recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV/Hifi møbel der passer til Onkyo 805?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV/Hifi møbel der passer til Onkyo 805?!

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Direkte link til dette indlæg Emne: TV/Hifi møbel der passer til Onkyo 805?!
    Sendt: 27-August-2008 kl. 00:53
Goddag de herrer.

Nu har jeg ledt i mange dage og nætter (tjek evt klokkeslættet for dette indlæg) efter et pænt og praktisk møbel til at opbevare mine elekroniske himstergimster til min hjemmebio.
Problemet er at jeg har en Onkyo 805 der er så satans stor at den ikke passer ing d i nogen af dem jeg har fundet. Var nemlig faldet lidt for denne sag;
http://hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/hi-fi_moebelhylde/ argon_cube_1_moebel_hvid.htm

Men den er ikke dyb nok til at kunne indeholde både Onkyo'en og kablerne der skal sidde bagpå. Det jeg faldt for ved Argon møblet var at det så så dejligt enkelt og praktisk ud, og at man kunne gemme de ting væk man ikke gad se på (evt grimme effektforstærkere, xbox, osv) + at man kunne placere sin center i(!) møblet istedet for ovenpå.

Så ved I lidt om hvad det er jeg tænker når jeg sidder og leder, så nu håber jeg I kan komme med nogle fremragende forslag til mig på mulige alternativer :)

Budgettet lyder på max 3500,-

På forhånd tak

Nick
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 01:20
Mene at Clic møbler er dyber en Argon Cube og også meget dyre

http://www.clic.dk/dk/ENTRANCE/
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 03:35
Til det budget er der INTET der matcher, hvis det skal være ala Argon Cube. Der er kun Clic og Frislev tilbage, de er MEGET dyrere. Alternativet er, at man skal lave det selv, eller få nogle (f.eks. en møbelsnedker, det er billigere end Clic og Fislev!! ) andre til at lave det...

Ellers så må du i HFK. Det har jeg gjort, og er også ejer af Onkyo 805, så må den bare titte lidt frem!
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
broeman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 08:06
Tja, hvis det ikke skal koste alt for meget, prøv at kikke på Ikeas hjemmeside (de har lige lavet nogle nye bl.a. til fladskærme). Det er nok hvad mit budget ville holde til
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109
Sony Playstation 3/40, 250GB
Triax HD409VA (m/Boxer)
XMBCUbuntu HTPC
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 10:50

Startrek - Clic er godt nok nogle lækre møbler, men er du færdig en pris. Der må jeg simpelthen stå af. Ellers tak :)

Asklepios - Du siger du selv har været i HFK - har du selv erhvervet dig møbler der?

Må indrømme at jeg nok ikke har evnerne til hverken at lave. eller tegne det selv :)

Men tror du godt at Onkyo'en kan være der og stadig se nogenlunde fornuftigt ud i en Argon Cube? De supra hdmi kabler jeg har er jo ikke ligefrem specielt nemme at bøje omme bagtil :/

broeman - Har ledt lidt på deres hjemmeside uden at finde noget med synderlig succes, gider ddu evt finde et link til noget du mener kunne være interessant, i håb om at det bare er mi der er lidt halvblind? :)

Tak for hjælpen alle tre :)

Til top
jimsor Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Juni-2008
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 11:57

Tvilum-Scanbirk laver en møbelserie, der hedder "power".... jeg har selv købt model nr. 74180 og 74181 i Idémøbler i Randers, pris 1600 kr for udstillingsmodellerne, så slap jeg også selv for at samle dem :)  (ca. 500 kr mere hvis de skal være nye).

Jeg har selv Onkyo 805 og jeg har også ledt i lang tid, men jeg håber disse vil fungere (de er ikke kommet i brug endnu).

Målene er BxDxH i cm: 82 x 48,5 x 62,4 (aner ikke om det er udvendige eller indvendige mål :))

Man kan dog ikke se dem på hjemmesiden, hvilket er lidt underligt, man skal selv ud i butikken og se dem.

Samsung PS59D7005, Onkyo 805, PS3, Cerwin Vega Surround (5.1), Denon DVD og Samsung HDD-optager
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 12:52

Har lige kigget på Power serien på Tvilum-Scanbirk hjemmesiden. Ser faktisk ganske fonuftigt ud. Ved du evt om det er noget man kan få i hvidt? Det er sådan at alt jeg har er helt sort så hvis møblet også bliver sort bliver det godt nok dystert at se på ;)

Men tak!

Til top
jimsor Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Juni-2008
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 13:16
Nej, jeg ved desværre ikke noget om farverne. Dem jeg købte var i ahorn, tror jeg det hed (?) Det er i hvert fald lyst træ Smile
Samsung PS59D7005, Onkyo 805, PS3, Cerwin Vega Surround (5.1), Denon DVD og Samsung HDD-optager
Til top
afk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 13:36

Tvilum-Scanbirk er vel enten laminat eller finer-møbler, så modellerne findes nok i flere overflader.  På forsiden af produktsiderne står flg., der kunne indikere noget i den stil:

Hvide møbler - efter tidens tand og lige i øjet. Et hav af andre farver er selvfølgelig også en mulighed. Valget er dit, men een ting er sikkert  - du får praktisk opbevaring og fremragende designdetaljer med reoler, TV-møbler og borde fra Tvilum-Scanbirk.

Vi forener ganske enkelt pris, kvalitet og design - hele vejen igennem...

Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1744
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 14:10

De der Cube ser jo meget fine ud egentligt.. Hmm :) havde slet ikke set de havde møbler.

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 18:24
Ja de er nemlig ret fede. Tror jeg måler op præcist hvor stor recieveren er og vandrer ned i hifiklubben og tjekker hvordan det kommer til at se ud. For er sgu lidt lun på den.
Men tror også jeg tager et smut ned forbi idemøbler på fredag for at se på de Tvilum-Scanbirk møbler :)
Til top
akjosko1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2008
Status: Offline
Point: 377
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 20:15
Cube'n fra hfk er rigtig lækre, men vær klar på at finde støvkluden fra ca.
hver anden dag for de samler støv, ligesom alle andre hvide ting... hehe...
ellers et rigtigt lækkert møbel der er let at montere osv:D Kan klart
anbefales, og så holder de faktisk til en del...
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu