Print side | Luk vindue

TOMTOM One: Bluetooth forbindelse?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Navigation og CarFi
Forumbeskrivelse: GPS navigation, bilradio, anlæg, TV og DVD til bilen
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=39846
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 15:15

Emne: TOMTOM One: Bluetooth forbindelse?
Skrevet af: mortenf
Emne: TOMTOM One: Bluetooth forbindelse?
Skrevet den: 18-April-2008 kl. 19:38
Jeg er indehave af en TOMTOM One. Har ikke brugt Bluetooth forbindelsen endnu. Hvad kan den overhovedet bruges til. TOMTOM supporter er ikke trafik-besked i Danmark. Er der andet det kan bruges til. Og hvis ja - virker det godt?

Svar:
Skrevet af: DrageMester
Skrevet den: 19-April-2008 kl. 02:05

Bluetooth support kan bruges til flg:

- Hands-free forbindelse til mobiltelefon. Virker OK for mig

- Opkald til TomTom Plus tjenester, f.eks. Vejrudsigt. Virker OK for mig

- Trafik-tjenester, som ikke understøttes i Danmark

-------------
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414

Skrevet af: 9-ck
Skrevet den: 21-April-2008 kl. 21:50
Er det generelt for TomTom at er ikke er understøttelse for TMC i Danmark? Har selv en Garmin og omend at man af og til bliver fanget i trafikken, nyder jeg stor glæde af Garminens TMC også her i DK.

Skrevet af: corgi
Skrevet den: 21-April-2008 kl. 22:23
Tomtom har TMC på flere af deres modeller   ,  en One har BT til tomtom plus tjenester men kan ikke bruges til håndfri betjening af mobiltelefon  ,  der skal du op i nogle af Go modellerne

Skrevet af: DrageMester
Skrevet den: 22-April-2008 kl. 18:44

Oprindeligt skrevet af 9-ck 9-ck skrev:

Er det generelt for TomTom at er ikke er understøttelse for TMC i Danmark? Har selv en Garmin og omend at man af og til bliver fanget i trafikken, nyder jeg stor glæde af Garminens TMC også her i DK.

TomTom RDS-TMC kan bruges i Danmark (omend det forlyder at denne service ikke fungerer ret godt).

TomTom har også en Internet baseret http://www.tomtom.com/plus/service.php?ID=3&SID=4&l=1 - TomTom Traffic tjeneste, som kan bruges via Bluetooth og en mobiltelefon med Bluetooth og Internet adgang. Det er denne TomTom Traffic tjeneste som ikke er understøttet i Danmark.

-------------
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414

Print side | Luk vindue