recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - harman/kardon AVR 255
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketharman/kardon AVR 255

 Besvar Besvar Side  <1 56789>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 12:17

Det kan jeg ikke huske, jeg nåede nemlig ikke rigtig at bruge den så meget pga. fejlen.

Jeg er ikke meget for at stoppe nogen af dem, der er jo en grund til at de sidder der.

Måske blæseren skal køres til ellers må jeg lige høre H/K om det er noget de er bekendt med og måske har en løsning på?

Den danske distributør ligger i Kvistgård, ikke ret langt fra hvor jeg bor :)

Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 11:44

Ja men sagde din den anden ikke noget? Der er en her inde fra som vidst har taget den ene fra. mener han skrev i starten af din tråd.

 

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 11:10

Okay, vi sad lige og så en film igår nemlig og der kan man godt høre dem i de stille passager i filmen...

Det er da lidt ærgeligt syntes jeg, at de ikke har valgt nogen der er støjsvage

Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 09:42

ja kan også godt høre mine blæsere, Men så skal der også være helt stille.

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 08:58

Jeg fik en ny her i fredags og den har ikke nogen lyd når den går i standby, lækkert :)

Til gengæld har jeg lidt støj fra blæserne, egentlig lidt højere end ventet og det kan godt irritere mig lidt. Nogen her som også kan høre deres?

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2008 kl. 10:06

Nåå okay, sådan er det jo en gang imellem :)

Jeg er egentlig selv Marantz mand, men havde bare lyst til at prøve noget nyt og er faktisk meget overrasket over hvor godt AVR 255 spiller i forhold til den gamle Marantz, som ellers var en af de større modeller (SR 7200).

Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2008 kl. 21:54

larsl. jeg troede bare det var højere end de 48 khz, men igen ved jeg ikke noget om det. bare det lyder fint, og det gør det jo.

Zardo. jeg havde nok også været tilfreds med den i stereo hvis jeg ikke lige havde skiftet den ud med H/K avr 245 som gav mere dybde end den nye her. Har måske også skrevet det lidt forkert, for den spiller godt i stereo, jeg mangler bare den bas jeg havde på min avr 245.

Men det sagde ham fra H/K ikke kunne bliver bedre med en firmware, da det var chippen der var lidt skrabet i forhold til den anden, Jeg kunne jo stille på sub og sådan noget til hver enkelt indgang på den gamle, her stiller man det til alle indgange, og det er lidt dårligt.

Edit: Det med blæserne har heller ikke generet mig, Jeg kan godt høre dem en smule, men så skal der være helt stille.



Redigeret af Susperia - 13-August-2008 kl. 21:56
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2008 kl. 21:33

Nu har jeg lavet en RMA på CineMagic's hjemmeside, så håber på en hurtig bytter :)

Jeg har ikke haft andre problemer med den og kan ikke nikke genkendende til at den ikke skulle lyde godt i stereo, tvært imod?

Heller ikke haft nogen form for snurrende lyd fra blæsere?

Nu nåede jeg så heller ikke at have den særlig længe, men glæder mig godt nok til at få en ny :)

Til top
larsl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2008 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af Susperia Susperia skrev:

Skriver din også 48khz når du ser film?

Næh ikke ved bitstream, kun ved pcm fra afspillerne (EP30 og HD-XE1) men det passer vel også med at du kører med en PS3 der afkoder til PCM.

Men din EP35 burde da kunne levere bitstream.

EDIT: Du har faktisk ret, ved True-HD og DTS-MA skriver display et kort øjeblik 3/2/.1 48khz, men ved PCM står der PCM 48KHZ hele tiden.



Redigeret af larsl - 13-August-2008 kl. 21:12
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2008 kl. 20:03

Ja præcis som larsl siger, Det er intet i forhold til. jeg købte optoma HD65 projektoren som understøtter 1080p/24, Og jeg lagde ikke mærke til det kørte bedre end på mit tv.

Larsl. Skriver din også 48khz når du ser film?

Til top
larsl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2008 kl. 19:42

Jo, men så lidt at det egentlig ikke generer mig.

Og det er intet i forhold til det hakkeri som den omtalte 60 til 50hz konvertering giver...

 

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2008 kl. 19:33

Vil blueray ikke hakke en lille smule på dit tv, da det ikke kan modtage et 1080p/24 signal, men det du jo nok i forvejen.  

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 56789>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu