recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Planet Earth BluRay på dansk d. 13/1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlanet Earth BluRay på dansk d. 13/1

 Besvar Besvar Side  <1234 22>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2009 kl. 11:38

Gælder tilbuddet heller ikke hvis den er sat på ønskelisten mens prisen var 230 kr?

Til top
moweesteffen Se dropdown menu
--
--

Branchemedlem

Oprettet: 01-Februar-2008
Status: Offline
Point: 731
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2009 kl. 21:17
Desværre ikke. Leverandøren kunne ikke levere dem billigt igen. Dette var også grunden til prisstigningen. Var det op til mig solgte jeg den jo så billigt som jeg kunne ;)
Til top
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2009 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af moweesteffen moweesteffen skrev:

Vi kæmper stadig lidt for at få den billigt. Har dog sat prisen op således at folk ikke sidder og venter. Vi sender ud på nyhedsbrev hvis vi får endnu et parti billigt.

Men som du siger clausewitz så har vi ikke fået andet parti endnu og det skyldes som nævnt at leverandøren spænder ben ;) Folk herinde fra tømte jo vores lager så snart vi satte den til 229,95

Jeg kan se at I har fået Planet Earth igen - er det muligt at få den til de 230 kr?

P.S. Din mailboks er fuld.

Til top
moweesteffen Se dropdown menu
--
--

Branchemedlem

Oprettet: 01-Februar-2008
Status: Offline
Point: 731
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2009 kl. 11:23

Det var da lidt voldsomt hehe Vores normalpris er jo meget nærmere halvdelen af det!



Redigeret af moweesteffen - 22-Januar-2009 kl. 11:29
Til top
mowa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2009 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af moweesteffen moweesteffen skrev:

Men den er vist ikke mere på dvdstrax alligevel


Den er tilbage til den fantastiske kampagnepris på 599,- :)
Til top
moweesteffen Se dropdown menu
--
--

Branchemedlem

Oprettet: 01-Februar-2008
Status: Offline
Point: 731
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2009 kl. 10:20
Men den er vist ikke mere på dvdstrax alligevel
Til top
piloten Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af piloten piloten skrev:

Oprindeligt skrevet af piloten piloten skrev:

Jeg har meget svært ved at tro at dvdstrax's norske udgave IKKE har dansk tekst. På mowee.dk kan man se bagsiden af den danske version, hvor der står at den har dk, no, se og finsk tekst. Skulle der virkelig være lavet en udgave derudover KUN med svensk og norsk tekst??? Næppe.

Nu har jeg bestilt den som test. Jeg købte den engelske udgave i GB i efteråret og har set den mange gange: fantastisk, men ungerne vil gerne have dansk tekst. Så jeg har nok snart den til salg, men "nordmanden" skal lige lande først.

Jeg var lidt kæphøj med de danske tekster. Jeg er i Norge lige nu på business og var forbi en "filmbix": Den NORSKE udgave af Vores Planet har iflg bagside af cover flg. undertekster: svensk, norsk og finsk. INGEN dansk!!!. Så 0-1 i piloten vs. Mowee . Så nu afbestiller jeg hos strax og bestiller ved Mowee.

Jeg ved det lyder som en joke, men næste kapitel i Planet Earth Norsk udgave er som så:

Jeg er som skrevet i norge, hvor der ikke er dansk på den BD jeg så i Oslo. MEN da jeg var i Trondheim i går VAR der dansk på den norske udgave der, i en plade/film butik. Så nu er forvirringen total: BÅDE OG. Det skal siges at den der kostede 649,- NOK!!!!

Så nu ved jeg ikke mere om dvdstraxs udgave har dansk tekst eller ej!

Med venlig hilsen

Piloten

Pio LX5090H(isf), Onkyo TX-NR905, Oppo BDP-83m.chip,Yousee 3126, PS3 250, System Audio 1750, 720AV, 705, Sub175
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Tænk sig en tråd der beskæftiger sig med at diskutere en prisforskel på et par hundrede kroner!!

Få jer nu et liv

Tænk sig at du bruger dit liv på at læse om folk der er prisbevidste istedet for selv at være det 

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af moweesteffen moweesteffen skrev:

Vi kæmper stadig lidt for at få den billigt. Har dog sat prisen op således at folk ikke sidder og venter. Vi sender ud på nyhedsbrev hvis vi får endnu et parti billigt.

Men som du siger clausewitz så har vi ikke fået andet parti endnu og det skyldes som nævnt at leverandøren spænder ben ;) Folk herinde fra tømte jo vores lager så snart vi satte den til 229,95

Du må jo bare sætte prisen op. Og hvis folk så er interesseret her, kan de jo bare få en rabatkode. Så træder du ikke på leverandøren.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 10:06

-



Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 13:35
Til top
moweesteffen Se dropdown menu
--
--

Branchemedlem

Oprettet: 01-Februar-2008
Status: Offline
Point: 731
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 10:06

Vi kæmper stadig lidt for at få den billigt. Har dog sat prisen op således at folk ikke sidder og venter. Vi sender ud på nyhedsbrev hvis vi får endnu et parti billigt.

Men som du siger clausewitz så har vi ikke fået andet parti endnu og det skyldes som nævnt at leverandøren spænder ben ;) Folk herinde fra tømte jo vores lager så snart vi satte den til 229,95



Redigeret af moweesteffen - 21-Januar-2009 kl. 10:12
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 00:14

Tænk sig en tråd der beskæftiger sig med at diskutere en prisforskel på et par hundrede kroner!!

Få jer nu et liv

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 22>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu