recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TOMTOM One: Bluetooth forbindelse?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTOMTOM One: Bluetooth forbindelse?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mortenf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2005
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Emne: TOMTOM One: Bluetooth forbindelse?
    Sendt: 18-April-2008 kl. 19:38
Jeg er indehave af en TOMTOM One. Har ikke brugt Bluetooth forbindelsen endnu. Hvad kan den overhovedet bruges til. TOMTOM supporter er ikke trafik-besked i Danmark. Er der andet det kan bruges til. Og hvis ja - virker det godt?
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2008 kl. 02:05

Bluetooth support kan bruges til flg:

- Hands-free forbindelse til mobiltelefon. Virker OK for mig

- Opkald til TomTom Plus tjenester, f.eks. Vejrudsigt. Virker OK for mig

- Trafik-tjenester, som ikke understøttes i Danmark

Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
9-ck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-April-2008
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2008 kl. 21:50
Er det generelt for TomTom at er ikke er understøttelse for TMC i Danmark? Har selv en Garmin og omend at man af og til bliver fanget i trafikken, nyder jeg stor glæde af Garminens TMC også her i DK.
Til top
corgi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2006
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2008 kl. 22:23
Tomtom har TMC på flere af deres modeller   ,  en One har BT til tomtom plus tjenester men kan ikke bruges til håndfri betjening af mobiltelefon  ,  der skal du op i nogle af Go modellerne
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2008 kl. 18:44

Oprindeligt skrevet af 9-ck 9-ck skrev:

Er det generelt for TomTom at er ikke er understøttelse for TMC i Danmark? Har selv en Garmin og omend at man af og til bliver fanget i trafikken, nyder jeg stor glæde af Garminens TMC også her i DK.

TomTom RDS-TMC kan bruges i Danmark (omend det forlyder at denne service ikke fungerer ret godt).

TomTom har også en Internet baseret TomTom Traffic tjeneste, som kan bruges via Bluetooth og en mobiltelefon med Bluetooth og Internet adgang. Det er denne TomTom Traffic tjeneste som ikke er understøttet i Danmark.

Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu