recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Styring af IKKE B&O hjemmebio med Beo5 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Styring af IKKE B&O hjemmebio med Beo5 ?

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Styring af IKKE B&O hjemmebio med Beo5 ?
    Sendt: 31-Oktober-2018 kl. 23:48
Hej 

Har lige fået en brugt Beo5 og butikken vil gerne sælge mig config tool softwaren til mig for 500 kr men syntes det er lidt mange penge og vil høre om det er muligt at downloade software køb (billigt/gratis) et eller andet sted 

MVH
BJepsen 
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
CyberHouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CyberHouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 18:32
€Holtz
Jeg har netop fået en beo 6. Er der mulighed for at du kan sende xml filen på dit samsung?
Pioneer LX5090H | Pioneer SC-LX72 | B&W - Cm 7, Front | B&W - CMC2 - Center | B&W - CCM65, Surround | B&W - ASW CM10 - Sub | Samsung BDP-1500
Til top
nkbitsch Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nkbitsch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 16:06
Jeg beklager at jeg optager en gammel tråd, men sad og søgte efter en xml fil til at kontrollere min Sagem ITD84 HD boxer modtager, og faldt over denne.

Jeg kan se at der bliver linket til en ITSD81 som jeg har prøvet at hente, men som detsværre ikke virker til ITD84 - øv bøv.

Hvis nogen ligger inde med denne XML fil ville jeg blive lykkelig.

De bedste hilsner
Niels Kristian
Til top
lindskrog Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-August-2010
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lindskrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2010 kl. 18:31
Eller er der andre der kan hjælpe?????
Til top
lindskrog Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-August-2010
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lindskrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2010 kl. 18:28

Hej Peter

Jeg har tænkt mig at skifte mit gamle beovision 3 tv ud med lidt nyt...

Så jeg har tænkt mig at købe en NADT557GR blu-ray, NADT175GR forstærker, SAMSUNG UE55C8705 led tv, og derudover har jeg en you-see digital box.

Nu er mit problem det, at jeg vil have det hele gemt væk i skabet ude i gange, så mand kun kan se tv'et og højtalerne.

Kan mand betjene det hele med min Beo5 og hvordan gør mand??????

På forhånd tak

M.v.h.

Torben

Til top
Schlengerich Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Juli-2010
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schlengerich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2010 kl. 22:40

Nogen som kan hjælpe med koderne, gerne i xml format, til mit Philips 37PFL9632D?? Så jeg kan bruge Beo5 til det.....

/Jonas
Til top
sblo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sblo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2010 kl. 16:20
Hej Weebyx.

Hermed sendt en mail til dig, med alt det info jeg har pt.

På forhånd tusind tak for det flotte arbejde.

Mvh
Sblo
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2010 kl. 09:02
lige til info, til kommentaren om ikke at bruge Iphone / touch som remote, så kan man købe en lille dock med wifi i, så konvertere denne dock wifi signal til IR, og du  kan bruge den som ren multi remote.
 
eneste issue er, at jeg ikke ved om denne dock også får din iphone på nettet, fordi XBMC kræver net adgang, eller du kan trække det over 3g men det kan blive en dyr fornøjelse..
Til top
Weebyx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Weebyx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2010 kl. 08:22
Oprindeligt skrevet af sblo sblo skrev:

Hej... 

Fantastisk at folk har så meget viden inden for Beo5. 

Vi har et LG PS8000 plasma tv.


Jeg har fundet nogle (hexa) IR koder, er det de rigtige?


Er der nogle der kan hjælpe med IR koder hertil, eller som har en guide til hvordan man programmere?

På forhånd tusind tak.

MVH

SBlo
 
Prøv at sende mig de koder du har fundet til dit tv.
 
Mvh
Weebyx
 
 
Til top
sblo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sblo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2010 kl. 17:30
Hej... 

Fantastisk at folk har så meget viden inden for Beo5. 

Vi har et LG PS8000 plasma tv.


Jeg har fundet nogle (hexa) IR koder, er det de rigtige?


Er der nogle der kan hjælpe med IR koder hertil, eller som har en guide til hvordan man programmere?

På forhånd tusind tak.

MVH

SBlo
Til top
MoTiNI Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-November-2009
Status: Offline
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MoTiNI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2010 kl. 13:09


Nyheder i Beo5 CT3.57 software

- firmware 1.42a

- BeoVision 7-55 added
- BeoVision 10-40 added
- BeoVision 8-40 DTV2 update
- Logo templates for Norway
- BeoSound 5 - RADIO and CD

Mit Bang & Olufsen HD Cinema

Mine DVD film /
Til top
Weebyx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Weebyx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 08:42
Hej
 
Du skal bruge configurationsværktøjet fra B&O, og hvis du så skal kunne styre andre produkter end B&O, skal du have fat i IR koderne fra de fjernbetjeninger til produkterne den skal kunne styre.
 
Derefter er det bare at forbinde Beo5 og din PC via et USB kabel, og så sætte den op via configurationsværktøjet
 
Mvh
Weebyx
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu