recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee TV2 på Sony TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYouSee TV2 på Sony TV

 Besvar Besvar Side  123 15>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 928
Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee TV2 på Sony TV
    Sendt: 04-Januar-2009 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af JobbeDK JobbeDK skrev:

Jeg smed opdateringen i igen og kørte en fuld scan - den fandt det hele, inkl. TV2 Lorry dog uden EPG - irriterende.

Men problemet er løst - heldigvis behøver man jo ikke at sidde og sortere alle sine kanaler igen efter hver scan, VEL SONY????

Jeg går for resten og lurer på et 40W4000 - nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg skulle give så meget mere for et 40W4500 i stedet?

 

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52967& PN=1&TPN=500



Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
JobbeDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2009 kl. 22:31

Jeg smed opdateringen i igen og kørte en fuld scan - den fandt det hele, inkl. TV2 Lorry dog uden EPG - irriterende.

Men problemet er løst - heldigvis behøver man jo ikke at sidde og sortere alle sine kanaler igen efter hver scan, VEL SONY????

Jeg går for resten og lurer på et 40W4000 - nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg skulle give så meget mere for et 40W4500 i stedet?

 

Til top
sapi100 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 186
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2009 kl. 22:09

og evt. Frekvens & Netværks nr.


Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2009 kl. 21:57
-> JobbeDK.

Hej Jan.

Prøv at smide opgraderingen i igen, og så lav en full scan bagefter.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
JobbeDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2009 kl. 21:49

Now YouSee - now you don't

Jeg har lavet en update af mit S3000 med den firmware som kan hentes på Rode68's server og det gik såmænd fint nok.

Nu er problemet sådan set bare at når jeg laver automatisk indstilling af kanaler sker der INTET - den har stået på 0% i en time og jeg har prøvet at slukke og tænde og alt jeg kunne finde på - intet hjælper.

Jeg må indtil videre nøjes med "colourbar 75%" kanalen.....

Nogen gode ideer?

/Jan

Til top
moppe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Januar-2009
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2009 kl. 10:44

Hej, nu har jeg prøvet at lave en update af firmware på mit w3000, men der sker ikke noget, og når jeg sætter memory stick ind i computeren igen, kan den ikke læse de filer som jeg har hentet og lagt ned på det..

Den siger "filen eller mappen er beskadiget og kan ikke læses"

Jeg kan godt gå ind i mapperne efter jeg har lagt dem ind på sticket, men når det har været inde i tv´et, laver det den fejl..

Det er den fil som rode68 har lagt op.

Jeg har lige nu en firmware der hedder 2.14.554 og så 0.27.9

Mvh Moppe

Til top
pnb5 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-December-2004
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2009 kl. 20:56

Hej,

Jeg har fulgt med i denne tråd, i det jeg også har et problem med manglende TV2. Jeg har dog i modsætning til de fleste af jer ikke et Sony-TV, men derimod et Media-center med en tuner, der hedder DVB-C XP.

Da jeg - dog uden at have nogen særlig forstand på det - går ud fra, at opdteringerne fra Sony alene går ind og justerer ved selve tuneren, bør de vel også kunne bruges til mit Media-center.

Inden jeg dog går i gang med dette, hører jeg gerne jeres mening om dette, samt eventuelt alternative løsningsforslag.

På forhånd mange tak.

Til top
Tempsto Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-December-2008
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2009 kl. 15:17

Oprindeligt skrevet af KOS. KOS. skrev:

Mit Sony KDL-40W4500 finder også Tv 2 (Lorry) fint,men heller ikke nogen EPG på den kanal

 

Det er ret ærgerligt at Sony er overgået til at beskrive SW version i det nye format ala B.M-EI-BO-C.T.GC-A.CY.T

Det bliver noget sværere at sammenligne samt finde ud af om man har ny eller gammel version.

Tilsyneladende sidder jeg med en ældre version siden I begge kan tune TV2 lokaludgaver, mens jeg ikke kan finde nogen siden den gamle forsvandt midt-december. Som tidligere nævnt har Sony accepteret min henvendelse og lovet at sende update når de kan.

/TS

Til top
KOS. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Juni-2006
Status: Offline
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2009 kl. 14:56
Mit Sony KDL-40W4500 finder også Tv 2 (Lorry) fint,men heller ikke nogen EPG på den kanal
Til top
Tempsto Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-December-2008
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2009 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af dkscan dkscan skrev:

Mine forældres nyindkøbte KDL-40W4500, som ikke er med på listen over modeller der kræver opdatering, tuner fint TV2 men viser heller ikke EPG.
Det må være YouSee, der har et problem.

Det virker nu fint på mit KDL40-W4500.

 Det kan godt være at KDL-40W4500 ikke er med på listen, men jeg kan nu ikke finde TV2 i nogen form alligevel. Sony har besvaret min email-henvendelse og jeg afventer opdatering fra dem når de har fået flere memsticks hjem (de kunne ikke sige noget om hvor lang tid der ville gå).

 

/TS

Til top
pcfreak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2009 kl. 22:51
de fejl i beskriver, er det ikke dem folk har haft med "forkerte" CA Moduler?
Til top
Sony-ejer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2009 kl. 21:20

Jeg fik også memorystick fra Sony til at virke efter hjælp fra Rode68. Tak for det

Men mine digitale signaler er nu ustabile og forsvinder efter få minutter. Når jeg tænder tv´et kan jeg typisk se alle kanaler, men efter få minutter forsvinder mit digitale signal på nær signalet til DR, DR2 og TV2. Jeg har derfor været nødt til at se analogt signal lige siden.

Er der andre, der har oplevet det?

Har et sony 26t3000, yousee fuldpakke og bor i KBH.

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu