Hej - jeg følger også spændt udviklingen med de nye 9G Pio TV og et evt. fælleskøb.

Jeg sidder inde med et par spørgsmål, som jeg håber at I kan besvare for mig.

1) Er der en der kan hjælpe mig en en kort forklaring på det her med MPEG4/MPEG2, der er jeg vist ikke helt med. Er MPEG4 det samme som HD/1080P eller blander jeg tingene sammen - og hvordan kan de nye 9G-modeller som ikke hedder "H" til sidst i modelnavnet være full HD TV, hvis ikke de kan vise MPEG4 (og kan det virkeligt passe at de ikke kan det)? Eller har det kun noget med tuneren/DVB at gøre, hvorfor det er mere eller minde ligemeget, hvis man modtager TV over en parabol/sat-receiver?

2) Hvordan er det nu med garanti og fragtomkostninger hos krishav - hvis uheldet er ude, betaler han så for fragt i tilfælde af reparation og skal TV'et i såfald laves i Danmark eller England?

3) Hvordan fungerer leveringen fra krishav - nu bor jeg selv i Esbjerg og jeg går næsten ud fra at det skibes fra England med kurs mod Esbjerg(?) - vil det så være muligt at afhente et TV eller to på havnen i Esbjerg (alt efter hvor mange der evt. måtte bo her i nærheden). Det vil jo være lidt dumt at en vognmand kører dem fra Esbjerg til f.eks. Aalborg, hvis der er nogen her fra egnen der så skal tage til Aalborg og tilbage igen - det giver jo 5-600 km unødig transport. Hvor meget plejer man at give pr. snude i fragt?

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 08:11
2)

1. år laves det i DK af den reperatør som Pio DK har en aftale med. 2. år skal det til UK.

3)

Fragten på 55 pund pr næse gælder hvis 4-6 fjernsyn sendes på en enkelt palle til én bestemt adresse, som deltagerne selv foreslår.

Oprindeligt skrevet af banielsen banielsen skrev:

Jeg er nok også frisk på en til århus egnen. Bor dog i fredericia, så skal lige se hvad prisen bliver ift. at bare bestille selv


100 pund ekstra, men så får du den også hjem til dig selv.

Redigeret af Anima - 17-April-2008 kl. 08:13
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 08:13

MortenMJ:

Krishav er autoriseret Pioneer/panasonic forhandler, så er uheldet ude så kan du få lavet dit tv her i DK.

Mht levering så fragtes tv'ene med skib.

Jeg TROR at de enkelte paller leveres på een adresse. Så jeg ved ikke hvordan det kommer til at foregå, hvis du er den eneste fra Esbjerg egnen.

Så hvis du VIL have leveret dit tv i Esbjerg, så tror jeg du skal finde 3 andre at gå sammen med så I har en palle for jer selv. Men er ikke sikker!

[Edit] Nå Anima var mere morgenfrisk end mig

Anima: Jeg går ud fra du laver en palle til levering på din adresse? Kan jeg være med på den? Vil bare gerne vide det, ellers skal jeg jo finde nogle andre Går ud fra du kun har plads til een palle.



Redigeret af furious jt - 17-April-2008 kl. 08:15
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 08:33
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

MortenMJ:

Krishav er autoriseret Pioneer/panasonic forhandler, så er uheldet ude så kan du få lavet dit tv her i DK.

Mht levering så fragtes tv'ene med skib.

Jeg TROR at de enkelte paller leveres på een adresse. Så jeg ved ikke hvordan det kommer til at foregå, hvis du er den eneste fra Esbjerg egnen.

Så hvis du VIL have leveret dit tv i Esbjerg, så tror jeg du skal finde 3 andre at gå sammen med så I har en palle for jer selv. Men er ikke sikker!

[Edit] Nå Anima var mere morgenfrisk end mig

Anima: Jeg går ud fra du laver en palle til levering på din adresse? Kan jeg være med på den? Vil bare gerne vide det, ellers skal jeg jo finde nogle andre Går ud fra du kun har plads til een palle.

Hehe ro på gutter 9G er jo først lige blevet offentliggjort, der går jo mindst 2 mdr. inden John kan have et par stykker han kan sende til Danevang - den her tråd kan jo nå at blive kæmpe lang inden da

Til top
R3b3L Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 27-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 08:46
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Anima: Jeg går ud fra du laver en palle til levering på din adresse? Kan jeg være med på den? Vil bare gerne vide det, ellers skal jeg jo finde nogle andre Går ud fra du kun har plads til een palle.

Går vel ud fra, at der bliver lavet en palle til aalborg med disse brugere i hvert fald og så evt et par stykker mere :)

Mortino
furious jt
Anima
R3b3L

Til top
Rob801 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 09:00

Det lyder spændende!

 

Jeg vil også med på et fælles køb (jeg bor ved Langå, mellem Randers og Århus), men ikke helt fra dag et. Jeg regner med og vent til omkring august og se om priser ikke fæller lidt (plus jeg vil høre lidt bruger erfaring/anmeldelse mm). Jeg vil også være interesseret i højtaler og et væg ophæng.

 

Jeg er også lidt i tvivle om det skal være 5090 eller 5090H. Jeg også har en PS3 så ikke nødvendigvis få glad af media center/streaming del af “H” modellen (men det kunne være godt og ha hvis man ikke vil være afhængig af PS3 en.).

 

Og så kommer DVB-S tuner. Er der nogen der ved om man kan bruge det i forbindelse med Canal Digitals HD kanaler, eller er det kun gratis satalit kanal jeg ku tage med den? Jeg har CD familie pak gennem parabol og det kunne være dejligt og være fri for deres HD boks. Hvis ikke, så ved jeg ikke hvad jeg skulle bruge den til.  

Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 09:01
Oprindeligt skrevet af oo27 oo27 skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

MortenMJ:

Krishav er autoriseret Pioneer/panasonic forhandler, så er uheldet ude så kan du få lavet dit tv her i DK.

Mht levering så fragtes tv'ene med skib.

Jeg TROR at de enkelte paller leveres på een adresse. Så jeg ved ikke hvordan det kommer til at foregå, hvis du er den eneste fra Esbjerg egnen.

Så hvis du VIL have leveret dit tv i Esbjerg, så tror jeg du skal finde 3 andre at gå sammen med så I har en palle for jer selv. Men er ikke sikker!

[Edit] Nå Anima var mere morgenfrisk end mig

Anima: Jeg går ud fra du laver en palle til levering på din adresse? Kan jeg være med på den? Vil bare gerne vide det, ellers skal jeg jo finde nogle andre Går ud fra du kun har plads til een palle.

Hehe ro på gutter 9G er jo først lige blevet offentliggjort, der går jo mindst 2 mdr. inden John kan have et par stykker han kan sende til Danevang - den her tråd kan jo nå at blive kæmpe lang inden da

Jamen jeg tager det skam ganske roligt Men jeg er en mand der gerne vil have styr på tingene i en fart, så jeg ikke behøver at gå og tænke mere på det. Jeg kan jo slet ikke koncentrere mig her på jobbet

7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 184>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu